به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۰
 
۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۳۷۰۷۸
عده​ای صبح تا شب به نام انتقاد به تخریب می​پردازند

روحاني:​ وقتي مسائل را باز کنم، خیلی‌ها خجل می‌شوند

گروه سياسي: رییس​جمهور تصریح کرد: برخی‌ می‌خواهند ما را مشغول حاشیه و حاشیه‌سازی‌ها کنند که از اصل کار باز بمانیم، ولی ما نباید خود را مشغول این حاشیه و حاشیه‌سازی‌ها کنیم.
روحاني:​ وقتي مسائل را باز کنم، خیلی‌ها خجل می‌شوند
حجت‌الاسلام  حسن روحانی ظهر امروز(شنبه) در دیدار با جمعی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری که در مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، در بخشی از سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف از جمله در حوزه سیاست خارجی طی مدتی که مسئولیت را برعهده گرفته است گفت: ما در عرصه سیاست خارجی موفقیت بزرگی به دست آورده‌ایم، ولی چون اکنون در ابتدای مسیر راه هستیم در این ارتباط کمتر حرف می‌زنیم و ان‌شاءالله وقتی این مسیر به پایان رسید مسائل را در این زمینه باز می‌کنم و خیلی‌ها خجل می‌شوند.

روحاني با بيان اينکه عده ای صبح تا شب به نام انتقاد به تخریب می پردازند و قلم و بیانشان آزاد است، اظهار داشت: این شرایط حاکی از آن است که فضای کشور ما آزاد است. رییس دولت تدبیر و امید اضافه کرد: آزادی زیباست، اما همه باید از آزادی حسن استفاده کرده و نباید خود را مشغول حاشیه سازی کنیم.

رئیس جمهور گفت: ملت ما کار بزرگی را انجام داده است و کسانی که امروز در سیاست خارجی ما قدم‌های استوار همراه با تدبیر برمی‌دارند، پشتوانه آنها حمایت مردم ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری است. وی ادامه داد: در زمینه اقتصادی نیز حرکت و مسیر ما، مسیر درستی بوده و نشان دهنده تدبیر، خرد، مشورت جمعی و تلاش تمام اقتصاددانان کشور و همچنین مسئولین اقتصادی است که به دولت کمک کرده و می‌کنند.

رئیس جمهور با اشاره به کاهش تورم نقطه به نقطه و تورم سالیانه در سال گذشته گفت: امسال نیز قول می‌دهیم تا پایان سال تورم به 25 درصد کاهش پیدا کند. روحانی افزود: در زمینه اشتغال نیز بار سنگین و راه دشواری را پیش ‌رو داریم و طبق اعلام مرکز آمار قدم‌های اولیه‌ را در این زمینه برداشته‌ایم و بیکاری اندکی کاهش پیدا کرده ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی درپیش داریم و همه باید کمک کنیم.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع کارکنان نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: برای بهتر خدمت کردن همه نظر بدهند و راه بهتر را پیشنهاد کنند. برای بهره‌وری بیشتر همه باید به سهم خودشان تلاش کنند، استعداد، فکر و برنامه‌ریزی خود را در این زمینه به کار بگیرند و به مسئولان تذکر دهند. وی ادامه داد: انتقاد و پیشنهاد سازنده نه تنها خوب است، بلکه بیان آن وظیفه همه است. باید همدیگر را نقد سازنده کنیم تا کار بهتر و مفیدتر انجام شود، مردم را امیدوارتر کنیم. روحانی افزود: امسال برنامه سختی پیش‌رو داریم و ان‌شاءالله به اذن الهی و به لطف خداوند و به کمک مردم همه آنها را انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: من علی‌رغم مشکلات، بسیار بسیار به آینده امیدوارم و می‌دانم که با همت و تلاش و هوشیاری و وحدت مردم می‌توانیم در طی کردن مسیر موفق شویم. رئیس جمهور در ادامه سخنان خود افزود: هیچ چیز بالاتر از وحدت نیست و هیچ چیز بدتر از تفرقه،‌ انشقاق و جدایی نیست. بیائید به هم نزدیک شویم و دل‌ها را پاک و صاف کنیم. نمی‌دانید که اتهام چه اشتباه بزرگی است. اگر کسی خطای کوچکی کرده خطایش را بزرگ نکنیم و اگر خطا بوده آن را تبدیل به خیانت نکنیم و اگر خیانت کوچکی بوده آن را بزرگ و بزرگ‌تر نکنیم.

