به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۲۸۱۲۲
روحانی در اولين سفر استاني وارد خوزستان شد

استقبال پرشور مردم اهواز از رییس‌جمهور

گروه سياسي: همزمان با ورود رییس‌جمهور به خوزستان جمع زیادی از مردم به صورت خود جوش جهت استقبال از رییس دولت تدبیر و امید در فرودگاه اهواز حاضر شدند.
استقبال پرشور مردم اهواز از رییس‌جمهور
با وجود اعلام مسوولان نهاد ریاست جمهوری مبنی بر اینکه اولین سفر رییس‌جمهور به استان خوزستان استقبال رسمی نخواهد داشت، جمع زیادی از مردم استان خوزستان با در دست داشتن تصاویری از رییس دولت تدبیر وامید و پوشیدن لباس‌های محلی مردم این استان در فرودگاه شهر اهواز تجمع کرده تا بدین وسیله از رییس‌جمهور خود استقبال کنند. اولین برنامه رییس‌جمهور در بدو ورود به استان خوزستان حضور در مصلای شهر اهواز و سخنرانی در جمع مردم خواهد بود که تا دقایقی دیگر برگزار می‌شود.

روحانی وارد خوزستان شد

رئیس جمهور دقایقی پیش با هیئت همراه وارد فرودگاه اهواز شد.
به گزارش فارس، رئیس جمهور دقایقی پیش با هیئت همراه وارد فرودگاه اهواز شد. امروز نخستین روز سفر سه روزه رئیس جمهور به خوزستان است. به دلیل شرایط بد جوی و وجود مه غلیظ صبحگاهی، ورود ایشان در فرودگاه با تاخیر مواجه شد. مراسم استقبال از روحانی باشکوه خاصی از سوی مسئولان شهرستانی و استانی و همچنین اقشار مختلف مردمی مواجه شده است.
ترافیک سنگینی در مسیر فرودگاه اهواز نقش بسته و مردم پلاکارد به دست ورود رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید را خوش‌آمد می‌گویند. حسن روحانی سه روز میهمان خوزستانی‌هاست و قرار است امروز در مصلای اهواز سخنرانی و پس از آن دیداری با جمعی از نخبگان و علمای استان داشته باشد. از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور و هیئت همراه سخنرانی در سه شهر استان و البته بازدید برخی وزرا از مناطق محروم استان خواهد بود.
مرجع : ايسنا

نهال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۳:۲۶
در کشورهای توسعه یافته استقبال مردمی از مقامات مذموم است. (198694)
زیگموند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۹:۴۶
خیر این مطلب را از سایت های بی اعتبار خوانده ای دوست عزیز مذموم با مرسوم متفا..... (198804)
زیگموند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۵ ۰۳:۵۷
تازه بالفرضم که بود جمهوری اسلامی یک کشور جهان سومیست... (198855)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۲۰:۳۳
تو رو قرآن تمومش کنین! چطور وقتی رئیس جمهور یا دکترظریف از نیویورک و ژنو میومدن،همین شماهایی که حالا دموکراسی و توسعه یافتگی خونتون زده بالا،همش مردم تهرانو تشویق میکردین برن استقبال اما حالا این کارا شده پوپولیسم و نشونه عقب موندگی؟!؟! اگه این کارا بده،پس کلا از اول تا آخر محکومش کنین! اگرم نه،پس لطف کنین و ادای آدمای روشنفکرو در نیارین! مردم ایران فقط بلدن شعار بدن!!! (198819)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۵ ۰۱:۲۲
میشه نام چندتا از این کشورها رو ببری؟ (198853)
ایران آباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۳:۴۸
امید است با اندیشه پاک وارج نهادن به انسانها با هر نگرش دینی که دارند مسیر شکوفایی ایران به دست ایشان وتمام مردمان دلسوز ایران ، ایرانی آبادوسربلند در آینده داشته باشیم و بر ستیزگرانی که جز نابودی ایران را نمی خواهند پیروز شود . (198699)
خاتمي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۳:۵۱
متاسفم بر اين مردم (البته اشتباه برداشت نكنيد اينجانب طرفدار روحاني مي باشم) كه بجاي پيگيري مطالبات بحق خود اينجوري مي افتيم دنبال ماشين ريس جمهور ما بايد خواهسته هاي كه جزء شعارهاي روحاني بوده پيگيري نماييم و از دادن نامه شخصي خود داري نموده و پيگير مطالبات عمومي جامعه باشيم (198702)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۲۰:۱۵
35 سال ملت غیور رو دنبال خودشون دوندند

