به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۳۹۱۵۷
یك فعال سیاسی اصولگرا:

احمدی‌نژاد نمک خورد و نمکدان شکست

گروه سياسي: یك فعال سیاسی اصولگرا معتقد است: در اینکه احمدی نژاد اصولگرا نیست، شکی وجود ندارد. اما این واقعیتی است که خود احمدی نژاد طی این سال‌ها حاضر به اقرار آن نشد. چراکه می‌خواست همواره رای داشته باشد. به عبارت دیگر احمدی‌نژاد در این سال‌ها نمک خورد و نمکدان شکست.
حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اظهارات اخیر اطرافیان احمدی نژاد مبنی بر این که در انتخابات سال 84 آراء باطله بیش از آراء اصول گرایان به احمدی نژاد بود، گفت: در اینکه احمدی نژاد اصولگرا نیست، شکی وجود ندارد. اما این واقعیتی است که خود احمدی نژاد طی این سال‌ها حاضر به اقرار آن نشد. چراکه می‌خواست همواره رای داشته باشد. به عبارت دیگر احمدی‌نژاد در این سال‌ها نمک خورد و نمکدان شکست.

وی افزود: اگر در 8 سال حضور احمدی نژاد در سمت ریاست جمهوری حمایت اصولگرایان نبود، او قادر به هیچ کاری نبود. وی امروز با تغییر روش سعی می‌کند از اقدامات قبلی خود برائت بجوید و بگوید که اشتباهات من ناشی از اقدامات اصولگرایان بود. این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه افراد باید در سیاست صداقت هم داشته باشند، گفت: اطرفیان احمدی نژاد از ابتدا هیچ اعتقادی به اصولگرایی نداشتند، اما به رای همین اصولگرایان نیازمند بودند. به نظر می‌رسد احمدی نژاد برای بازسازی سیاسی خود در صحنه کشور به دنبال راه فرار است.

وی افزود: حامیان احمدی نژاد تلاش می‌کنند که بگویند احمدی‌نژاد با رای اصولگرایان بالا نیامد، بلکه خود دارای پایگاه اجتماعی گسترده ای است. کنعانی مقدم در پاسخ به این سوال که آیا شما جبهه پایداری را نیز در راستای رویکرد احمدی نژاد و اطرافیان وی می‌بینید، گفت: البته جبهه اصولگرایان حد و مرزی ندارد. ریشه جبهه پایداری را احمدی‌نژاد برقرار کرد. اگرچه برخی از افراد این جبهه از وی اعلام برائت کردند، اما به نظر می‌رسد که در انتخابات مجلس آینده بیشتر به دنبال یارگیری حول محوریت احمدی نژاد باشند.

وی ادامه داد: جبهه پایداری باید در مسائل سیاسی شفاف برخورد کند. و اگر خود را اصولگرا می‌دانند باید با اصولگرایان وحدت کنند و اگر نه باید صراحتاً بگوید که با احمدی نژاد هستیم. این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: جبهه پایداری به دلیل اینکه از پایگاه مردمی خوبی برخوردار نیست، نگران انتخابات مجلس آینده است و برای همین فعلاً چراغ خاموش حرکت می‌کند.

دبیر کل حزب سبز در مورد برنامه‌های اخیر این حزب نیز گفت: اخیراً در راستای بحث پیرامون اقتصاد مقاومتی این مسئله را با عنوان اقتصاد سبز پیگیری می‌کنیم و به دنبال این هستیم که حزب خود را به این سمت هدایت کنیم که در یک جبهه اقتصادی به دولت کمک کند.

چالش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۱:۳۲
"افراد باید در سیاست صداقت هم داشته باشند"

جوک گفتی؟ اگه سیاست، صداقت داشت که اسمش این نمیشد! میشد "مدیریت"! (220448)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۱:۵۱
جالبه . خودشان هم همديگر را قبول ندارند. اونيكه مي خواهد ،از اينها پشتيباني بگيرد،بايد عاقل باشد. (220465)
اتابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۱۷
خداونددروغگوها رادوست ندارد.دروغگو،دشمن خداست. (220485)
اتابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۱۸
درغگوجایش درجهنم است (220486)
زخمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۴۶
تا مراد ایشون از "نمکدان" چه باشد!!! (220505)
یه فرد معمولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۲:۴۶
اگر در 8 سال حضور احمدی نژاد در سمت ریاست جمهوری حمایت اصولگرایان نبود، او قادر به هیچ کاری نبود.
اقایان قبول دارند که در . . . احمدی نژاد شریک هستند ولی خاضر به عذرخواهی نیستند. (220507)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۰۷
یعنی اون به اصطلاح 24 میلیون نفر به کسی رای دادند که اصول گرا نیست و مربوط به حلقه ی انحرافی هستش؟ (220522)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۴:۱۵
کدوم 24 میلیون؟ (220558)
ج.د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۱۱
درحجره ها را ببنديد. آقاي پناهيان حكم كردند،كه بچه حزب الهي بايد پولدار باشد. ماكه نفهميديم . اسلام عوض شده؟يا حزب الهي ها بايد عوض بشوند؟ (220526)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۳۳
بیت المال و دولت را کاملا" در اختیار عده ای خاص قرار داد, وقتی متوجه شد که همان ها تره هم برایش خورد نمیکنند بساط نافرمانی پهن کرد و در این زمینه محمود کاملا" حق داشت .اتفاقا" خود این حضرات نمکدان محمود را شکستند انهم بد جور . همین حضرات در اکثر محافل اعلام میکردند محمود کاره ای نیست و تصمیم گیرنده اصلی کس دیگری است ,محمود هم بهش برخورد و....زدند تو کاسه هم , ما هم کیف کردیم. (220539)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۴۲
احمدی نزاد چی که نشکوند
صداقت
غرور مردم
نرخ تورم ( از لحاظ افزایش)
نرخ بیکاری ( از لحاظ افزایش)
ارزوهای جوانان و.................. (220548)
ج...د
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۳:۴۷
آقای دوست، 24 میلیون کجا بود؟ واقعا که همیشه ازماست که برماست. (220550)
قفغ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۴:۴۱
سال 84 اصلا کسی احمدنژاد را می شناخت ؟!! که پایگاه مردمی داشته باشه (220569)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۵:۲۰
اقای حسین کنعانی پس اقرار کردید و قبول کردید هر عمل اقای احمدی نژاد را شما رهبری کردید و پشت ایشان بودید در خلاف کاریهایش چرا که از ایشان ما کار خردمندانه ندیدیم پس شما هم با ایشان زیر سوال رفتید و باید جوابگو باشید اگر باشید (220583)