به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۵۲۰۰۸

بودجه فعالیت علمي 500 برابر افزایش یافت

گروه فرهنگ و هنر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال بودجه اختصاصی به فعالیت های دانش بنیان و علم و فن آوری 500 برابر افزایش یافته است.
بودجه فعالیت علمي 500 برابر افزایش یافت
علی جنتی روز پنجشنبه در جمع مسوولان و منتخبان مردمی مشگین شهر افزود: امسال برای اولین بار برای پویاتر شدن شوراهای فرهنگ عمومی اعتبار خاصی در نظر گرفته شده است. وی یادآورشد: در کنار همه این فعالیت ها بزرگترین حرکت دولت رونق بخشی به اقتصاد جامعه بوده است. جنتی فرهنگ را زیربنای اقتصاد و سیاست جامعه دانست و گفت: فرهنگ جزیی از هویت مردم است و احیای فرهنگ ملی ، مذهبی و مقابله با تهاجم همه جانبه دشمن نیازمند اهتمام و عزم همگانی است.

وی افزود: اکنون رسالت صدا و سیما ، روحانیون ، ائمه جمعه و شوراهای فرهنگ عمومی در مقوله فرهنگ بیشتر از هر زمان دیگری خطیر و حساس است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ادامه سیاست دولت همچنان تامین رفاه عمومی و بهبود وضعیت معیشتی مردم ، رفاه و کاهش تورم خواهد بود. وی از بیکاری در کشور به عنوان بیماری مزمن یاد کرد و از اختصاص اعتبار به پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد خبر داد. شهرستان مشگین شهر در 85 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
مرجع : ایرنا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها