به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۷۵۷۰۶

صدورمجوز راه‌اندازی2000مهدکودک به‌بسیج

گروه جامعه: مدیر کل امور کودکان بهزیستی کشور گفت: ساماندهی مهدهای کودک غیر مجاز در دستور کار سازمان قرار گرفته است و بر اساس تفاهم نامه ای قرار شده برای 2 هزار مهدکودک بسیج خواهران مجوز صادر شود.
آرزو ذکایی فر، در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سازماندهی مهد های کودک در کشور اظهار کرد :سیاست سازمان توسعه کیفی مهد های کودک است و از آنجا که آموزش در این دوران از اهمیت بسزایی برخوردار است باید شاخص های مهد های کودک را به سطح استاندارد برسانیم.

وی افزود: توسعه "روستا مهد" و "مهد حاشیه‌ای" در مناطق کمتر برخوردار از جمله اقدامات مهمی است که برای گسترش آموزش در این مناطق در دستور کار سازمان قرار گرفته است. مدیر کل امور کودکان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت مهدهای کودک غیر مجاز تصریح کرد: مهدهای کودک غیر مجاز در سطح کشور فعالیت می کنند که البته در مرحله با صدور اخطاریه و در صورت عدم توجه اقدام به پلمپ آن می کنند. وی ادامه داد: مهد های کودک در صورت دا را بودن شاخصه های استاندارد می توانند مجوز در یافت کنند.  ذکایی فر در پایان گفت: سازمان های مختلفی مسئول امور کودکان هستند اما صدور مجوز مهدهای کودک زیر نظر سازمان بهزیستی است.