به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۶ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب : ۶۱۵۸۵
پيروزي اميدوار کننده يوونتوس و پيروزي خفيف رئال

نتايج ديشب ديدارهاي ليگ قهرمانان اروپا

گروه ورزشي: يوونتوس با پيروزي 2-0 مقابل مالمو، در آستانه صعود به مرحله بعد رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا قرار گرفت و رئال مادريد با تک گل کريس رونالدو، موفق شد در خانه بازل به پيروزي برسد.
یوونتوسی ها که به سه امتیاز این دیدار به شدت نیاز داشتند، توانستند در این دیدار با گل های یورنته و ته وز به پیروزی برسند تا به لطف پیروزی اتلتیکو مقابل المپیاکوس، اکنون در دیدار پایانی تنها به یک امتیاز نیاز داشته باشند.
رئال در این دیدار به پنجمین پیروزی اش در رقابت های چمپیونزلیگ رسید اما بازل به لطف توقف لیورپول مقابل لودوگورتس، همچنان شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد دارد. همان طور که انتظار می رفت رئال بازی را بهتر آغاز کرد و برتری این تیم در دقیقه 35 نتیجه داد. حرکت خوب بنزما و پاس عالی او برای رونالدو، با ضربه ستاره پرتغالی در دهانه دروازه، به گل برتری کهشکانی ها تبدیل شد. این گل تا پایان نیمه اول پا بر جا ماند تا رئال با برتری به رختکن برود. اما در نیمه دوم، علی رغم موقعیت های خوبی که هر دو تیم داشتند، از جمله موقعیتی که در دقیقه 64 کیلور ناواس به زیبایی دفع کرد، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با همان تک گل به پایان برسد.
در دیگر دیدار این گروه، لیورپول در خانه لودوگورتس به تساوی 2-2 رسید. آبالو (3) و ترزیف (88) برای لودوگورتس گلزنی کردند و ریکی لمبرت (8) و جوردن هندرسون (37) گل های لیورپول را زدند. با این نتایج، رئال مادرید 15 امتیاز شد و بازل و لیورپول و لودوگورتس با 6، 4 و 4 امتیاز در شب آخر برای صعود خواهند جنگید.
اتلتيكومادريد4 - 0المپياکوس
مالمو0 - 2يوونتوس
بازل0 - 1رئال‌مادريد
لودوگورتس2 - 2ليورپول
زنيت 1 - 0بنفيکا
بايرلوركوزن0 - 1موناكو
اندرلخت2 - 0گالاتاساراي
آرسنال2 - 0دورتموند