به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۳۰ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب : ۵۵۳۰۲
بوندس ليگا؛ توقف بايرن مونيخ در خانه هامبورگ

ركورد در لاليگا؛ رئال مادريد 8 ...لاکرونيا2

گروه ورزشي: رئال مادريد بعد از دو شکست پياپي در لاليگا، امشب موفق شد با نتيجه پرگل 8-2 ميزبانش، دپورتيوو لاکرونيا را از پيش رو بردارد.
ركورد در لاليگا؛ رئال مادريد 8 ...لاکرونيا2
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به پرگل ترین برد خارج از خانه تاریخ حیاتش دست یافت. تاکنون سابقه نداشت که رئال در بیرن از خانه به چنین برد پر گلی دست یابد.پیش از این در فصول 1988 و 2011، رئال در زمین ساراگوسا با نتایج 7-1 و 6-0 به پیروزی رسیده بود. ضمن اینکه در برنابئو نیز پر گل ترین پیروزی های رئال به برتری 11-0 بر بارسلونا و 8-1 در مقابل آلمریا مربوط می شود.

در این دیدار رونالدو سه گل، گرت بیل و خاویر هرناندز هر کدام دو گل برای رئال به ثمر رساندند و خامس رودریگس گل دیگر رئال را به ثمر رساندند. رئالی ها که در غیاب رونالدو، دو شکست تلخ را تجربه کردند بودند، در دو دیدار اخیر که او به ترکیب این تیم برگشت، در مجموع 13 گل زدند. در دیدار امشب هم ستاره پرتغالی در دقیقه 29، جشنواره گل کهکشانی ها را آغاز کرد و پیش از پایان نیمه اول، خامس رودریگس و خود رونالدو، دو بار دیگر در دقایق 36 و 41، دروازه میزبان را باز کردند.

نیمه دوم را لاکرونیا بهتر آغاز کرد و مدونژانین در دقیقه 51، از روی نقطه پنالتی، یکی از گل های خورده را جبران کرد ولی رئالی ها خیلی زود توانستند ابتکار عمل را در دست بگیرند و بین دقایق 65 تا 77، سه بار دیگر توسط بیل (دوبار) و رونالدو، به گل رسیدند. شوت توچه در دقیقه 84، یکی از گل های خورده لاکرونیا را جبران کرد اما دو گل خاویر هرناندز در دقایق 87 و 90، یک پیروزی پرگل برای شاگردان آنچلوتی رقم زد. اما آتلتيكو ديگر تيم قدرتمند مادريد، در خانه خود در مقابل سلتاويگو به نتيجه مساوي 2-2 رضايت داد و در يك ديدار ديگر نيز بيلبائو در خانه خود 1-0 مغلوب گراناد شد.

بوندس ليگا؛ توقف بايرن مونيخ در خانه هامبورگ

در هفته چهارم رقابت هاي بوندس ليگا، بايرن مونيخ در خانه هامبورگ با تساوي بدون گل متوقف شد تا به رتبه سوم جدول سقوط کند. در این دیدار که در AOL آره نا، ورزشگاه خانگی هامبورگ برگزار شد، شاگردان گواردیولا نتوانستند دروازه حریف ته جدولی شان را باز کنند تا دو امتیاز حساس را از دست بدهند. هامبورگی ها که در سه دیدار ابتدایی تنها 1 امتیاز کسب کرده بودند، چند روز قبل میرکو اسلومکا را از کار برکنار کردند تا امروز زین باوئر، اولین تجربه اش روی نیمکت این تیم را پشت سر بگذارد.

انتظار می رفت با توجه به شرایط هامبورگ، بایرن بتواند با دست پر به خانه برگردد اما شاگردان گواردیولا در سراسر بازی نتوانستند موقعیت های چندانی ایجاد کند و در نهایت تنها با یک امتیاز زمین را ترک کردند. در نیمه اول، شوت سرکش شکیری که از کنار دروازه هامبورگ به بیرون رفت، یکی از معدود موقعیت های بایرنی ها بود. در نیمه دوم، گواردیولا با فرستادن ژابی آلونسو، ماریو گوتزه و روبرت لواندوفسکی تلاش کرد تا نتیجه بازی را تغییر بدهد اما حضور آنها هم نتوانست قفل دروازه میزبان را باز کند تا بایرن در هفته چهارم، دومین تساوی اش را تجربه کند و با 8 امتیاز، در رتبه سوم قرار بگیرد.
نتایج دیدارهای امشب بوندس لیگا:
آگزبورگ4 - 2وردربرمن
هامبورگ0 - 0بايرن‎مونيخ
پادربورن2 - 0هانوفر
شالكه042 - 2فرانكفورت
اشتوتگارت0 - 2هافن هايم
ماينتس2 - 0دورتموند
مارسي3 - 0رن
لوريان0 - 1رنس
متز3 - 1باستيا
نانت2 - 1نيس
تولوز3 - 3کان