به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۸ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۵۲۸۵۵

دختران ميرحسين و رهنورد تكذيب كردند

گروه سياسي: دختران مهندس ميرحسين موسوی با انتشار متن مشترکی در صفحات فیس بوک خود، مواضعی را که اخیرا در برخی شبکه های اجتماعی به میرحسین موسوی نسبت داده شده، تکذیب کردند.
دختران ميرحسين و رهنورد تكذيب كردند
در روزهای اخیر مطلبی از قول عضو یکی از احزاب سیاسی نقل می شود که مواضعی را در قبال عملکرد دولت به مهندس موسوی نسبت داده است. این موضوع اعتراض دختران موسوی و رهنورد را برانگیخته و آنها درباره رفتار این سوء استفاده‌گران نوشته‌اند: از سویی منش محصورین را مورد نقد منفی قرار می‌دهند و از سوی دیگر از نام آنها استفاده می‌کنند. در متنی که از سوی فرزندان میرحسین منتشر شده، تاکید شده که هیچ نقل قولی از موسوی مورد تایید نیست، مگر آنکه در سایت کلمه یا صفحات شخصی آنها در فیس بوک منتشر شود.

گفتني اينكه، روز گذشته خبری به نقل از میرحسین موسوی در حمایت از حسن روحانی در صفحات فیس بوک به سرعت منتشر شد كه در این خبر  آمده بود: محمد قوچانی سردبیر روزنامه های اصلاح طلب و عضو حزب کارگزاران در گرگان گفت: در دیدار اخیر دکتر هاشمی وزیر بهداشت با میرحسین موسوی و خانم دکتر زهرا رهنورد که به منظور چکاپ پزشکی انجام گرفت، مهندس موسوی ضمن حمایت از اکثر مواضع رییس جمهور روحانی به ایشان توصیه کرد که به فکر خدمت رسانی بیشتر به فقرا و مستضعفین باشد!