به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۱
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۵۹۲۸۱

بدترین فرودگاه بین‌المللی سال 2014/تصاویر

گروه اقتصادی: در آخرین بررسی‌ها و مطالعات آماری انجام شده عنوان بدترین فرودگاه بین‌المللی دنیا به فرودگاه بی‌نظیر بوتو در پاکستان تعلق می‌گیرد.
بدترین فرودگاه بین‌المللی سال 2014/تصاویر
طبق نظر سنجی‌هایی که از مسافران سفرهای بین‌المللی صورت گرفته است فرودگاه بینظیر بوتو در پاکستان یکی از بدترین تجربه‌های سفرهای هوایی برای مسافران بوده است. طبق نتایجی که توسط وبسایت Sleeping in airports که در مورد رتبه بندی فرودگاه‌ها فعالیت می‌کنداین فرودگاه در پاکستان بدترین فرودگاه بین المللی در دنیا در سال 2014 تعیین شده است.

در ابتدا یک نظر سنجی درمیان کاربران سایت در مورد بدترین فرودگاه در دنیا انجام شده است، سپس فرودگاه‌های مختلف بر اساس راحتی، تمیزی و ارائه خدمات مختلف به مسافران رتبه بندی شده‌اند که در نهایت فرودگاه بین‌المللی بینظیر بوتو مقام اول را در بین بدترین فرودگاه‌های دنیا از آن خود کرده است.

طبق نظرات کاربران بینظیر بوتو در اسلام‌آباد مرکز پاکستان، بسیار شلوغ بوده و کنترلی بر میزان جمعیت حاضر در فرودگاه وجود ندارد. گیت‌های امنیتی بسیار سخت گیر بوده و با این حال چندان کارآمد نیستند. پاکیزگی و نظافت نیز در سطح بسیار پایینی قرار دارد. خدمات داخل این فرودگاه تنها شامل 4 رستوران است که هیچکدام به صورت 24 ساعته بازنیستند.



مرجع : بازارخبر