به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۵۰۴۷۹
راه برای انصار حزب الله باز شود، سنگ روی سنگ در جامعه بند نمی شود

در بحث حجاب، فقط حضور خودسرها و موتورسواران در خيابان‌ها را كم داريم!

گروه جامعه: حجت الاسلام محسن غرویان گفت: در صورت باز شدن راه برای جریان های خودسری چون انصارحزب الله، در جامعه هرج و مرج ایجاد شده و سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
در بحث حجاب، فقط حضور خودسرها و موتورسواران در خيابان‌ها را كم داريم!
استاد حوزه و دانشگاه در واکنش به بیانیه های انصار حزب الله در مورد حضور گشت های ویژه امر به معروف و نهی از منکر و خطر فعالیت مجدد گروه های خودسر به سايت «انتخاب» گفت: مقام معظم رهبری با هشدارهایی که داده اند افراطیون را نسبت به انجام کارهای افراطی و خلاف قانون نهی شدید کرده اند. به هر حال کشور دارای نظم و قانون است و هرج و مرج نباید اتفاق بیافتد، چون اگر راه برای گروه های خودسر و هرج و مرج طلب باز شود سنگ روی سنگ بند نمی شود و به همه ی ملت ضرر خواهد رسید.

این استاد حوزه اضافه کرد: کسانی که خود را پیرو ولایت و ذوب در آن می دانند و مدعی بصیرت هستند، باید رهنمودهای رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و دست به کارهای خلاف قانون نزنند. وی با بیان اینکه هر مسئله ای در مملکت قانون خاص خود را دارد گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند، کسانی که می گویند قانون را قبول ندارند، بدانند که قانون نیز شما را قبول ندارد. غرویان تصریح کرد: بنابراین، همه ی گروه هایی که ادعای پیروی از مقام معظم رهبری را دارند، باید در چارچوب قوانین و مقررات کشور اقدام کنند. وی در ادامه اقدامات اخیر گروه های تندرو را در جهت عصبانی کردن و عرض اندام در مقابل رئیس جمهور دانست و  گفت: اینها کسانی هستند که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته را برنمی تابند و روحیه اطاعت از قانون و رای ملت ندارند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد حق الناس بودن رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: رعایت حق الناس همین است که همه اقدامات در چاچوب مقررات کشوری و انچه که دولت مورد تایید و تنفیذ رهبری مجاز می داند صورت بگیرد. وی ضمن اشاره به به تلاش انصار حزب الله برای حضور مجدد در کشور گفت: کاملا پیداست که این حرکت های سیاسی و تحریک امیز در جهت ایجاد تشنج و تفرقه در ملت است.

حجت الاسلام غرویان افزود: مقام معظم رهبری به شدت با این مسائل مخالفند، ایشان در ۱۴ و ۱۵ خرداد گفتند، قدرت برخواسته از رای ملت محترم است و هرگونه مخالفت با ان حرام شرعی است، بنابراین هرگونه حرکت و اقدام خلاف قوانین و مقررات دولتی و حکومتی خلاف شرع است و حرام بین است. اخیرا یکی از افراطیون گفته است که ما حتی از مقام معظم رهبری جلوتر حرکت می کنیم و اسم این را گذاشته است، «فدای رهبری شدن» و «دفاع از رهبری».

غرویان اضافه کرد: اینها به خود اجازه می دهند حتی جلوتر و تندتر از مقام معظم رهبری حرکت کنند و در توجیه آن می گویند «می‌خواهیم فدایی باشیم» و اقدام خود را فداکاری می نامند. این گروه ها خطر بسیاری بزرگی به شمار می آیند، چراکه اگر این باب بار شود که ما احتیاج به قانون، وزارت کشور نداریم، آنوقت همه ی اینها زیر سئوال می‌رود و هرج و مرج زیاد می‌شود. این حرکت ها کاملا برخلاف عقل، شرع، دین، اخلاق و مصالح ملی است.