ملت سلحشور عادت کردند دنبال هرچیز متحرک ناخوداگاه بدوند!! (198813)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۵ ۰۱:۱۴
هزارتا لایک (198852)
کر بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۴:۱۴
استقبال از احمدی نژاد بیشتر بود.. (198710)
عرب اصل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۹:۱۰
اره چون ان همه رو به زور می آورد و با وعده پول و نامه (198797)
امیر محمد .ب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۹:۳۸
دوست عزیز این مراسم بدون تعطیلی ادارات و مدارس بود .این استقبال خود جوش بود (198802)
کر بختیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۲۱:۱۰
آره من خودم دیدم چقدر سرباز رو اورده بودن ! (198823)
انسان به
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۴:۴۰
امیدوارم آقای روحانی از این فرصت برای شناخت بهتر اوضاع در این استان بهره ببرن و وعده هاشون در حد توان، منطقی و بازه ی زمانی مشخص باشه، همچنین ایشون میتونن از این فرصت برای شرح اوضاع و راهکارها بطور مستقیم با مردم استفاده کنن.. .به امید موفقیت (198716)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۴:۴۱
سلام به آقای روحانی ازاینکه یکی ازنقاط قوت دولت قبل را ادامه میدهید متشکرم. موفق باشید. ازبهارهم به خاطرمتن پایین که گفته توهین و... درج نمیشود تشکر میکنم.این کارخوبی است. (198718)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۴:۴۳
پس نگوید که احمدی نژاد بد بود یکی از کارهای خوب آقای احمدی نژاد سفر استانی بوده است (198720)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۴:۴۶
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا :این بهترین شانس ما است که تا به حال برای رفع همیشگی برنامه هسته‌ای ایران از راه دیپلماتیک داشتیم و چه کسی می‌داند که این شانس دوباره چه موقع به وجود می‌آید+روحانی: توافق ژنو سر فرود آوردن شرق و غرب در برابر ایران است=؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(شرق که هیچوقت مخالف برنامه هسته ای مانبود اون رو از کجا اورد دن کیشوت!!!)......رفع همیشگی!!!!!!!!!!! (198721)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۴:۴۷
میگم ها در دولت قبل به این میگفتین تحقیر مردم که ساعتها بایستن و منتظر باشن!خودجوش در مصلا باز میشه مردم میرن توش وخودجوش روحانی از یه هفته قبل قراره توش حرف بزنه ودروغ بارشون کنه!! (198722)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۴:۵۱
از احمدی نژاد پر شور استقبال می کردن
تموم کنید این لمپن بازیها رو (198724)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۴:۵۸
همه ی مردم خواهان تغییر در همه عرصه ها را هستندو طالب جامعه مدنی هستند بویژه مردم خونگرم خوزستان که در استانی که غنی ترین و تولید کننده اساسی ثروت در کشوراست ولی باز بدلیل کلی سیاستهای غیر کارشناسی و ایدلوژیک همچنان در فقر و بیکاری و وضع عمرانی نامطلوب به سر می برد مردمی که برروی اقیانوسی از نفت و گاز زندگی می کنند ولی از خیر و منفعت ان محروم هستند وفقط الودگی آب و هوا نصیب حالشان گشته است امیدوارم هدف سیاستهای مسولان ارتقای زندگی ایرانی باشد مردم با خونشان اقلاب را حفظ کردند قدر بگذارند (198725)
بختيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۵:۱۹