روحانی با تاکید مجدد بر اهمیت وحدت گفت: چه خیری در جدایی،‌ انشقاق و فاصله وجود دارد. چه خاصیتی در آنها وجود دارد که بعضا بازهم آن را دنبال می‌کنیم. ما باید به هم نزدیک شویم. همه ما ایرانی هستیم و باید برای ایران تلاش کنیم. همه ما مسلمان هستیم و باید برای اسلام و اجرای اخلاق محمدی تلاش کنیم. اگر باهم باشیم، دست به دست هم بدهیم و برادرانه در کنار هم باشیم دست خداوند نیز کنار ما خواهد بود، روی سر ما خواهد بود و دست خداوند یعنی قدرت خداوند. قدرت الهی که آمد هر مشکلی آسان می‌شود و ما کاری کنیم که خدا با ما باشد و اگر خدا با ما باشد، همه چیز حل می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تبریک سال نو به کارکنان نهاد ریاست جمهوری و ملت ایران گفت: ان‌شاءالله سالی پر از خیر، برکت، وحدت، رشد، توسعه، شکوفایی و معنویت برای همه ما باشد. ان‌شاءالله همگی در پناه الطاف امام زمان و امام هشتم باشیم و ان‌شاءالله که سال، روز و روزگار همه ما نو باشد و روز به روز در مسیر پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر حرکت کنیم و به همدیگر کمک کنیم و به مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم توجه کنیم. رئیس جمهور گفت: ان‌شاءالله امسال سالی توام با عزت و برکت برای همه باشد.

