به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۶۱۶۷۵

بذرپاش، نادران و رسايي بگويند که تفکرشان چه بلايي برسر ممکلت آورده است

گروه سیاسی: استاد دانشگاه تهران با اشاره به فعاليت تيم مذاکره کننده هسته اي ايران، گفت: طرفداران آقاي احمدي نژاد در جبهه پايداري بايد به ملت ايران توضيح بدهند در هشت سالي که قدرت را در اختيار داشتند چه اقدامي براي بازکردن گره هسته اي از دست و پاي کشور انجام داده‌اند.
صادق زيباکلام، در گفتگو با آریا ادامه داد: آيا غيرازاين است که به قول دکتر ولايتي،آقاي سعيد جليلي فقط با کاترين اشتون درباره اخلاقيات، حقوق بشراسلامي و خاورميانه عاري از تسليحات هسته اي، رفع فقر، عدالت جهاني، مبارزه با تروريسم، بنياد گرايي صحبت کردند و راجع همه چيز بسته پيشنهادي به غرب ارائه دادند به جز اينکه بگويند چطور مي خواهند مساله هسته اي ايران را حل و فصل کنند.

اين استاد دانشگاه اظهار داشت: اي کاش همفکران مسولان قبلي مثل بذرپاش، کوچک زاده و الياس نادران که در يک سال اخير تيم مذاکره کننده را مورد حمله قرار دادند و حميد رسايي قرارداد ژنو را از عهدنامه ترکمانچاي بدتر خواند به ملت ايران توضيح مي دادند چطور در نتيجه تحريم ها صنايع نفت،گاز و پتروشيمي ما عملا به حالت فلج درآمد.

وی ادامه داد: اي کاش آقاي بذرپاش و دوستانشان مي توانستند به ملت ايران توضيح دهند چگونه در نتيجه تحريم ها قطر 2ميليوني سه برابر ايران از پارس جنوبي گاز برداشت مي کرد و مي کند که با قيمت فعلي گاز در جهان چيزي حدود حداقل 20ميليارد دلار در سال مي شود اما برخي آقايان اين مبلغ از درآمدهاي ايران را هرساله به باد دادند درحالي که اينها مي توانستند توضيح دهند چگونه در نتيجه تحريم ها عربستان روزانه100هزار بشکه بيشتر از ما در حوزه نفتي مشترک در خليج فارس نفت برداشت مي کرد و درغرب کشور همين اتفاق در حوزه هاي مشترک نفتي با عراق درحال
حيات سياسي مخالفان از عوام گرايي و عوام فريبي است
انجام بوده و هست چراکه عراقي ها از دو سال پيش همکاري با شرکت هاي نفتي بزرگ دنيا را آغاز کردند اما ما به واسطه تحريم ها نتوانستيم اين گام را برداريم.

زیباكلام افزود: از سوي ديگر در سالهاي آخر دولت احمدي نژاد نيمي از صنايع کشور تعطيل شده بود ونيمي ديگر با حداقل ظرفيت کار مي کرد و .....اينها مسائلي است که اي کاش منتقدان دولت روحاني و حاميان احمدي نژاد درباره انها توضيحات لازم را ارائه مي دادند. وي گفت:متاسفانه آقا بذرپاش و دوستانشان حاضر نشدند با ملت روراست باشند و بگويند تحريم ها چه بلايي سر کشور آورده است لذا به جاي آنکه از تيم مذاکره کننده قدرداني کنند طرفداران آقاي احمدي نژاد طلبکار هم شده اند و مي گويند آقاي ظريف قراردادش بدتر از ترکمانچاي است.

وي تاکيد کرد: بنده منتقدان مذاکرات هسته اي را به يک مناظره عمومي دعوت مي کنم تا ليستي ارائه بدهم و نشان دهم سياست هاي اصولگرايان تندرو و امثال بذرپاش چه بلايي برسر ملت ايران آورده است. زيباکلام با تاکيد براين مطلب که تيم هسته اي احمدي نژاد از ملت ايران و تيم مذاکره کننده ظريف عذرخواهي نخواهد کرد،گفت: من فقط از افرادي چون بذرپاش، نادران و رسايي که از حنجره براي دفاع از احمدي نژاد فرياد مي کشيدند مي خواهم در رسانه هايي که در اختيار دارند به افرادي مثل بنده اجازه دهند تا بگوييم سياست هاي اصولگرايان تندرو و آقاي احمدي نژاد در اين هشت سال چه بلايي سر مملکت آورده است هرچند که مي دانم حيات سياسي اينها از طريق پوپوليسم،عوام گرايي و عوام فريبي است.

ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۹:۳۶
درود بر زیبا کلام
اقای بذر پاش کسی که کشور را نابود کرد و اقتصاد را از هم پاشید چرا ایراد نمیگرفتید؟.متاسفانه تو یک نفر افراطی ترین نماینده مجلس هستی .زمانی که اقای روحانی برای ذفاع از وزرای پیشنهادیش پشت تریبون قرار میگرفت همه هیئت رئیسه به احترام ایشان بلند میشدند شما یه تکان کوچک میخوردید و از صندلیتان دل نمیکندید . این بی احترامی شما به شخص روحانی نبود بلکه توهین به جایگاه شخص دوم مملکت و 19میلیون ایرانی رای دهنده به اقای روحانی بود.بنده به نوبه خودم این اقدامات . . . شما را محکوم میکنم. (265668)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۱:۴۷
بذرپاش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تفکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (265729)
علی
United States
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۲:۰۴
بلا را تفکرشان نیاورده خودشان مستقیما با اون معجزه هزاره شان اوردند (265738)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۳:۵۰
هیچ کس نمیتونه با توهین به دیگران حرف حق را به کرسی بشونه
چون توهین کردن و مسخره کردن کار حزب شیطانه و با حق میانه ای نداره (265772)
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۰۱:۰۳
اخه کسیکه یه بقالی رو نتونه بچرخونه وقتی بزلرنش مدیرعامل سایپا باید اینطوری احمدی نژاد واسش بت بشه (265797)
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۹:۳۹
تاریخ مغالطه و سفسطه گروه پایداری رو به انقضا است واقایان برای نشان دادن اقتدار و امتیازگیری از دولت برای بقا از ان استفاده می کنند. (265670)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۹:۳۹
جاوید باد آقای صادق زیبا کلام .خداوندا کجایند هم کیشان این آقا چرا حضرات اساتید دانشگاه مانند ایشان اظهار نظر نمی کنند چرا زیبا کلام تنها باید پاسخ این افراطیون را بدهد استاد دانشگاه از چی مترسد ؟
خدایا آقای زیبا کلام و همچنین آقای علی مطهری را برای این ملت حفظ کنید (265671)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۲:۱۲
به ياد جاويد شاه افتادم- خدا اقاي احمدي نژاد را براي اين ملت حفظ كند (265741)
یهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۰۲:۱۶
چی ربطی داره علی اقا اینه منطق شما؟؟؟ (265816)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۹:۴۶
اقایان شما اکثریتتان زیر 5% رای دارین اخه به چیتون مینازید ؟مردم دار که نیستید.
دلواپس الکی که هستید.رای انچنانی هم که نداشتید .در 24خرداد92 شکست سنگینی خوردید .چرا انتقام تفکرات غلط خود را از تفکرات خوب مردم (انتخاب اقای روحانی )میگیرید .البته شما، چهار نفر دوربرتان را میبینید فکر میکنید ان4 نفر زبان گویای مردم هستند .مردم از شما بسیار نفرت دارند و در سال 94 اگر از اسمان سنگ هم ببارد پای صندوق رای را فاتحه شما را خواهیم خواند .: میگیم چقدر انسانهای بدی بودند خدا ازشون نگذرد فاتحه (265674)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۲:۰۰
این 4 نفر مجلس نشین که حق کرسی دیگران رااشغال کرده اند . . . بخدا اگر جلوی منافعشان را بگیریم جلوی رهبر هم می ایستند چونکه . . . (265737)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۳:۵۱
حق کرسی مال کسیه که رای بیاره (265774)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۹:۴۹
چقدراین زیباکلام خوبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (265676)
بختیاری
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۹:۵۵
استاد زیباکلام بیخود خودتو خسته میکنی. این آقایان ذره ای دل در گرو منافع ملی ندارند و گستاختر از این حرفها هستند. (265678)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۰:۰۶
چه بلایی اورده اند!!!!!بهتره بگیم چه بلایی که دیگرنیاورده اند!!!!