من در مسير بودم استقبال شايانى از رييس جمهور شد و همزمان ترافيك سنگينى هم در مسيرهاى اصلى شهر حاكم شده است. (198735)
جاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۲۳:۴۸
سفر استانی ! ترافیک! دنبال ماشین دویدن!
آرشیو سایتاتون رو یه سری بزنید (198848)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۷:۴۲
هر چقد به مردم بگی،خودتونو به زحمت نندازین،بازم کار خودشونو میکنن! ایکاش با سامانه ۱۱۱ این رسم نامه دادن تموم بشه.چیه آخه؟! کسر شأن خود مردمه بخدا... (198774)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۸:۱۳
روحانی ادم با قیرت و شرف اهل نماز روزه و اهل دین و معرفت ما خوشامد می گیم به اقای روحانی به شهر اهواز (198783)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۸:۳۷
من امروز واسه استقبال از ریاست محترم جمهوری رفته بودم مصلی خیلی از دیدار با رییس جمهور محبوبم خوشحال شدم. ولی کلی تأسف خوردم واسه تب و تابی که مردم واسه نوشتن نامه و تحویل دادنش به مسئولین مربوط داشتن. نظر خاتمی وااقعا" لایک داره. ولی ایشااله با وجود دکتر روحانی وضع کشورمون و مردممون خیلی بهتر بشه. کلی از سخنرانی دکتر روحانی فیض بوردم و خوشم اومد. واقعا" دمش گرم.خیلی دوسش دارم.مات ایران شایسته ی بهترینهاست (198786)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۱۹:۰۹
امروز روحانی قلب اندوهگین ما خوزستانیها را شاد.زنده باد روحانی (198796)
سعید
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۲۲:۵۷
امیدوارم و همچنین اطمینان دارم که دولت آقای دکتر روحانی هرگز همچون محمود امید مردم را نا امید نخواهد کرد و به وعده هایش پایبند خواهد بود. کمی صبر کنید.آباد کردن ویرانی ها ی به جا مانده از مهمود زمان میطلبد.مطالبات مردم میبایست طبقه بندی گردد برای کوتاه مدت شش ماه تا یکسال.میان مدت برای دو تا سه سال .بلند مدت چهار سال تا هفت سال .{این طبقه بندی برای وظایفی است که به دولت دکتر روحانی مرتبط است}.مگر دوباره همزاد محمود بیاید و کلنگ را بردارد. (198835)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۲۲:۱۴
از شهامتت که اولین سایت طرفدار دولتی هستی که جرئت گذاشتن عکسهای استقبال اندک مردم رو داشته خوشم اومد.افرین. (198832)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۲۳:۱۲
استقبال از یک مهمان دوست داشتنی کجایش مشکل دارد؟
وقتی مهمان به خانه ی آدم میاد مگر به استقبالش رفتن جزو رسم کهن ما نیست؟ (198840)
اهوازي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۴ ۲۳:۵۶
من به آقاي روحاني راي دادم و اميدوارم بتواند بتواند مشكلات اقتصادي و اجتماعي حاصل از سوء تدبير مديريتهاي قبل را حل كند ولي باز هم ديدم رفتاري همانند گذشته هر چند در وسعت كمتري جهت تبليغات و به خيابان كشيدن مردم انجام شده و اتوبوس هايي صف كشيده در كنار بعضي از مدارس جهت بردن دانش آموزان به مراسم تدارك ديده شده و همچنين بنرهاي تبليغاتي خوش آمدگويي به رئيس جمهور از طريق شهرداري اهواز و ساير نهادها در سطح ميادين و خيابانها نصب گرديده . اميدوارم با تذكر به مسئولين حداقل مانع اين كار در سفرهاي بعدي (198851)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۵ ۰۵:۳۱
نمی دونم چی بگم والله مارگزیده از ریسمون سیاه و سفید می ترسه (198858)