به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۶
 
۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۶۸۱۱۹
نمی‌تواند عصاره فضایل ملت نامیده شود

مجلسی که با رشوه شکل گرفته باشد!

گروه سياسي: قائم مقام دبیر کل سازمان عدالت و آزادی ایران با اشاره به صدور حکم محکومیت محمدرضا رحیمی گفت: این مفاسد و جرایم تنها بخش کوچکی از تخلفات «پاکدست ترین دولت تاریخ» است دولت احمدی‌نژاد دولت اصولگرایان بود و آقایان مدعی “بصیرت” نمي‌توانند با متهم کردن دیگران شانه خود را از زیر بار مسئولیت خالی کنند و همه آنان که از در این سالها بی چون و چرا از دولت احمدی‌نژاد حمایت کردند باید تاریخ پاسخگو باشند.
به گزارش امید به نقل از بوی باران، بهراد بهشتی با انتقاد از نحوه رسیدگی به این پرونده افزود: بسیاری از این مفاسد در زمان دولت احمدی‌نژاد مشخص بود و اصلاح طلبان و دلسوزان بارها نسبت به آن هشدار داده بودند اما متاسفانه اصلاح طلبان به “بی بصیرتی” متهم شدند و قوه قضائیه هم با به تاخیر انداختن محاکمه متخلفان باعث شد که فاسدان و مفسدان چند سال بر مقدرات این کشور مسلط باشند و آزادانه بتوانند با سوء استفاده از مناصب دولتی شبکه گسترده ای از فساد و تباهی سازمان دهند.

وی با انتقاد از اقدام هیات رئسه مجلس در جلوگیری از افشای نام نمایندگانی که از رحیمی پول گرفته اند گفت: رحیمی در نامه خود به احمدی‌نژاد به صراحت اقرار کرده است که به ۱۷۰ نماینده مجلس پول و رشوه داده است و این حق مسلم مردم است که نمایندگانی را که از او پول گرفته اند، بشناسند. بهشتی ادامه داد: دخالت دولت و قوه مجریه در تشکیل مجلس و خریدن اکثریت کرسی‌هاي آن به هیچ وجه قابل قبول نیست و در هرکجای دنیا چنین اتفاقی رخ دهد با واکنش کوبنده مردم مواجه خواهد شد. مردم بهتر است بهوش باشند و ببینند چه کسانی و با چه شیوه‌هاي غیر شرعی و غیر قانونی و غیراخلاقی از آنان رای گرفته اند و به مجلس راه یافته اند.

وی با اشاره به ابهام در نحوه بررسی صلاحیتهای نامزدان نمایندگی توسط شورای نگهبان گفت: در حالی که بخش زیادی از نامزدهای اصلاح طلب صرفاً به دلایل واهی و جناحی رد صلاحیت مي‌شوند، شورای نگهبان و دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی که صلاحیت این افراد را تایید کرده اند باید پاسخگو باشند. این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: مجلسی که با رشوه و پول کثیف شکل گرفته باشد نمي‌تواند عصاره فضایل ملت باشد.

بهشتی همچنین با اشاره به در آمد افسانه ای نفت در دوران احمدی‌نژاد گفت: این در آمد سرشار مي‌توانست با مدیریت صحیح در راه رفاه و بهروزی این ملت مظلوم هزینه شود اما امروز از آن همه ثروت تنها حسرت آن برای ملت برجای مانده است و سرنوشت میلیاردها دلاراز این پولها معلوم نیست و سرمایه ملت با نام “پاکدست ترین دولت تاریخ” به نحو بی سابقه ای توسط عده ای عوام فریب به تاراج رفته است.

وی همچنین افزود: از نظر برخی افراد بزرگترین مشکل احمدی‌نژاد خانه نشینی ۱۱ روزه اوست اما از نظر اصلاح طلبان مشکل اصلی احمدی‌نژاد ناکارآمدی، سوء مدیریت، قانون شکنی، برباد دادن منافع ملی و مسلط کردن جمعی از مدیران فاسد بر سرنوشت مردم این مملکت و به غارت بردن منابع ارزشمند آن است و مردم منتطرند روزی احمدی‌نژاد در دادگاهی مبتنی بر موازین حق و عدل به شکل علنی محاکمه و مجازات شود.

این فعال اصلاح طلب با اشاره به حمایت اصولگرایان از دولت احمدی‌نژاد افزود: دولت احمدی‌نژاد دولت اصولگرایان بود و آقایان مدعی “بصیرت” نمي‌توانند با متهم کردن دیگران شانه خود را از زیر بار مسئولیت خالی کنند و همه آنان که از در این سالها بی چون و چرا از دولت احمدی‌نژاد حمایت کردند باید تاریخ پاسخگو باشند.