رییس تی وی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۴:۵۹
ببین داداش! من که اختیار مال خودمو دارم و هرجور بخوام ازش استفاده می کنم . تخریب مخریب بیلمیرم! (215331)
هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۰۱:۵۵
به نظر من این دولت یکی از موفق ترین دولتهای بعد از انقلاب خواهد شد به چند دلیل:اول اینکه کابینه این دولت دارای سوابق مدیریتی بالایی است دوم این کابینه افرادی هستند که دانش محور بوده و به مشاوره اعتقاد دارندسوم این کابینه افرادی سالم از نظر اقتصادی هستند و شخصیتی های هستند که منافع مادی را دنبال نمی کنند.چهام آقای روحانی فردی با شخصیت و حقوق دان که به آرای مشاوران خود توجه نموده و با وزرای خود مشورت می کند و خود را کارشناس ارشد همه امورات نمی داند.از همه مهمتر مردم امیدوارند که پشتوانه عظیمی است. (215483)
سارینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۵:۰۸
این افراطی ها که خجالت نمیدونند چیه (215332)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۵:۱۵
تازه همینطوری رجا نیوز رو باز کردم ربع ساعت اخبار اون پایگاه خبری رو خوندم. واژه هایی مثل مجری مسئله دار دانشجوی ستاره دار فتنه گر توافق نامه ترکمنچای بی تدبیری دولت در ازدحام صف بنزین (جدی میگم) مسخره کردن پاسخ افخم در مورد قطعنامه اروپایی و ..... حالم از این همه دروغ و تخریب بهم خورد خدایی اگه این قوم پا بگیرن نابود میشیم کشوری مثل کره شمالی میشیم. رهبری حرفی میزنند و اینها به تعبیر خودشان حرف ها را چماق کرده و بر سر دولت میزنند (215333)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۵:۱۶
«آقای روحانی چرا خب نمیگین؟؟؟؟ بخدا همه بسیج شدن دارن اصلاحات و اعتدال رو دارن میکوبن؟؟؟ همین رسانه بقول خودشون ملی دیروز مصاحبه بعد نماز جمعه رو نشون داد که دارن راهپیمایی میکنن در اعتراض به بیانیه پارلمان اروپا یکی گفت : کوتاه آمدن در مسئله هسته ای غرب رو پر رو کرده!!!!! عجببببببب . آقای روحانی توروخدا سکوت دیگه بسه. شما سکوت میکنین تونوقت از امام جمعه تهران و صداسیما و نمایندگان کلا دارن توهین و اتهام میزنن!!! تاکی سکوت آخه تا کی؟؟؟؟ (215334)
عبدا...
Romania
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۰:۵۹
آقای روحانی علی وار حق رو بگو و نترس
کمی هم قدرت خدا رو در نظر بگیرید ببینید چی میشه. یا حق (215435)
hamid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۵:۲۵
البته نا كار امدي بعضي از وزرا مانند وزير كا ر را نبايد ناديده گرفت (215335)
یک ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۵:۲۷
امیدوارم موفق باشید ونظام ما سربلندترازهمه نظامها باشدانشاالله (215337)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۵:۴۵
توی 9 ماه به اندازه 8 سال احمدی نژاد کار انجام دادی و اگه چند دهه اشتباه کنی نمی تونی رکوردهای احمدی نژاد رو بشکنی (215345)
احمد
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۳:۵۳
بله طی 9ماه لغو مصوبات دولت قبل را انجام دادندو لا غیر (215471)
بهزاد قره یاضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۰۶:۱۰
آرزوی من لغو مصوبات دولت قبل بود. دکتر جهانگیری هم با یک بخشنامه همه رو لغو کرد ولی تحت فشار دوام نیاورد و متاسفانه الان بسیاری از اون بخشنامه های فله ای مبنای عمل دولت قرار گرفته. (215485)
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۵:۴۹
آقای روحانی باتشکر از شما به خاطر دعوت از اقای خاتمی درمراسم ماندلا.

آقای خاتمی درسته که عده ای کوته بین که فقط به فکر منافع خودشان و نه اسلام ونه ایران هستند از حضور شما دراین مراسم جلو گیری کردند ولی شما هر روز نزد جوانان ایران محبوب تر خواهید شد. (215346)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۵:۵۱
آقای رییس جمهور امیدوارم همانطور که فرمودید بیکاری ازبین برود چون من هنوز بیکارم همیشه سربلند و پیروز باشید. (215349)
رضا
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۶:۰۹
خواهشا مسائل رو واضح بگید تااگر کسی کاری کرده رسوا بشه ! این نگفتن همون راه دولت قبل هست زیر بار فشار اقتصادی داغون شدیم ، بگید هرچه که می دونید شاید فدجی شد با تهدید به گفتن چیزی درس نمیشه :( (215356)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۶:۲۲
روحانی متشکریم - (215357)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۶:۲۶
من به تو رای دادم و به انم افتخار میکنم
اما به ما معلمان بگویید چرا حامل انرژی قیمتش جهانی باشد و هر روز افزایش یابد و...
ولی حقوق من چی؟
حقوق معلم در آمریکا و اروپا و حتی کشور های حوزه خلیج فارس چقدر است؟
حقوق معلم در ایران چقدر است؟؟
من با حقوق 900 هزار تومن چکار کنم؟
ازدواج کنم؟ ماشین یا خونه بخرم؟
از بهار میخواهم حقوق معلم در ایران و آمریکا و اروپا و حتی چین یا ژاپن مقایسه کند. (215358)
Mohsen Khorasani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۹:۴۵
البته دوست عزیز باید روزهای تعطیلی معلم های امریکا و اروپا و ژاپن هم با روزهای تعطیلی معلم های ایران مقایسه بشود بهرحال هرکس قد زحمتی که میکشه نون میخوره (215417)
انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۰:۵۷
آیا انصاف است حقوق کی روش سرمربی با حقوق همه پرسنل آموزش برابر باشد؟
15 میلیارد تومن برای یکسال بودجه اموزش پرورش است.