وی همچنین ورود گشت های انصار حزب الله به حوزه ی امر به معروف و نهی از منکر را مضر دانست و گفت: این اقدامات اصلا نتیجه ی عکس دارد، وقتی به حضرت امام حمینی خبر دادند که چنین حرکات تندی می‌شود، گفتند خود این کسانی که این اقدامات تند را انجام می‌دهند، بگیرید و تبنیه کنید. بنابراین این اقدامات خلاف منویات امام و رهبری است و نتیجه عکس دارد. این استاد حوزه نتیجه ی ورود این گشت ها به جامعه را حاکم شدن تر دانست و گفت: همه ی عقلای قوم، نمایندگان نجلس و خبرگان باید در برابر این اقدامات خودسرانه موضع بگیرند.

بی نام
Russian Federation
۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ۱۶:۳۵
صد رحمت به داعش (243542)
sam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ۱۶:۳۷
ادعاهای اینجور ادما مردم رو کشته یه جور با مردم برخورد میکنن انگار خودشون جاشون تو بهشت تضمین شده فقط کافیه بهشون رو بدن برگردن دیگه فاتحه ملت خوندست (243543)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ۱۸:۱۷
آقا این انصار پایداری یه توضیحی نمیخوان بدن که در 8 سال گذشته چرا نمیخواستن موتور سواری کنن؟ والا از پارسال تا الان وضع حجاب فرق خاصی نکرده به خدا! (243552)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ۱۹:۴۳
گروه داعش را باید ؛داعشا بنامیم. (243553)
قانون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ۲۰:۵۰
داعش هم با رعایت نکردن قانون و تفسیر خود از دین بوجود امد اسلام عزیز از این گروهها بیشتر ضربه می خورد و گرنه در طواف کعبه حداوند تفکیک جنسیتی نفرموده زیرا به زن و مرد به چشم انسان نگریسته یعتی خلیفه الله نه حیوانی که دنبال شهوت است و امر نموده به طواف من می ایید با لباس سفید وچادر سفید بیایید نه چادر مشکی به سر کنید و نه پوشیه بزنید عالم مجضر حداست وزنان و مردان مسلمان طبق قران و امر او باید در جامعه ظاهر شوند نه طبق نظر داعش که در عصر کنونی هنوز کنیز می فروشد (243557)
بهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ۲۱:۰۷
دین اسلام دین مهربانی است اینها مسلمان نیستند باید از دلها وارد شد نه با چماق (243559)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ۲۱:۱۴
نه داعش.نه انصار. اصلاحات پاینده باد.
تغییرات.تغییرات. ایرانی پاینده باد. (243561)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ۲۱:۵۹
مردم مردم 30 سال پیش نیستند،، (243566)
ملت برده نیستند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۵ ۲۲:۱۲
روحانی باید این بساط تزویر وریاح را جمع کند وگر نه مردم جمع کن خوبی هستن .ملت که برده نیستند اینها دارن این جوری بر خورد می کنند .مرگ بر افراطی دروغگو مرگ بر تزویرو ریاح . (243568)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۰۱:۳۶
خیلی مهم...خیلی مهم...فوری :
1.من در زمان انتخابات خرداد 92، همه ستادهای انتخاباتی جناب قالی باف را در کرمانشاه رصد کردم. آن زمان در همه ستادها ی ایشان بانوان بد حجاب حضور داشتند و حتی در بعضی ستادها پست داشتند. زن و مرد بی حجاب به صورت مختلط در ستاد ایشان فعالیت می کردند.در سایر شهرها(تهران و..) نیز آشنایان چنین چیزی را گزارش می کردند.طرفداران بی حجاب جناب قالی باف در خیابان ها ودر ستادهای بی شمار ایشان (که معلوم نبود هزینه اش از کجا تامین می شود) نمایش بی حجابی نشان می دادند.به خدا قسم من خود (243574)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۰۱:۴۶
با شخص زورگو باید با زور جواب داد . اگه الان دست زیر گرفت فردا همینا در خونتون میزنن میگن باید چک کنیم وضع حجاب تو خونت چطوره . تمومش کنید (243575)
مشت بر دهان ظالم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۰۳:۱۹
ااین خودسرها تو دهنی می خواهند از مردم .ملت اینها رابه رسمیت نمیشناسند (243578)
على
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۰۳:۴۰
افكارى شبيه داعش دارند و عاقبت هم مثل آنها خودمحور و خود بزرگ بين و نهايتا ياغى خواهند شد. (243579)
سید
United States
۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ۰۶:۴۱
والا داریم بر می گردیم به دهه ۶۰و۷۰.و ماجرای کوی دانشگاه و افکار مارکسیستی. (243581)