به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۶۰۳۴۲
در آستانه ورود به چهارمين سال فعاليت خبري

سايت «بهارنيوز» مدعي پيدا كرد!

گروه سياسي: مديرمسوول روزنامه بهار در تماس با مديرمسوول سايت بهارنيوز اعلام كرد: سايت بهارنيوز، بايد نام خود را تغيير بدهد زيرا نام «بهار» فقط متعلق به روزنامه تحت مديريت اين‌جانب است!
سايت «بهارنيوز» مدعي پيدا كرد!
سعيد پورعزيزي عنوان كرد: در صورتي كه سايت بهارنيوز نام خود را تغيير ندهد از طريق هيات نظارت بر مطبوعات پيگيري خواهد كرد. گفتني اينكه روزنامه بهار طي سال‌هاي فعاليت خود همواره با توقيف مواجه بوده و هم اكنون نيز منتشر نمي‌شود.

توضيحات ضروری پایگاه خبری-تحلیلی بهارنيوز:

1-‌ اسامي عامي چون «بهار» اختصاص به هيچ فرد و يا شخص حقيقي و حقوقي نداشته و در حال حاضر دامنه‌هاي متعددي با نام «بهار»، «بهاران» و... در زمينه‌هاي مختلف خبري، اطلاع‌رساني و ...، در حال فعاليت بوده و هيچگونه ارتباطي هم با روزنامه بهار ندارند.

2-‌ پايگاه خبري- تحليلي بهارنيوز داراي مجوز رسمي از هيات نظارت بر مطبوعات بوده و در هنگام اخذ مجوز و طي مراحل اداري براي گرفتن مجوز، به دليل تشابه اسمي سايت «بهار» با روزنامه «بهار» مسوولان دايره «امتيازات» اداره كل مطبوعات و خبرگزاری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اين نكته را به ما يادآور شده و لذا درخواست افزودن پسوند یا پیشوندی به «بهار» شده، لذا با قبول این تذكر، درخواست مجوز از «پايگاه خبري – تحليلي بهار» به «پايگاه خبري- تحليلي بهارنيوز» تغيير يافت و با همين عنوان مجوز آن توسط هيات نظارت صادر شد.

3-‌ دامنه ثبت شده روزنامه بهار «www.baharnewspaper.ir» بوده كه در حال حاضر فیلتر است و دامنه رسمی و ثبت شده بهارنیوز «www.baharnews.ir» می‌باشد.

4-‌ سايت «بهارنيوز» از حدود 3 سال پيش (اسفندماه 1390) فعاليت رسمي خود را آغاز كرد و جاي تعجب دارد چگونه برخی همكاران مطبوعاتی و رسانه‌ای، در آستانه ورود به 4 سالگي بهارنيوز و در حالي كه اين پايگاه خبري به يكي از پربيننده‌ترين سايت‌هاي خبري تبديل شده به یاد این تشابه اسمی افتاده و این ادعا را مطرح می‌كنند.

5-‌ مدیریت «بهارنيوز» براي اينكه تلقی هيچگونه سوءاستفاده‌ای از نام روزنامه بهار صورت نگرفته باشد از همان ابتدای فعالیت خود و بصورت متناوب در صفحه اول و همچنین در يكي از صفحات اصلي خود به صورت ثابت و دائمی (اينجا را كليك كنيد) در بالاي صفحه، اين جمله را به كليه كاربران يادآوري كرده كه: {«بهارنيوز» سايتي مستقل بوده و به روزنامه وزين «بهار» ارتباط ندارد»} ضمن اينكه با طرح ادعای جدید براي نشان دادن حسن‌نيت خود منبعد در جايي ثابت در صفحه‌ اول سايت نيز همين جمله را قرار خواهد داد تا مشخص شود برای مدیریت سایت كمترین قصد و نیتی برای سواستفاده از نام دیگر رسانه‌ها در كار نبوده و نیست.
در عين حال مديريت «بهارنيوز» آمادگي دارد در هر مرجع حقوقي و قضايي از طرح ادعاي مذكور عليه سايت دفاع كند.

امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۶:۳۰
ای بابا تو این وضعیت شماهاهم شروع کنید به درگیری داخلی (261289)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۸:۰۵
در استان همدان شهری به نام بهار وجود دارد.
اصلا هم سایت بهار و هم روزنامه بهار باید اسمشون رو عوض کنن:-) (261330)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۲۱:۳۲
يك هفته هست يه موسسه تاسيس كرديم و سايت زديم واسش
تو اين يه هفته هر روز ميان فحش ميدن تهديد ميكنن تهمت ميزنن
واقعا ما ايراني ها خيلي .... ! چي بگم ... (261432)
زنده باد,مرده باد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۰۲:۱۴
زنده باد تابستان!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخ!!!!!!!! (261558)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۸:۱۹
الان یك سایت آفتاب نیوز داریم و یك سایت آفتاب كه كاملا از هم مستقل هستند و كارشون رو می كنند و از هم نیز شكایت نكردند. تازه اینجا بحث روزنامه است و سایت. لذا حق با بهارنیوزه. (261337)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۱۳:۵۱
مگر تیراژ این روزنامه چقدر بوده که سایت شما استفاده ویژه ای از نام این روزنامه کرده باشد و مخاطبان آن روزنامه را به وسیله نام جذب کند، همه می دانند که وضعیت تیراژ روزنامه ها چقدر بد است به جز روزنامه های ارزان دولتی و شهرداری و صدا و سیما و این نهاد و آن نهاد که به علت قیمت ارزان مشتری و متقاضی دارند روزنامه های مستقل گران هستند و تیراژ کمی دارند. (261684)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۶:۳۰
برخی مدیران دولت اصلاح‌طلب هم چیزی از اصولگراها در انحصارطلبی كم ندارند! دیدن بهارنیوز موفق بوده گفتند بریم تصاحبش كنیم... فكر كنم این آقا سمت بالایی در نهاد ریاست جمهوری دوران خاتمی داشته... (261290)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۱۶:۲۰
روزنامه ی بهار قدمتش بیشتر از سایت بهار نیوزه.
من خواننده ی دائمی سایتم.هر دو خوبن.بهار که فعلا توقیفه!
تو واقعا از جناح مقابل نیستی؟ (261710)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۶:۴۰
سایت بهار نیوز متعلق به همه مردم ایران است . البته روزنامه بهار هم روزنامه ای مردمی و پرطرفدار بود که امیدوارم این موضوع زودتر حل بشه و خدایی ناکرده به جاهای باریک کشیده نشه . آرزوی موفقیت برای سایت عزیز بهار نیوز و روزنامه بهار (261297)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۱۱:۲۷
آقای عزیز این بهار با اون بهار فرق میکنه. هربهاری که بهار نیست مثل خاتمی .هر خاتمیی که خاتمی ما نیست این خاتمی بااون خاتمی فرقهای زیادی داره درسته هردو سیدند ولی هرخاتمییی خاتمی نیست.تازه اون خاتمی هم بااین خاتمی خیلی فرق داره. در هرصورت هربهاری بهار مانیست .بهاری که ماطرفدارشیم بهار است امانه اون بهار. (261636)
یوسف
Russian Federation
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۶:۴۳
مگه روزنامه بهار اصلاحطلب نبود؟ پس چی شده اینجوری برخورد میکنه؟؟!!
تازه روزنامه که فعلا توقیفه فکر کنم! (261301)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۶:۵۳
اگه تئوری توطئه حسابش نکنید بنظرم حالا که بهار نیوز خاری تو چشم افراطی ها شده مطرح کردن چنین ادعایی مشکوکه !!! (261306)
ما حامی بهاریم
United States
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۸:۴۸
بهار نیوز خدایی داره خوب پیش میره و اینی که الان هم در نمایشگاه غرفه داره و فعاله خیلی پوئن مثبتی به حساب میاد و باعث خوشحالی ماست . اما قبلا هم به دوستان بهار گفتم که باید خیلی خیلی بیشتر از اینی که الان هستید به روز باشید و سعی کنید اخبار رو زودتر از هرجایی یا نهایتا خیلی جاها اعلام کنید و اخباری رو که خیلی سایتها فیلتر نمی کنند عنوان کنید . مورد بعدی هم که خیلی مهمه اینه که بهار نیوز باید اخبار اختصاصی بیشتری بزاره و خبرنگار داشته باشه . در کل فکر کنم باید عوامل و تحریریه بهار نیوز بیشتر بشه (261355)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۶:۵۸
چه ادعای خنده داری!!!بعد۴سال یادشون افتاده متشابهه!!!اینا ازبیکاری وزوال فکر هست بخدا (261307)
فرداد
United States
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۷:۵۷
مخاطبتون که زیاد بشه همیشه مدعی ها هم پیداشون میشه فقط سوال اینجاست این اقا چطور روش شده به یک سایت همفکر واصلاحطلب زنگ بزنه و این چیزا رو بگه؟! (261328)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۸:۰۶
بهترین سایت خبری هستی عزیزم. (261332)
هومن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۸:۱۰
شاید تنها شباهت روزنامه خوب بهار با سایت عالی بهار نیوز در سلیقه سیاسی آنها باشد که هر دو اصلاح طلب هستند.مدیر محترم مسوول روزنامه بهار این موضوع را در نظر داشته باشند که نام بهار که نوید دهنده سبزی و آبادی و زیبایی است را نمی توان به انحصار در آورد و مهمتر از آن از ایشان در این برهه حساس انتظار وحدت با همفکران و روشنگری آحاد مردم می رود نه با ادعایی چنین بی اساس و واهی بهانه دست بدخواهان اصلاحات دهند و از سایت بهار نیوز هم انتظار می رود که با خویشتن داری با این موضوع برخورد نمایند (261333)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۸:۲۰
از اصلاح طلبان بعید است اینجور رفتار داشته باشن چون فقط باید به رسالت خبری و روشنگری بپردازن حال توسط هر کس یا رسانه ای بخواد انجام بشه (261338)
سرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۹ ۱۲:۵۷
مگه اصلاح طلبا ادم نیستن؟! (263822)
میثم
United States
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۸:۳۹
بابا ای ول دستی دستی بهانه به تند روها ندید دیگه کی باهم باید متحد بشیم وزیر یک پرچم زندگی کنیم بابا بجای پاچه گیری به هم لطفا به مشکلات توسعه نیافتگی این کشور برسید ...... (261352)
Mohsen
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۱۶:۲۲
شاید این از شروط رفع توقیفشون باشه!! (261712)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۱۹:۲۶
بهار معنی های زیادی داره از جمله:
فصل شکفتن و نو شدن.
اشاره به ماه مبارک رمضان که بهار دلهاست.
ظهور آقا امام زمان که منتظرش هستیم.
ملک الشعرای ایران عزیز.
...
هم روزنامه بهار و سایت بهارنیوز نشان داده اند که زیبنده این نام زیبا هستند و اون پسوند بهارنیوز ، هم مشکل امتیاز و هم خوانندگان محترم دو رسانه وزین را حل کرده پس در این شرائط که داریم با اصولگرایان منطقی و معتدل هم متحد می شیم نباید دوستان قدیمی گلایه داشته باشد. چشمها را باید شست جور دیگر باید دید. (261384)
1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۲۲:۲۰
بهار یادآور مشایی و محمود هم هستش:-) (261470)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۱۲:۱۶
اونا یادآور جهنم هستن.
از اونجایی که همیشه تو توهم هستن اسم خودشونو گذاشتند بهار. (261651)
کنجکاو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۲۰:۴۹
ببخشید! احمدی نژاد که میگفت زنده باد بهار ،با کدومتون بود؟ (261412)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۲۰:۵۰
کرامر علیه کرامر ؟ (261413)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۲۲:۴۸
راستای تفکّر هر دو چه روزنامه بهار و چه سایت بهار یکی هست و آقای پور عزیزی -عزیز بفکر در آمدن روزنامه بهار از توقیف باشد تا ما هم مثل گذشته خانه مان بدون روزنامه بهار نباشد.این طرز تفکر از اصلاحات بعید است. (261486)
مجید از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۲۳:۰۲
