به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۵
 
۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۴۷۹۴۲
تاكيد روحاني بر پای بندی بر وعده‌های خویش

در افطاری روحانی با اصلاح‌طلبان چه گذشت؟

گروه سياسي: مراسم افطاری رییس جمهور با حضور اصلاح طلبان با حضور بیش از 150 تن از چهره‌های شاخص اصلاح طلب و برخی از اعضای کابینه برگزار شد.
در افطاری روحانی با اصلاح‌طلبان چه گذشت؟
به گزارش سایت نواندیش، این مراسم افطاری با حضور بیش از 150 تن از چهره های شاخص اصلاح طلب و برخی از اعضای کابینه و رییس جمهور برگزار شد. از اعضای کابینه حاضر در این مهمانی افطاری می توان به اسحاق جهانگیری، مجید انصاری و محمد نهاوندیان اشاره کرد.

از جمله چهره های شاخصی که در این مراسم حاضر بودند می توان به نام های زیر اشاره کرد:
محمد رضا عارف، موسوی لاری،غلامحسین کرباسچی، قدرت الله علیخانی، سید علی خاتمی، هادی خانیکی، محسن هاشمی، اشرف بروجردی، سراج الدین موسوی، حسین کمالی، جعفر توفیقی، علی اصغر احمدی، علی شکوری راد، جعفر نیلی منفرد، غلامعباس توسلی، حمید رضا جلایی پور، اعظم طالقانی، فائزه هاشمی، محمد رضا تابش، داریوش قنبری، محسن رهامی، حبیب الله بی طرف، مهدی علیخانی، یدالله طاهر نژاد، محمد مقدم، علی تاجرنیا، یدالله طاهر نژاد، سعید الله بداشتی، محمد سلامتی، امام جمارانی، رحمانی خلیلی، مصطفی هاشمی طبا، محمد رضا خباز، رسول منتجب نیا، محمد جواد حق شناس، الهه کولایی، فاطمه راکعی، احمد حکیمی پور، محسن سرخو، علی دوستی، محمد سالاری، عبدالحسین مختاباد ، محمد عطریانفر، مرتضی الویری، الیاس حضرتی، مهدی رحمانیان و...

در این مراسم پیش از افطار و سخنرانی رییس جمهور، 5 نفر از چهره های اصلاح طلب حاضر در جلسه سخنرانی کردند.

حجت الاسلام موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات یکی از سخنرانان جلسه بود، که سخنان او متمرکز بر مسایل سیاست داخلی بود. موسوی لاری تاکید کرد که دولت یازدهم شعارهای خوبی را مطرح کرده و اهداف خوبی هم مد نظر دارد اما باید مراقب باشد مدیرانی که در دولت مشغول به کار می شوند به این شعارها و اهداف اعتقاد داشته باشند.

سمیه توحید لو یکی دیگر از چهره های اصلاح طلب بود که در این جلسه سخنانی ایراد کرد. سخنرانی توحید لو با محور دانشگاه، زنان و جوانان و انتقاد از کم توجهی به زنان بود که با استقبال حاضران همراه شد. توحید لو گفت: بسیاری از جوانان شایسته که هشت سال در دولت احمدی نژاد تحت فشار قرار داشته و طرد شده بودند هنوز در دولت جدید مورد توجه جدی قرار نگرفته اند و از پتانسیل آنها استفاده نشده است.

حسین مرعشی دیگر سخنران این جلسه بود که متمرکز بر سیاست های اقتصادی سخنانی ایراد کرد و هادی خانیکی سخنران دیگر این مراسم در مورد مسایل فرهنگی و فشارهای وارده در 8 سال گذشته بر دانشگاه سخن گفت. این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود از تخریب چهره هایی چون آیت الله هاشمی ، ناطق نوری، سید محمد خاتمی و یادگار امام راحل از سوی برخی افراد و جریان های افراطی ابراز تاسف کرد.

جواد اطاعت استاد دانشگاه تهران و دیگر چهره اصلاح طلب حاضر در جلسه نیز در سخنان خود بر سیاست خارجی تمرکز کرد و یکی از محورهای اصلی سخنان او تاکید بر ضرورت تنش زدایی از روابط با عربستان بود.

