به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۵۱۸۶۵
از این برنامه شکایت می‌کنم

قلعه‌نویی: ۹۰ دیگر اسمی از من نیاورد

گروه ورزشي: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برنامه ۹۰ دیگر اسمی از من نیاورد و تصویری هم از من پخش نکند.
قلعه‌نویی: ۹۰ دیگر اسمی از من نیاورد
به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل سایپا در نشست خبری گفت: دو عرض تسلیت دارم یکی بخاطر درگذشت خبرنگار با صداقت و باشرف آقای نفر و یکی هم درگذشت شاعر مشهور خانم بهبهانی. سالروز ورود ایثارگران را تبریک می‌گویم و شاید در 400- 500 سال گذشته یک وجب خاک ما به دشمن داده نشده است و اگر امنیتی هست به برکت خون شهدا و ایثارگران عزیز است یکی از انها سردار سعادتی است.

وی افزود: در مورد بازی باید بگویم یک توپ آمد و دو گل خوردیم اما 8-9 کرنر زدیم و 5- 6 ضربه کاشته زدیم و یکی از بهترین هافبک‌های ایران را گرفتیم که در جام جهانی در حقش جفا شد و امید را ندیدند و او از فوتبال ایران بالاتر است. در نیمه دوم 4-4-2 را به 4-33 تبدیل کردیم و به جلالی هم تبریک می‌گویم که فوتبال خوب و با برنامه مقابل ما داشتند و به هواداران هم تبریک می‌گویم که صبوری کردند و تا دقیقه آخر تیم را حمایت کردند و این بازی 5 گل داشت در هفته‌های کم گل لیگ، هفته گذشته هم بازی ما ۴ گل داشت.

وی ادامه داد: به سرپرست تیمی که 30 میلیون هوادار دارد در برنامه ۹۰ وقت ندادند و این برنامه دیگر اسمی از قلعه‌نویی نیاورد و تصویری هم از من پخش نکند. هر چیزی حدو اندازه دارد و 20 دقیقه در مورد تیم صحبت می‌کند اما دو دقیقه به سرپرست تیم وقت نمی‌دهد. کارشناسی از قبل معلوم است اما برای اینکه به شما تریبون بدهند کارشناسی که می‌گویند انجام می‌دهید. به بازیکنانم صحبت کردم و گفتم دیگر با برنامه 90 صحبت نکنند و اسمی هم از من نیاورد و اگر هم قانونی وجود داشته باشد از او شکایت می‌کنم و اصلا نمی‌خواهم بازی‌های ما را کارشناسی کنند. آزادی که این همه دوربین است. کارشناسی ها با برنامه است و این ها دردهای فوتبال ماست.