به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب : ۷۲۸۵۳

پیکر شهید دانایی‌فر به ایران انتقال یافت

گروه سياسي:​ پیکر شهید "جمشید دانایی فر" به ایران انتقال یافت.
پیکر شهید دانایی‌فر به ایران انتقال یافت
به گزارش اداره اطلاعات استان، با تلاش شبانه روزی و مستمر اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان و دستگیری تنی چند از عوامل اصلی به شهادت رساندن جمشید دانایی فر از پرسنل مرزبانی استان به دست عناصر گروهک های تروریستی ضد انقلاب، پس از گذشت یک سال پیکر مطهر شهید دانانی فر با همکاری مرزبانی استان در تاریخ یک فروردین 94 به کشور منتقل شد.

دستگیری عوامل شهادت گروهبان دانایی‌فر
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تائید شهادت گروهبان دانایی‌فر از دستگیری عوامل آن خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند با تلاش شبانه‌روزی و مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیری تنی چند از عوامل دخیل در به شهادت رساندن گروهبان دانایی‌فر، بعد از گذشت یکسال از این جنایت به دست عناصر گروهک تروریستی ضد انقلاب پیکر مطهر شهید کشف و شناسایی و در تاریخ 1394/01/01 به داخل کشور بازگردانده شد.

این مصیبت را به امام زمان (عج) و نایب بر حقش و خانواده گرامی شهید بزرگوار و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران تهنیت و تسلیت می گوییم.

اواسط بهمن ماه ۱۳۹۲، ۴ سرباز مرزبانی به همراه گروهبان دوم جمشید دانایی‌فر در عملیاتی به دست سازمان تروریستی جیش العدل به اسارت گرفته شدند. چهار اسیر ایرانی بعد از مدتی‌ با وساطت نیروهای مذهبی‌ بومی آزاد شدند، اما نفر پنجم(گروهبان جمشید دانائی‌فر) آزاد نشد. در خصوص شهادت یا زنده ماندن شهید دانایی فر اخبار ضد و نقیضی منتشر شد که امروز رسما اداره اطلاعات استان خبر شهادت وی را تایید کرد.
مرجع : ايسنا