به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۸ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۶۳۸۷۱

بالوتلی می‌خواهد مثل زلاتان شود ولی...

گروه ورزشی: روبرتو مانچینی می‌گوید ماریو بالوتلی تلاش زیادی می کند تا بتواند شبیه زلاتان ابراهیموویچ شود ولی نمی‌تواند به آن سطح برسد.
بالوتلی می‌خواهد مثل زلاتان شود ولی...
روبرتو مانچینی سرمربی اینتر که در منچستر‌سیتی مربی بالوتلی بود درباره وضعیت این بازیکن ایتالیایی به صحبت پرداخت. مانچینی که نتایج خوبی را در اینتر کسب نکرده است و تازه اولین برد خود را با این تیم کسب کرده از نتایج این تیم بسیار ناراضی است. او می‌گوید: باعث ناراحتی است که نتوانستیم در اینتر تاثیر خوبی داشته باشیم ولی تازه سه هفته از حضور من در اینتر گذشته است و من در این مدت تلاش کردم نهایت تاثیر خود را داشته باشم. متاسفم که نتایج بر وفق مرادم در اینتر نبوده است.

مانچینی درحالی این سخنان را بر زبان می آورد که چند سالی هدایت منچستر سیتی را برعهده گرفت و توانست با این باشگاه به قهرمانی در لیگ جزیره هم دست یابد. سرمربی اینتر همچنین گفت: تلاش می کنم تا بهترین عملکرد را در اینتر داشته باشم و به حضور بین چهار تیم اول فکر کنم. بالوتلی در فصل جابجایی تابستانی از میلان جدا شد تا پیراهن لیورپول را بر تن کند ولی در لیورپول خوب کار نکرده است.

مانچینی صحبت جالبی درباره این مهاجم ایتالیایی کرد و گفت: بالوتلی خیلی تلاش می کند تا بتواند شبیه زلاتان شود ولی نمی تواند چرا که زلاتان سطح خیلی بالاتری نسبت به او دارد و کاملا از بالوتلی بهتر است. من با ماریو کار کرده‌ام. او شرایط خوبی در لیورپول نداشته است ولی به هیچ وجه قصد خرید او را نداریم. ماریو برای بهتر شدن باید سطح بازی خود را بهتر کند و به حاشیه‌ها فکر نکند. بازیکنی موفق می شود که تنها به فکر بالا بردن سطح بازی‌اش باشد نه اینکه بخواهد به مسائل حاشیه ای فکر کند.
مرجع : ایسنا