به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۷۵۸۰۵

مادر قلب اتمی نیاز به اصلاح دارد

گروه فرهنگی: تهیه کننده فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» اعلام کرد این فیلم برای دریافت پروانه نمایش نیاز به برخی اصلاحات دارد.
مادر قلب اتمی نیاز به اصلاح دارد
سید امیر سیدزاده با اشاره به اینکه هنوز پروانه نمایش فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» صادر نشده است، گفت: «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده نیازمند اصلاحاتی است تا بتواند پروانه نمایش خود را دریافت کند.

وی درباره اصلاحیه هایی که به این فیلم وارد شده است، توضیح داد: اصلاحات وارد شده از سوی شورای صدور پروانه نمایش بیشتر در مورد برخی از دیالوگ ها است و ما در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم اصلاحات مورد نظر را طی یک هفته آینده انجام دهیم و پروانه نمایش دریافت کنیم.

سیدزاده در پایان گفت: حضور در جشنواره های معتبر بین المللی چون برلین، آرژانتین، هنگ کنگ و دعوت برای شرکت در جشنواره لس آنجلس نشان می دهد که این فیلم یک اثر موفق است و امیدوارم مسئولان سینمای ایران بتوانند شرایط مناسبی را برای اکران و دیده شدن آن در ایران فراهم کنند.

فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» دومین ساخته بلند سینمایی علی احمدزاده بعد از «مهمونی کامی» است. ترانه علیدوستی، محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان بازیگران اصلی این فیلم هستند.
مرجع : مهر