معلم بیکاری می خواهد چکار ؟ وقتی نون شب نداره.
معلم حرفه معلمی دست میکنه و به شغل دیگه روی میاره.
حالا بیکاری میخواهد چکار؟ (215434)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۰۰:۳۶
اگه حقوق معلما مث کشورای دیگه بود تمام مشکلات جامعه حل میشد. (215479)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۲:۲۰
آقا تعطیلات را مقایسه کنید تعطیلات در آلمان و آمریکا من حاضرم این اطلاعات را به شما بدهم. این تعطیلات در همه جای دنیا برای دانش آموزان است نه معلمان . (215454)
احمد
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۳:۵۹
آخه تعطیلی نون میشه برای زن و بچه؟ پس معلمان باید رو بیارن به شغل دوم. بعد هم زنگ تفریهشان بیا به بچه های ما درس بدن!!! پرفسور ودانشمند تحویل میدن! (215473)
معلم لرستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۰۰:۰۸
ما فرهنگیان با هزاران امید به دولت راستگویان درستکار رای دادیم که در معیشت و بهبود اقتصاد کل مردم تغییر ایجاد کند.
اما دولت در حق ما فرهنگیان کم لطفی میکند و شغل ما هیجگونه امتیازی ندارد.
اگر آموزش و پرورش ما عملکرد نامطلوب دارد بخاطر حقوق بسیار پایین و ناچیز است که معلمان رو به شغل دوم و بعضا سوم اوردن و انرژی خود را صرف کار دیگر می کنند, نه معلمی و این فاجعه است.
بهار ما از شما خواهش میکنیم حقوق معلمان ایران را با معلمان دیگر کشور ها مقایسه کنید.
من حقوقم یک میلیون و پنجاه هزار است. (215477)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۰۲:۰۲
بابا کمی هم انصاف داشته باش اکثر معلمهای بالای یک و پانصد میلیون تومان می گیرند بجز آنها که تازه استخدام شده اند.بیش از 80 درصد معلمان وضعشان خوب است معلمی داریم که دو میلیون و دویست و سیصد حقوق می گیرد.کدام کارگر چنین حقوقی می گیرد و یا کارمندان کدام اداره مثل شما حقوق میگیرند.بجز چندشرکت دولتی مثل مخابرات وبرق ونفت بقیه ازآموزش و پرورش کمتر می گیرندانقدرناله نکنیدبجای این ناله ها اندکی مطالعه کنید وسرکلاسها با ذهنی آماده حاضر شوید.هر وقت چند معلم دور هم می نشینند از فیش حقوقی حرف می زنند.زشته (215484)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۲:۵۵
در کوبا مثلی هست که در مورد کشورهایی که اقتصاد و همه چیز دولتی است مثل ایران هم صدق میکند " دولت فکر میکند کارمندان برایش کار میکنند و کارمندان هم فکر میکنند دولت به آنها حقوق می دهد " تا این سیکل منفی حل نشود مقایسه حقوق کارمندان با کشورهای پیشرفته خطاست.
البته من شخصا فرهنگیان کشور را استثنا می کنم ود ر انها کم کاری ندیده ام و کشوری پیشرفت میکند که به فر هنگیانش احترا م و تکریم کند. (215463)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ۰۱:۲۶
راستش من خودم موندم که چرا کارمندای دولت ناله می کنن و تازه راندمانشون هم 10 دقیقه در روزه. با سه تا مدرک تو حوزه های مختلف(فیزیک کامپیوتر حقوق) الانم ارشد حقوق می خونم هیچ ادعایی ندارم. با این اداراتی که باهاشون سر و کار داشتم خدا شاهده حتی یه نفر هم تو کل مجموعه دولتی ندیدم که کارش به حقوقی که میگیره بیارزه. راستش من ادم زیاد باهوش و مخی نیستم ولی به والله اگه همه کارمندای دولت هم سطح من بودن دولت اندازش الان 40 برابر کوچکتر بود. اقای روحانی گوش ک.یه فکری به حال بدنه دولت بکن (215482)
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۶:۵۱
درود خداوند بر تو باد حسن روحانی. بخدا قسم که امید ما بعد از خدا به تو و دولت تدبیر و امید است......... (215361)
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۶:۵۳
کاش به حرفهای خود اعتقاد داشتید!! (215364)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۷:۲۷
امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفته تا خیلی ها که ادعای مردم دوستی دارن به خودشان لعنت بفرستند البته اگه قبول کنند چه گندی زدن (215371)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۷:۳۲