روحانی پس از استماع سخنان حاضران در سخنانی بر پای بندی خود به وعده های خویش در انتخابات و تحقق مطالبات مردم در انتخابات ریاست جمهوری و نیز ضرورت آشتی ملی در کشور تاکید کرد. رییس‌جمهور در سخنان خود از تخریب برخی شخصیت های انقلاب و چهره های ملی انتقاد کرد.

از حاشیه های مورد توجه این جلسه حضور رحمانی فضلی وزیر کشور اصولگرای دولت در مراسم افطاری اصلاح طلبان بود ، در حالی که در 10 ماه گذشته از عمر دولت یازدهم بیشترین انتقاد اصلاح طلبان از عملکرد دولت روحانی به عملکرد وزارت کشور تحت مدیریت رحمانی فضلی باز می گردد.

علی
Spain
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۰:۳۱
ای کاش دراین دیدارها کسانی که دراین 5سال گذشته بهشون ظلم شده میتوانستند حضور بیابند
ما از رییس جمهور خواستار رفع حصر عزیزانمان هستیم (240645)
رضا
Spain
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۰:۴۹
آقای رییس جمهور ما ازشما توقع داریم بعد از حل مناقشه هسته ای آقایان موسوی ، کروبی و خانم رهنورد را رفع حصر کنید (240646)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۱:۱۸
منم كاملا موافقم.

درود بر روحاني..... (240688)
0101
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۳:۲۸
دوستان دولت یازدهم یک نهال نورسته است که نیاز به مراقبت وپشتیبانی دارد.ودر صورتی به بار می نشیند که بتواند مسئله حصر وزندانیان سیاسی را حل کند والا هیچ ودیگر هیچ ...... (240716)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۲۲:۰۴
عزیزم دولت نهال نیست ریشه ای به بزرگی ایران چطورنهاله قدرت یعنی مردم یعنی

ریس جمهوریعنی ریس پس روحانی یاعلی (240847)
بعدش!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۳:۴۲
چرا بعدش !!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ (240724)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۴:۲۲
اقای رییس جمهور باتوجه به اینکه ماه عفو و بخشش خداست چرا ما براساس سلایق خویش افراد را محکوم ومحصور میکنیم بیایم به قانون متوصل شویم و براساس ان محکوم و غیر محکوم را به جامعه بشناسانیم (240742)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۷:۱۸
رئیس جمهور چکاره س که رفع حصر کنه؟؟؟
رفع حصر کنه که دوباره فتنه ای درست کنند؟ (240789)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۰:۵۲
روحانی ما جوانان که سالهای سختی را تجربه نمودیم و هزینه زیادی به خاطر ایستادگی در برابر انحرافات متحمل شدیم تا آخر پشتت خواهیم ایستاد و حمایتت خواهیم کرد.
البته اگه خودت مایل باشی و برای حمایت پشتیبانان اصلیت بسترسازی بکنی. (240647)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۱:۰۱
جرا سید بزرگوار ما اقای خاتمی نبوده؟ (240648)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۶:۱۲
ایشون دعوت شدند که برادرشون اقای علی خاتمی به نمایندگی از ایشون اومده بودن (240773)
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۱:۰۲
اصلاح طلبان خواهان تغییر جدی در استانداری ها و فرمانداری ها هستند. (240649)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۲:۲۹
لازمه این کار حضور پر رنگ تو انتخابات مجلسه,و بیرون کردن تندروها از خانه ملت (240697)
تیرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۱:۲۲
بالاخره یکی از استان ما وزیر شد که اونم داره .... ازآب درمیاد ، نمیدونم این وزیر کشور با کدوم سیاست دکتر روحانی ههمسو هستش (240650)
کدام یک؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۳:۴۴
روحانی در شعار خود را مدافع حقوق مردم منمایاند اما در عمل رحمانی فضلی اصولگرای ....... را وزیر کشور انتخاب کرده است.

قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا................؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (240726)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۲۱:۲۷
دوست عزیز وزیر کشور تحمیلی بود و رییس جمهور چاره ای جز پذیرش وزیر کشور تحمیلی نداشتند تا فضا به نفع اصلاح طلبان تلطيف شود
دوستان فراموش نکنید در دولت محمودی اگه از این حرفها میزدیم الان زندانی بودیم توسط گروه محموتی (240843)
اصفهان
Romania
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۱:۴۴
من خیلی از دولت احمدی نژاد ضربه خوردم برای اقای روحانی هم خیلی تبلیغ کردم الانم خیلی دوسش دارم ولی ازشون بابت این وزیر کشور اصول گرا گله دارم ایشون اکثر فرماندارای اصول گرا را عوض نکردن (240651)
مرندبهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۲:۳۲
اقای روحانی ازادی و یا محاکمه موسوی و کروبی چی شد.....اصلاح طلبان مانند امپراطوری یونانیان بود...هرچی بودند تموم شدند....حالا چیزی واسه مردم ندارند.... (240653)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۳:۲۷
درود بر اصلاحات. دکتر روحانی ، ضمن حمایت از دولت تدبیر و امید ، منتظر عملی شدن وعده های شما در سیاست داخلی هستیم. (240656)
سعید
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۳:۴۴
هنوز 10 هیچ به نفع اصولگرایان هست. در استان ما گیلان که هنوز جوانان اصولگرا پست ها رو درو میکنند و بچه های لصلاح طلب که اینهمه زحمت کشیدن و فشار تحمل کردن هنوز هم تو استان خودشون غریبن و خودشون واسه خودشون کت میکنن (240657)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۴:۲۸
لطفا لیست کامل 200 نفری که دعوت شده اند و شرکت کرده را منتشر کنید.. (240664)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۴:۳۰
چرا اقای محمد رضا خاتمی دعوت نشده اند ?????????????????????????? (240665)
م.الف.عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۱:۰۱
چرا بود (240683)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۴:۳۳
چرا اقای روحانی با اقای خاتمی ضیافت نمی گذارید شما مدیون ایشان هستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مردم بخاطر اقای خاتمی به شما رای دادند!!!!!!!!!!!! (240666)
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۵:۵۳
تا وقتی درمجلس ما عده ا ی حضور دارندکه غیر از منافع جناحی خود چیز دیگری را برنمی تابند همان بهترکه اقای روحانی تقیه کنند وبا بزرگمردانی خردمند و وارسته چون اقای خاتمی که پاک ترین دولت تاریخ در زمان ریاست جمهوری ایشان زمام امور را در دست داشت کمتر ملاقات کنند.وگرنه به هزاران تهمت و افترا گرفتارشده ودست و پا بسته فقظ نقش ابدارچی را باید بازی کنند و در این موقعیت حساس کشور اسلامی ما نیازمندخردورزانی مانند اقای روحانی است (240764)
رضا
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۷:۳۹
جهت توفیق روز افزون آرمان بلند اصلاح طلبی ملت شریف ایران صلوات بر محمد آل محمد. (240668)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۸:۰۳
درود بر روحاني...خاتمي...هاشمي..سيد حسن عزيز

مرگ بر داعش . . . وعجل فرجهم...........................


زنده باد ايران...........................

زنده باد اسلام (واقعي) عاري از ريا و زر و زور وتزوير... وmpt!!!!.., داعش!!!! (240670)
جنوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۹:۰۲
فعلا از جانب من که به دکتر روحانی رای دادم خبری از تغییر زویه ندیدم /سیمان همان قیمت /افزایش سرسام آور حق بیمه تامیین اجتماعی از یک سو/میوه باز با هم قیمت احمدی نزادی /روزنامه ها باز هم با همان محدودیت احمدی نژادی/فیلتر شکن و غیر باز همینطور/کم شدن خرید مردم از لباس خانه و غیره...
ریاست محترم جمهوری مردم حرکت رو به جلو کند نمی خواهند حرکت جهش دار می خواهند. والله من از مریدان شما هستم ولی تغییر حس نکردم/دوستدار روحانی (240675)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۰۹:۳۵
جای آقای خاتمی خالی بوده؟از آقای دکترروحانی می خواهیم زمینه بازگشت ایشان را به صحنه سیاست مهیا کنند. (240677)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۰:۱۹
خوب باعث مسرت است که این همه نیروی اصلاح طلب از دایره تنگ خودی وغیر خودی به جامعه باز قدم گذاشته اند....خوش قدم باشند! (240679)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۰:۴۵
...تا وعده های رییس جمهور در عمل چه افتد! هنوز که تمامی فرمانداران و بخشداران ، آموزش و پرورش و... دست پایداریهاست و بی توجه به همه - حتی خود دولت- دارند کارشان را انجام میدن!! (240682)
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۱:۰۷
افرادی چون دکتر محمئ خاتمی از سرمایه های ارزشمند کشور هستند که متاسفانه با بی تدبیریها وبرخی خود خواهی ها و بغض وکینه بد خواهان این سرمایه های هدر میروند (240684)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۱:۲۱
واااااااااااااااااااااااااااااااقعا جاي مرد مردان مخلص:

جناب آقاي دكتر سيد محمد خاتمي خالي بودددددددددددددددددددددددددد.


درود بر خاتمي دلاور....... (240689)
سمنانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۱:۲۵
با سلام چرا دکتر مصطفی کواکبیان دبیر حزب مردم سالاری و سایر دبیران کل احزاب و گروه های سیاسی دعوت نشدن ، لطفا لیست دعوت شدگان را اعلام کنید. مچکرم (240690)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۷:۲۵
حالا کواکبیان دعوت شده باشه یا نشده باشه چی به شما میرسه؟؟؟ (240791)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۱:۴۱
روحانی عزیز را یک اصولگرای واقعی میدانیم و به فرمایش رهبری عزیز از وی حمایت میکنیم. خوشحالیم که وی با تدبیر و درایت توانسته اصلاح طلبان دوستدار نظام را نیز با اصولگرایان همراه کند. (240692)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۲۱:۳۶
مگه همین حرفها رو بزنین تا یادتان بره چطور باختن
اگر افراطی های پایداری نبودند که و در تمامی پست ها اصلاح طلبان بکار گرفته میشدند تمامی وعده های رییس جمهور محترم محقق شده بود ولی دوستان اصلاح طلب یادمان نرود که تا روی کار آمدن رییس جمهور محترم ما اصلاح طلبان رو کافر و برانداز و منافق معرفی میکردن پس قبول کنیم که رییس جمهور محترم خیلی خوب کار کرده تا فضا به نفع ما تغییر پیدا کرده است (240844)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۲:۰۶
آقای روحانی چرا ساعت کارادارات را مانند احمدی نژادتغییرندادید همه می دانندکه درماه رمضان از صبح تا شب هم توی اداره باشی به خاطرگرسنگی وتشنگی و....کارمفیدبیشتراز 3 یا 4 ساعت نخواهدشد؟ (240694)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۹:۲۲
اون دولت فقط به فکر پیچیدن بود ، کسی که بخواد روزه بگیره میگیره به این ساعات کاری نداره (240821)
تلنگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۳:۰۱
ما هم امیدواریم به وعده های داده شده پایبند باشید به خصوص درباره سیاست داخلی منتظریم ولی صبر ایوب نداریم (240705)
دریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۳:۰۶
تخریب ها ادامه دارد فقط ابراز تاسف کافی نیست لطفا کاری انجام دهید (240709)
سید حسن حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۳:۱۹
اقای روحانی واقعا به این وزیر کشور باید لبیک گفت من نمیدونم چه دلیلی داره که توی نیشابور ما هنوز فرماندار احمدی نژاد با دار و دسته اش با تمام کارشکنیهاشون سر کارند و این در حالی است که 100 درصد مخالف سیاستهای اقای روحانی هستند و شهر را فلج کرده اند ما طرفداران شما واقعا خسته شدیم اخه تا کی دیگر شما رو قران بس کنید دیگه تا کی تا کی (240714)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۲۱:۴۵
دوستان عزیز در همه شهرها فرمانداران هنوز طرفداران هاله نور هستن و اکثر مدیران کل ادارات در مراکز استانها هم همین طور و مدیران عامل بانکها هم همچنین
خواهش ما مردم ایران که به تغییر رای دادیم از رییس جمهور آینه که سریعتر این تغییرات داده بشن تا مدیران همسو با دولت باشن تا خرابیها ویرانی های ناشی از هشت سال محموددرست بشه
از طرفی با تغییر مدیران عامل بانکها کلیه اختلاس ها و تخلفات مالی رو میشه
و دست دولت هم باز خواهد شد در مقابل تخریب های این افراطیون پایداری (240846)
لیدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۳:۲۳
سلام.اقای روحانی خصوصی با اقای حاتمی دیدارمیکنداحتمالا"اقای سیدعلی خاتمی ازنزذیکان ایشان مثل اقای تابش که خواهرزاده ایشان هست (240715)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۴:۰۵
