به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۵۵۶۱۸

اسحاق جهانگیری با موتور به مدرسه رفت

گروه جامعه: «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری امروز (سه شنبه) برای آیین بازگشایی مدارس با موتورسیکلت به دبستان دخترانه شاهد حضرت زینب (س) واقع در منطقه پنج تهران رفت.
اسحاق جهانگیری با موتور به مدرسه رفت
معاون اول رییس جمهوری پس از به صدا درآوردن زنگ شروع سال تحصیلی 94- 93 مدارس کشور در گفت و گوی صمیمانه ای با مسوولان دبستان دخترانه شاهد حضرت زینب (س) واقع در منطقه پنج تهران گفت که برای فرار از ترافیک و رسیدن به موقع به برنامه، بخشی از مسیر را با موتورسیکلت آمده است. جهانگیری اظهار داشت: در طول سال هایی که تحصیل کرده ام و یا به مدرسه رفته ام، ماندگارترین و خاطره انگیزترین حضور من در مدرسه، امروز بوده است. وی ادامه داد: اولین دلیل این تفاوت این است که در مدرسه ای حضور یافتم که شاهد است و دومین دلیل خاطره انگیز بودن حضورم در این مدرسه، روش آمدنم بود.

معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: با اینکه 40 دقیقه زودتر حرکت کرده بودیم تا به موقع در مراسم باشیم اما از محلی به بعد شاهد ترافیک سنگینی بودیم که رسیدنم را به بیش از یکساعت تاخیر می کشاند. وی افزود: از محافظان خواستم سریعا موتوری تهیه کنند تا با آن به مراسم بیایم و پس از اینکه دیدم آنها مایل به انجام این کار نیستند تهدید کردم تا اگر یک دقیقه دیگر موتور تهیه نکنید خودم پیاده می شوم و می روم.جهانگیری در حالی که حضار او را تشویق می کردند، افزود: خلاصه سوار موتور شدیم و جالب اینجاست که آدرس را بلد نبودیم و نهایتا پرسان پرسان خود را به مدرسه رساندیم.

معاون اول رییس جمهوری گفت که به زودی مطلبی در این باره خواهم نوشت. امسال زنگ آغاز سال تحصیلی 94-93 را معاون اول رییس جمهوری به همراه «علی اصغر فانی» وزیر آموزش و پرورش به صدا درآورد. جهانگیری پس از ایراد سخنرانی در جمع معلمان و مسوولان این دبستان و آموزش و پرورش حضور یافت و گفت که آموزش و پرورش مسوولیت مهم و سرنوشت سازی در کشور دارد و نقش معلمان، محوری است. معاون اول رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد که با تلاش دولت تدبیر و امید، بخشی از مشکلات فرهنگیان بهبود یابد.
مرجع : ایرنا