به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : ۳۸۳۸۳

مورینیو: بدون تردید یکی از بهترین‌ها هستم!

گروه ورزشي: ژوزه مورینیو زمانی که برای اولین بار به لیگ برتر جزیره آمد لقب «آقای خاص» را برای خودش انتخاب کرد و این لقب تا کنون هم پابرجاست. ژوزه که در بازگشت مجددش به لیگ برتر لقب «آقای خوشحال» را برای خودش انتخاب کرد نتوانست لقب پیشین را از بین ببرد و هنوز هم به نام آقای خاص شناخته می شود. او حالا در گفت و گویی کوتاه و البته متفاوت با «اسپرت اند استایل» می گوید عاشق ساعت است و کلکسیون متفاوتی در این زمینه هم دارد. مربی تیم چلسی می‌گوید بدون تردید یکی از بهترین مربیان دنیاست و این حرف را کارنامه‌اش به خوبی نشان می‌دهد.
مورینیو: بدون تردید یکی از بهترین‌ها هستم!
شما را به اسم «آقای خاص» می شناسند ...
درست است ولی این اصطلاح تازگی ندارد.
 
خب حداقل بگویید چرا این قدر خاص هستید؟
دلیلش را نمی دانم ...
 
بالاخره کمی می توانید درباره اش حرف بزنید ...
(سکوت طولانی ) بدون تردید من یکی از بهترین مربیان دنیا هستم. فوتبال بر خلاف آن چیزی که برخی تصور می کنند، ورزش آمار است و آمار به خوبی در این باره حرف می زند. می خواهید من را دوست داشته باشید می خواهید از من متنفر باشید ولی واقعیتی که عدد و ارقام آن را نشان می دهند رنجی در پی ندارد. باید بگویم نتایجی که گرفته ام، نه اینهایی که مربوط به سال پیش یا دو سال گذشته است، نه، نتایجی که در طول 14 سال دوران مربیگری ام گرفته ام به خوبی گویای همه چیز است. من یکی از بهترین مربیان دنیا هستم. به همین خاطر است که به من می گویند آقای خاص.
 
حس نمی کنید این روزها تیم پاری سن ژرمن مثل همان تیم چلسی چند سال قبل شده است؟
چرا دقیقا چنین حسی دارم.
 
فکر می کنید تیم پاری سن ژرمن سطح کلی لیگ فرانسه را بالاتر برده است؟
نه، چنین چیزی را نمی بینم. قدرت اقتصادی تیم های پاری سن ژرمن و موناکو بی ثباتی خاصی بین این تیم ها و سایر تیم های حاضر در لیگ یک فرانسه به وجود آورده است. اگر از من بپرسید پاری سن ژرمن تیم خوبی است؟ می گویم بله. اگر بپرسید که چند تن از بهترین های دنیا را دارد؟ باز هم می گویم بله. اما اگر به بازی های لیگ فرانسه هفته به هفته نگاه کنیم متوجه یک چیز می شویم و آن هم این است که سطح دیگر تیم ها از سطح این دو تیم پایین تر است.
 
با این موافق هستید که ژوزه مورینیو امروزه تبدیل به یک برند شده است؟
(سکوت طولانی) نمی دانم. راستش را بخواهید برایم اهمیت زیادی ندارد. مشاورانم بیشتر به این چیزها رسیدگی می کنند. در واقع اگر قرار باشد صادقانه به سوال شما پاسخ دهم باید بگویم بله چون احتمالا حرف شما صحیح است ولی من می خواهم که خودم باشم؛ یک مربی فوتبال که هیجان بازی در بدنش بیداد می کند. بازی کردن را دوست دارم. بردن را دوست دارم و چیزهای اطرافم خیلی از این موارد فاصله ندارند.
 
هنوز همان لذت و هیجانی را دارید که از ابتدا داشتید؟
بدون تردید بله. وقتی چنین لذتی را درونم حس نکنم دیگر باید همه چیز را کنار بگذارم.
 
به عنوان سوال آخر، درست است که می گویند شما کلکسیونر ساعت هستید؟
بله، درست است...
 
یک کلکسیونر بزرگ؟
بله، یک کلکسیونر بزرگ، با یک «کاف» و یک «ب» بزرگ!
مرجع : فرارو

غضنفر علیجانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۷:۴۵
ورزش آمار است و آمار به خوبی در این باره حرف می زند. می خواهید من را دوست داشته باشید می خواهید از من متنفر باشید ولی واقعیتی که عدد و ارقام آن را نشان می دهند رنجی در پی ندارد. باید بگویم نتایجی که گرفته ام، نه اینهایی که مربوط به سال پیش یا دو سال گذشته است، نه، نتایجی که در طول 14 سال دوران مربیگری ام گرفته ام به خوبی گویای همه چیز است. من یکی از بهترین مربیان دنیا هستم. به همین خاطر است که به من می گویند آقای خاص. (219133)
خوزه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۸:۵۹
عاشق رفتارای عجیبشم ! (219148)