من که از انتخابات پارسال تا الان سایتتون رو تو لیست fav خودم قرار میدم و مشتری دائمی شما هستم
درود بر بهارنیوز (261496)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۰۸:۵۵
من خیلی خوشحال می شم اگر بتونم به یک رسانه مردمی کمک کنم، تشابه اسمی سایت بهارنیوز باروزنامه بهار اعتبار روزنامه بهار رابالا می برد .ما ازهمه اصلاح طلبان ومردم دوستان می خواهیم که برعلیه افرطی ها متحد باشند. (261590)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۰ ۲۳:۳۳
واقعا جای تاسف داره آخه این چه معنی میده اصلا چرا باید یه همچین چیزهای رو مطرح کنند واقعا با این حرف که بعضی از اصلاح طلبا بدتر از اصولگرا هستن موافقم تازه بعد ۴ سال یادتون افتاده نمیدونم چی بگم ای کاش مثل ادعاهامون باشیم حرف زدن خیلی راحته عمل کردن بهش سخته منظورم به روزنامه بهار.از بهار نیوز عزیز هم بابت اطلاع رسانی خوبش تشکر میکنم (261508)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۰۷:۱۴
بنظرم به اين خاطر هست كه سايت بهارنيوز به درستي در دام اعتدال نيفتاد و همچنان اصلاحطلب موند و طرفدارانش چندين برابر شد دوستاني كه با استراتژي اعتدال در حال از دست دادن هويت خود هستند حالا ميخواهند كه اين راه را ادامه ندهد (261574)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۰۷:۴۴
روزنامه بهار که بهار خود را سپری کرده و اکنون در خزان به سر می بره پس بهتره خودش اسمش را تغییر بدهد (261579)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۰۸:۴۰
آقای پور عزیزی همینطوری هم سایتها و روزنامه های اصلاح طلب کلی گرفتاری دارن شما مرحم نیستی زخم نشو (261587)
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۰۹:۲۳
بهار جان به نظر من نباید به این صحبت ها توجه داشته باشی همه چیز مشخص است و نه روزنامه بهار بلکه هیچ منبع اطلاع رسانی دیگری نمیتواند به بهانه این ادعا ازت سو استفاده کند چرا که مملکت قانون دارد اگر مشکلی بود 100باره مطرح شده بود.شخصا کمه کم در روز از 10سایت بازدید میکنم هیچ سایتی مثل بهار نیوز قانعم نمیکنه چون احساس میکنم با من(مخاطب)صداقت داره. (261598)
کاج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۱۱:۳۹
مملکت قانون داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخ (261641)
تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۲۱:۳۶
شما به تابستان نیوز تغییر بدید :)))))) (261772)
یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۲۳:۰۳
خانم ها، آقایان، لطفا" آتش بیار معرکه نشوید و از همدلی که جزئی از خواسته اصلاحات است را در نظر بگیرید.اصلاحات همیشه بهار خواهد ماند چه سایت و چه روزنامه. (261794)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۱ ۲۳:۰۶
بهار جان لطفا" این تیتر تا همان 30 آبان بروز و بالا نگه دارید حتی اگر تاریخ گذشته باشد تا همه دوستان ببینند ونظر خود را اعلام کنند.ممنون (261795)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۰:۱۵
ای بهاریون مهم هدفتونه که باید اصلاخ طلبی باشه وهمه هم سهیم باشند من یکی از همین مردمم که فکر می کنم اکثریت راه اصلاح طلبی را قبول دارند پس برای هدفمون بکوشیم و آن« ایران برای همه» (261837)
iiu
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۱:۲۴
زنده باد بهار... (261843)
ناشناس
Germany
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۹:۲۱
راستش من هم فکرمیکردم این سایت مال روزنامه بهاره که توقیف شده چون ازخوانندگان این روزنامه وزین بودم.! (261905)
نوه
Romania
۱۳۹۳/۰۸/۲۲ ۱۹:۲۱
اسم مادر بزرگ منم بهاره، حق کپی رایت ما فراموش نشه و گرنه همه ورثه رو خبر می کنم!!!!! (261906)
ت ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۲۷ ۱۸:۴۵
باورش سخته-دعوای زرگریه (263205)