زلزله،طوفان،سیل،اگرهمه باهم به کل ایران واردمیشداینقدرخسارت واردنمیکرد،که این اقایان دراین سالها خسارت،مادی،ومعنویی واردکردند (265680)
علی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۰:۲۷
درود براستاد زیبا کلام
رسایی ُنادران و بذرباش نان همین تحریم ها را میخورند (265687)
فرشاد منصوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۱:۱۵
آقای زیبا کلام گذشته شما پر از تناقض گویی است این آرامش گروه مذاکره کننده حاصل اقتدار و تثبیت مواضع هسته ای دوران دولت احمدی نژاد است وگرنه اگه به گذشته اصلاحات برگردیم چیزی برای مذاکره نداشتیم (265708)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۳:۳۵
هیس!!!افراطیها دردل مردم جایی ندارند (265766)
ناصر هشترودی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۰۰:۰۱
چی؟ شما حالتان خوب است .احمدینژاد تنها کاری که کرده بود جلیلی را بعنوان پستچی میفرستاد تا نامه رسانی کند اما همین که نامه را طرف مقابل دریافت میکرد ،تحریم پشت تحریم بود .شما لطفا" عقده ای صحبت نکنید .یه کم اطلاعاتتان را بالا ببرید.فرشاد با دروغ نمیتوانید نظر مردم را مثبت کنید .ما مردم همه از دروغهای اون اقایان سیاهکار شدیم دیگر کسی نمتواند ما را سیاه کند . (265784)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۳:۵۲
اگر اطمینان داری و خبر موثق داری به ما هم بگو
اگرهم مطمئن نیستی تهمت نزن (265775)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۰:۳۳
اگر تحقیق و تفحص از سایپا رسانه ای شود آنوقت ببینید بذر پاش در دوره صدارتش بر سایپا چه دسته گلهایی که به آب نداده، که این یک قلم از کارهای 8 ساله ، اما بشرط شفاف بودن، عین گروه امیر منصور آریا. (265688)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۰:۵۱
کاسبان فتنه!!! (265695)
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۰:۵۳
وجدان بهترین محکمه است.اقای نادران با درامد600میلیارد دلاری اقتصاد ایران به ویرانه ای تبدیل شد که ترمیم ان به سالها تلاش نیاز دارد وشما دم نزدید.حالا دولت با درامد اندک کشور را خیلی بهتر اداره می کند.درد شما همین است که عملکردتان زیر سوال رفته است وبجای پذیرش واقعیت دنبال فرافکنی هستید.بجای اینکه بفکر مردم باشید بفکر دوام عمر سیاسی خود هستید. بجای کمک به دولت بفکر مهنع تراشی هستید فقط بخاطر اینکه رقیبتان درانتخابات ریاست جمهوری پیروز شد. (265697)
ابوالحساس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۱:۲۹
سلام ،
وقتی یک جوانک زیر سی سال را که هنوز تاتی میکنه ،میگذارند در راس بزرگترین خودروسازی کشور،باید هم برای بازگشت به ان هرج و مرج حنجره درائی کند! در اولین ملاقات با بذرپاش و پس از خروج از دفتر او،از شدت تعجب و نگرانی ای که دست داده بود،از وسط جاده مخصوص تا میدان ازادی پیاده امده بودم و از بسکه غرق فکر و ناراحتی برای چنین انتصابی بودم، ملتفت این همه راه نشدم!
