به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۱ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۵۲۱۵۲

مشکل قطعی آب شهر اصفهان برطرف شد

گروه جامعه: مدیرعامل شرکت آّب و فاضلاب استان اصفهان گفت: مشکل تصفیه‌خانه آب باباشیخ‌علی اصفهان که سبب قطعی آب در برخی مناطق اصفهان شده بود، ساعتی پیش برطرف شد.
مشکل قطعی آب شهر اصفهان برطرف شد
قطعی آب در اصفهان از چند ساعت پیش در برخی مناطق این کلانشهر خود را نشان داد و سبب شد که مردم در برخی مناطق کلانشهر اصفهان، مشکل قطعی آب را احساس کنند. هاشم امینی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهان اظهار کرد: در پی اشکالی که صبح امروز در فرایند تصفیه آب شرب بخشی از شهرهای استان اصفهان و به خصوص کلانشهر اصفهان پیش آمد و نظر به اهمیت سلامت آب و حفظ و رعایت استانداردهای مورد تأکید مراجع مربوطه، با هماهنگی نهادهای دیگر، تصمیم به قطع آب ورودی به تصفیه‌خانه آب باباشیخ‌علی اصفهان گرفتیم.

وی افزود: پس از قطعی آب نسبت به رفع مشکل اقدام شده و خوشبختانه از ساعت 16 امروز با اقدامات فنی و عملیاتی و پیگیری همه‌جانبه صورت گرفته، شرایط عادی تصفیه را در تصفیه خانه آب باباشیخ‌علی اصفهان داریم. امیدوار هستم تا ساعات آینده، در شبکه توزیع نیز وضعیت عادی می‌شود و آب شرب به دست شهروندان می‌رسد.

وی افزود: هیچ گونه نگرانی از نظر کمی و کیفی برای شهروندان اصفهان وجود ندارد. به دلیل بروز یک مشکل در تصفیه‌خانه باباشیخ‌علی اصفهان، توزیع آب در شبکه آب کلانشهر اصفهان دچار مشکل شده بود و از ظهر امروز برای ساعاتی آب دچار مشکل شد که این مسئله سبب قطعی آب در بخش عمده مناطق شهری اصفهان شد.