امیدوارم که روزی پلنوم بزرگ احزاب برای اصلاحات برگزار شود انهم نه برای یک حزب به صورت کلاسیک ومتعارف که برای یک جبهه بزرگ اصلاح طلبی و چه شورانگیز است آن گردهمایی. (240734)
یاعلی مدد
Romania
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۴:۲۵
کاش آقایان که این همه جلسه ونشست ومشورت به ریس جمهورودولت میدهند .بخشی از مشکلات فعلی کشور راهم گردن بگیرند. (240744)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۴:۳۵
آقای خاتمی برای تبریک مراسم عروسی یکی از آشنایان دعوت شده بودند. (240746)
پناه بر خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۷:۵۸
آقای رییس جمهور برای مردم واصلاح طلبان ابراز احساسات می کنه اما برای رانتخوران اصولگرا اعمال منافع!!! (240799)
adab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۴:۴۲
سلام:
سخنگوی دولت میگه: رئیس‌جمهور از افزایش قیمت خودرو مکدر است.
یه سوال،پس چرا خودروها رو دولت شماره گذازی میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (240747)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۶:۳۶
تاسف برای بهار که خبری از جنایات صهیونیسم در خبرگزاری خود نداری الا یک اشاره کوچک به تعداد شهدا (240778)
اماميان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۶:۵۸
بايد ملاحطات افاي روحاني رو در نظر بگيريم و بگذاريم ايشون با هوشمندي و ظرافتي كه در حل موضوعات سياسي و اجتماعي دارند مطالبات به حق رو حل و فصل كنند . حداقل اظهارات تند علاقمندانشون ايشون رو در فشار نگذاره . باتمام وجود ايشون و دولت خدمتگزارشون رو حمايت ميكنيم و مطمئنا دعاي اهل ذكر و استجابت و عنايت شهدا و امام و رهبري و ملت پشتيبانشون هست. (240785)
ه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۹:۳۳
تا کی ؟ (240827)
امحمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۸:۵۹
کاشکی برای لطیف شدن مجلس از آقای دکتر احمدی نژاد دعوت به عمل می آمد تا هم خاطرات دوران پر شکوه و عظمت دوران ریاستشون رو بیان میکردن و یکسری آموزش به آقای دکتر روحانی میدادن .موندم بعد این هشت سال چطور مملکت هنوز روپاست . (240808)
کامران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۱۹:۱۲
۱۳ مرداد ۹۶
دکتر روحانی : همچنان به وعده هایم معتقدم و آنها را فراموش نکرده ام (240816)
علی
United States
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۲۰:۰۰
درود بر خاتمی روحانی واصلاح طلبان (240836)
وحید
Netherlands
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۲۰:۳۴
اصولگرایان هنوز نمی دانند اکثریت خاموش چه خشمی از آنان در دل دارد، چقدر امید جوانانی که هیچ رسانه ای ندارند بر باد رفته است، و هنوز در توهم اند که مردم با انانند.
اما ما می دانیم روحانی چه راه سختی در پیش دارد، ما دیده ایم که خاتمی هم در اوایل دولتش دوسال در قفل کامل بود. اما فقط با پشتیبانی از روحانی است که امید در دل ما باقی می ماند. یک ثانیه از دولت روحانی و فضای آرامش می ارزد به 40 سال زندگی در دولت محمود احمدی نژاد (240839)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۲۰:۵۰
خواست ما آزادی آقایان کروبی و موسوی است. (240840)
ازشهرستان بسطام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۹ ۲۲:۲۵
منتظرهوای تازه هستیم دکترجان .این پیام24خرداد92بود. (240851)