دکتر روحانی عزیز من خودم به خاطر حمایت های آیت الله هاشمی به شما رای دادم ...دکتر روحانی من یاد دارم که آقای خاتمی از افراد پشت پرده میخواست سخن بگوید و نگفت.محموداحمدی نژاد میخواست بگوید البته چندتا دروغ گفت اما باز واقعیت را نگفت و حال شما میگویید وقتی مسائل را باز کنم خیلی ها خجل میشوند..یعنی شما هم میخواهید اسم افرادی را ببرید..خواهش میکنم اینبار شما این مسائل و افراد مرتبط با آن را بگویید (215373)
Mohsen Khorasani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۳:۴۹
دوست عزیز با تمام احترام برای شما و امثال شما ها که به خاطر حمایت های این و آن به دیگران رای می دهید انتظار نداشته باشید که وضع کشور درست شود تا وقتی شما ها نتوانید با بصیرت خود فرد اصلح را انتخاب کنید در این دور باطل قرار داریم (215470)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۸:۲۲
در دولت گذشته کم نقدکرده بودید؟ حالا طاقت ندارید؟ (215378)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۲:۱۰
نقد می کردیم ولی دروغ نمی گفتیم!!! (215449)
محمدمهدی
France
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۸:۲۴
بنام خداوند درون هر انسان جناب روحانی عزیز ایا شما بزرگواران گوش به صحبتهای اقای رئیس دانا وتقی زاده ونمایندگان عزیز مجلس در رابطه جناب اقای وزیر نفت خود کردهاید اگر توجه کردید ایا بنظر شما بنام خدا ودین مثل بعضیها وابسته نمیشوم فقط از وجود انسانی وارد چند کلامی میشوم راستی با همه گفتهای نامبردگان ایا هنوز هم وزیر محترم قابلیت وزارت را دارند شاید گفتهای اقایان درست نباشد ولی جناب روحانی میدانید حیف ومیل چه دیناری چه ملیاردی باشد اگر قیامت را قبول داریم فرقی ندارد ولی متا سفانه ویا بنظر اینحقیر خ (215383)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۸:۲۵
آقاي روحاني عزيز مظلوميت هم حدي دارد. اينها حجب و حيا ندارند.مردم را مسخره مي بينند. (215385)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۸:۵۱
ما پر قدرت پشتيبان دولت شما هستيم فقط يك سوال ازاقايان مجلسي هاتكليف كا رتها هديه تامين اجتماع به نمايندگان چه شد (215392)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۸:۵۹
اگه راست میگه اسامی 174 نفر که 25 % معوقات بانکی مربوط به اونهاست دستور بده همین فردا منتشر کنن - بقیه اش پیشکش (215394)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۹:۱۲
روحانی عزیز کی به این انتقادها اهمیت می ده؟ حالا ما یک ملتیم که پشت شما و رهبر ایستاده ایم. تا آخرش هم هستیم (215397)
iran
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۹:۲۵
هر کس به مسند قدرت و ریاست جمهوری رسید گفت نمی گذارند کار کنم بعدا اعلام می کنییم چه کسانی هستند و زندگی مردم همچنان روز به روز سخت و سخت تر می شود دیگر کافیست مردم به تنگ امدند (215405)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۱۹:۵۳
آقاي روحاني فعلا كه ما مردم وحضرتعالي به در مي گوييم تا ديوار بشنود. تدبير هم همين است. ما هم اميدواريم. (215421)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۰:۰۱
سلام خدا بر صالحان باد.
جناب روحانی ما پشتیبان شما و تغییر وضع موجودیم
آقای روحانی شما مردم رو پشت سر داری و باید دربرابر فیلترینگ سایتها و نرم افزارهای ازتباطی کوتاه نیایی چون مردم بخصوص نسل جوان همه به این نوع نرم افزارها عادت کرده اند و باعث گردش اطلاعات میشه (215422)
یار روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۰:۰۳
آقای روحانی لطفاً قاطعانه تر با دشمنان این مردم برخورد کنید. ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان. (215425)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۰:۳۴
آقای روحانی حمایتت میکنیم فقط پشتت به خدا و مردم باشه
خواهشا شما هم مردم رو حمایت کن مخصوصا در زمینه
فیلترینگ نرم افزارهای ارتباطی مثل واتس آپ و ... و همچنین فیلترینگ بی حد سایت ها چون اینجور مسایل روی جوون های طرفدار شما خیلی موثر است.