باور کنید،تفاوت CKD و CBU را در این صنعت نمیشناخت!(اتومبیل اماده-اتومبیل اماده نشده و بصورت قطعات) (265717)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۱:۳۰
اقای بذر پاش بخاطر بی احترامی که روز 5 آذر در مجلس نسبت به رئیس جمهور انجام داد بایستی توسط نمایندگان از هیئت رئیسه مجلس کنار گذاشته شود چون نشان داد آنجا جایگاه ایشان نیست و لیاقت این جایگاه را ندارد. (265719)
یک فرد از این ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۱:۳۳
ای کاش در مملکت افرادی همچون زیباکلام بودند که از بی عدالتی ، بی اخلاقی دروغگویی و دزدی بعضی مسئولان ! فریاد می کشیدند و حقیقت را فدای مصلحت نکنند . ای آقایان مسلمان !!!! مگر تا کی میخواهید زنده بمانید و زندگی کنید که از آخرت و عاقبت کارهای ناعادلانه و مصلحت اندیشانه خود همچنان دفاع میکنید و بر انجام آنها اصرار دارید !!! ای اهل ایمان !!! ایمان بیاورید . به خدا قسم که غفلت این خواص از خیانت مردم عوام هم خطرناکتر است (265721)
کمال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۱:۳۸
باید از استاد صادق زیبا کلام از صمیم دل تشکر کنم که بی هراس از غم نان صادقانه و با صراحتی کم نظیر واقعیتها را بیان می کنند.به آقایان بذر پاش نادران و رسایی می گویم که عربستان قطر امارات و ترکیه از قبل تحریم های ایران به اقتصاد خود سرو سامان بخشیدند . دلیل تحریم ها هم تندروی ها و افراط گری های دولتهای نهم و دهم بوده است.و شماها کوچکترین انتقادی از عملکرد غیر منطقی دولتهای فوق نداشتید .کاش درحال حاضر به جای کارشکنی در مسیر مذاکرات هسته ای لااقل سکوت می کردید. (265723)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۱:۳۹
نام دکتر زیبا کلام همیشه در تاریخ ایران بعنوان فردی آگاه و روشنفکر دینی جاویدان خواهد ماند (265724)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۳:۵۳
دعا کنید عاقبتش به خیر بشه
اینجور ادمها پستی و بلندی توی زندگیشون و تفکراتشون زیاده (265776)
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۱:۴۶
بذر پاش الان کلی دل خجسته شده که دکتر زیبا کلام در موردش حرف زده. بذر پاش در عالم سیاست خیلی کوچک است خیلی..... بنا براین محل این حرفها نیست. ولی خیلی خیلی خوب بصورت قارچی در دوران احمدی نژاد رشد داشت . ولی این دورانش بزودی تمام میشود (265727)
معتدل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۱:۴۹
بعضی ها از 88انگاردنیابه کامشون شدچه کاسبی هایی کردند وبرکرسی شان چه . . . به کشورزدن هیچ مقام وقوه ای حریفشان نمیشود انشالله به امیدحق پرونده هاشون مثل پرونده رحیمی روزی روشودتادرس عبرتی برای همه هم نوعان خودبشوند آمین یارب العالمین (265730)
hkaviany423@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۱:۵۱
جوش و خروش این آقایان در مجلس بخاطر عدم مشارکت عموم مردم در انتخابات قبلی مجلس بوده است. انشاا... با حضور پرشور در انتخابات آینده مجلس ، اینها را از خانه ملت بیرون می نمائیم. انشاا... (265732)
محمدى قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۱:۵۸
درود بر زيبا كلام ،چيزى كه براى اين هااهميت ندارد منافع ملى كشور است ،٨سال طلايي ترين دوران قيمت نفت را با بى مديريتى هدر دادند وكشور را درسياست خارجى به بدترين شرايط كشاندند وبيكارى وفساد وتورم را به اوج رساند ،رشداقتصادى منفى و كاهش ارزش پول ملى ،از دستاوردهاى ٨ساله ى اين آقايان است ،هنوز هم طلبكارند. (265736)
دماوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۲:۰۶
جناب آقای بذرپاش بفرمایند که در زمان مدیرعاملی سایپا چه بلایی سر سایپا آوردند ممنون میشم. (265739)
ناصر هشترودی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۰۰:۰۳
تولید روزانه سایپا به 10 دستگاه پراید رسیده بود .از کارکنان سایپا سوال کنید (265785)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۲:۱۲
من نميدونم چرا تو مملکت ما بغضي مسئولان هر بلائی که بخواهند سر بیت المال و مملت درميارن,ولي از گل کمتر بهشون نميگن.....اگه این کارا رو شاه انجام میداد،آقایون چیکار میکردن???? (265742)
سید حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۲:۱۴
کسی که بزرگترین کار سیاسی و افتخارش قبل از آمدن اقای احمدی نژاد شکستن تریبون آزاد دانشگاه علامه طباطبایی بوده و با آمدن احمدی نژاد از فرش به عرش رسید چرا نباید از ایشان با تمام جان دفاع کند. سوابق آقای بذرپاش رو حتما بررسی کنید برای خودش قاضی مرتضوی ای بوده است. (265743)
آزادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۲:۱۸
وقتی آزادی نباشد نمی توان از عدالت سخن گفت چراکه آزاد نیستی تا از بیعدالتی سخن بگویی. (265744)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۳:۵۵
پس همه باید خفه بشن تو همه دنیا چون هیچ جا آزادی انسانی وجود نداره اگر باشه فقط ازادی حیوانی هست (265779)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۲:۲۳
اقاي زيبا كلام و طرفدارانش نميدانم از چه چيزي ذوق زده شده اند لطفا بفرماييد اين مداكرات هسته اي دوستان شما تا بحال چه گره اي از مردم را باز كرده است ؟ البته مخالفتي با مذاكره نداريم اما اين كه احساس كنيد انگار شق القمر كرده ايد كه مثلا عكسي با جان كري انداخته ايد اين خوشخيالي است (265746)
ناصر هشترودی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۰۰:۱۰
خود انرژی هسته ای گره زندگی همه مردم است .ما نخواستیم .راستی این انرژی هسته ای چه گره ای از زندگی مردم را باز کرده؟ (265790)
کاربر عبوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۲:۲۵
جناب بذرپاش 3دوره قبل کاندیدای چالوس شدرای نیاوردچطور حالانماینده تهران شدند ....وازدوستان صمیمی پوستین دوزهستند ولی جناب آقای مهردادبذرپاش باید جلوی پای ریس چمهورمحترم بلندمیشدید چون دکترروحانی خیلی محترم ودرافکارعمومی ازجایگاه خاصی دارندازطرفی یکی ازکاربران فرموده بودند که شما5درصدآراراداریدمن میگم زیر1درصد ممکن است به کمترهم برسه درودبردکترزیباکلام که واقعن زیباکلام میگوید (265747)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۲:۳۵
سلام دوستان سوال نظر سنجی دیشب برنامه دیروز،امروز ،فردایشان که حتی عالی جناب رسایی نیم ساعت پشت تلفن مهمان برنامه بود و حرف میزد رو دیدین؟؟؟
سطح تعامل نمایندگان مجلس با مردم خوب است؟؟؟ ا) بله 2)خیر جالبه بدونید مردم عزیز ایران 97% به گزینه 2 رای دادند. باز هم فقط 7-8 درصد تاییدشون کردند !!!! جالبه نه!!! این 7-8 درصد شما رو یاد چی میندازه؟؟؟؟ (265749)
ناصر هشترودی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۰۰:۰۷
جلیلی مغلوب . تازه اقا سید اکثر بینندگان تلویزیون طرفداران همین طیفه .والا کسی تلویزیون نگاه نمیکند .اگر میدونستیم نگاه میکردیم انموقع 1% رای هم نداشتند . (265788)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۲:۳۹
این بی ادبی ها و بی نزاکتی ها ی این اقلیت منزوی نشان دهنده روزهای سختی است که الان دارن, هشت سال زمامداریشون که با فلاکت و بدبختی و نابودی منابع کشور همراه بود, الان هم به جای اینکه یه کم خودشون رو نقد کنند و به مردم برگردند به روشهای زشت اتهام زنی و پرونده سازی برا افراد به فکر برائت جویی از گذشته خودشون هستن (265751)
حانباز
France
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۲:۵۷
اصلا این افراد اهل فکر و اندیشه هستند . چه توقعاتی دارید شما (265758)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۳:۰۳
هرفرد وهرحزب وهرگروهی یک وظیفه دارد فردویاگروهی برای احیاءوتعالی وپیشرفت کشوروفردوگروهی برای نابودی وفناوفقروسیه روزی ملت وظیفه خودراانجام میدهد واین ملت وتاریخ ملت وآیندگان هستند که تشخیص خواهند داد که مصدق که بود چه کرد ومحمدرضاچه وکه بود وشعبان بی مخ هاچه بودند وچه کردند (265759)
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۳:۱۱
اتفاقا به نظرم همین کارهای حضرات کاسبین فتنه خیلی هم برای ملت خوب و پرفایده است چرا که خودشان را هر روز بیشتر از روز قبل به ملت می شناسانند. (265762)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۳:۲۱
مردم ان شاالله در انتخابات اتی مجلس از خجالت این نمایندگان تندرو درمی ایند (265764)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۳:۵۶
تندروی توی هر گروهی بده (265780)
مبين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۳:۵۹
واقعاً حرف دل مردم رو زدى استاد (265782)
یونس
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۰۱:۰۱
آقای بذرپاش بقول دوستمون الآن کلی حال میکنه که در موردش اینهمه بحث میشه. ایشون آگه پارتی و. .. نداشت ،خیلی زور میزد ،تو یکی از نمایندگی های سایپا بعنوان یک کارمند دفتری استخدام می شد تازه اگه شانس هم به کمکش می اومد . (265796)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۰۱:۰۷
کسی که تو 27 سالگی میشه مدیر عامل سایپا تو 37 به تبع میکننش رییس مجلس موندم بخدا... (265798)