در این مملکت هنرمندانی داریم که میتونن یک شبکه خصوصی در خدمت دولت ایجاد کنند که بی نیاز از صدا و سیمای میلی بشوید.
روحانی متشکریم (215429)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۰:۴۸
روحانی مچکریم. (215431)
شیر فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۱:۰۰
ها وگویم اوایی کلید کمد مسائل رو ودار واز بکن وبینیم توش چیه (215436)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۲:۴۷
سلام اقای روحانی انشاءالله که موفق باشی مردم به شمااعتماد کرده وسخت امید بسته اند امیدوارم که با عملکرد خوب جواب اعتماد مردم را بدهید.مطمئن باشید که این اعتماد به شماواصلاح طلبان اخرین خواهد بوداگر جواب مناسبی به مطالبات مردم ندهید. تاکی؟ عمر چندنسل مردم ایران در حسرت ازادی و کرامت واب ونان نابود شد. (215460)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۲:۵۲
آقای رئیس جمهور تورابخدا شما دیگه بگم بگم شروع نکن اگه چیزی هست بگو و اگر هم نیست اینقدر مردم را به نظام و دست اندرکاران بدبین نکن . اگر چیزی هست که مردم باید بدانند پس بگو وگرنه خیانت به مردم است و اگر هم مردم نباید بدانند پس بین خودتون حلش کنید و انقدر مسائل مجهول را رسانه ای نکنید . بخدا این ملت هم ظرفیتی دارند کاسه صبر این ملت مظلوم را لبریز نکنید . خدا حفظتون کنه . (215462)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۳:۳۶
جناب اقای روحانی شما رییس جمهرید کار خود را بکنید با اقتدار و از تجربه وقت های تلف شده آقای خاتمی عبرت بگیرید و وقتتان را به تعارف و رودربایستی و این مسائل هدر ندهید مردم از شما در مقابل تمامیت خواهان اقتدار می خواهند. (215467)
حسن
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ۲۳:۳۷
چرا انهاییکه دست درازی به بیتالمال کردندو اکنون میخندند باید راحت باشند باید از انها پس گرفته شود مگر میشه یک مدیری با هشت سال خدمت صاحب دو خانه شود مردم هوشیار هستند (215468)