به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۳۷
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۶۱۳۴۲
نه به آن دو دو کردن و نه به این چهار چهارشان!

فتنه‌سنج‌ها در حال رصد فتنه‌گري فرهادي!

گروه سياسي: يك نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه جریان سازمان‌دهی شده از بیرون در تعامل با برخی از نمایندگان بر علیه دکتر فرهادی وجود ندارد٬ تاکید کرد: وزیر پیشنهادی از نظر سلامت کاری ذهنی و فکری همیشه ثابت کرده انسانی وارسته٬ درست و شریف است و انشاالله بتواند با قدرت و قوت در این عرصه سخت که نیاز به وقت بسیاری دارد بدرخشد و چاشنی و اکسیر جوانی گذشته را بازگرداند.
فتنه‌سنج‌ها در حال رصد فتنه‌گري فرهادي!
محمدرضا تابش در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی علوم که برای چندمین بار توسط دولت یازدهم به مجلس معرفی می‌شود٬ چقدر شرایط مدیریتی بی‌حاشیه را دارد٬ گفت: دکتر فرهادی شاید جزء اولین گزینه‌هایی بود که به ذهن نمایندگانی که با دولت قرابت ذهنی دارد و می‌دانستیم اگر ایشان از ابتدا پیشنهاد می‌شد حتما رای می‌آورد و اکنون نیز بر همین نظر هستیم. نماینده اردکان افزود: فرهادی را می‌توان جزء متخصصین نامدار کشور دانست که در رشته خود کاملا متخصص آگاه عالم و دانشمند است. ایشان هم تجربه تصدی در دولت حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای به نخست وزیری مهندس موسوی را دارد و هم در دولت آقای خاتمی تصدی وزارت بهداشت و درمان را داشته‌اند.

وی افزود: چیزی که بارز بوده عملکرد خوب ایشان در هر دو مسوولیت است. وی وزیری بوده که در دولت‌های گذشته ثابت کرد تفکر اصلاح‌طلبانه اعتدالی دارد و به علت کارآمد بودنش هیچ‌گاه سیاست را در کار دخالت نداد و براساس رسالت تکلیف و وظیفه‌ای که نسبت به ارزش‌ها شهدا امام و رهبری دارد٬ کار خودش را با قاطعیت در وزارت علوم انجام می‌دهد. وی در ادامه با بیان اینکه وزیر پیشنهادی در جلسات کلانی که در سطح روسای قوای شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشکیل می‌شد٬ حضور داشته و انسانی مجرب٬ پخته و آشنا به کار است٬ ادامه داد: وزیر پیشنهادی از نظر سلامت کاری ذهنی و فکری نیز همیشه ثابت کرده انسانی وارسته درست و شریفی است و انشاالله که بتواند با قدرت و قوت در این عرصه سخت که نیاز به وقت بسیار دارد بدرخشد و اکسیر جوانی گذشته را بازگرداند.

تابش در مورد استقبال نمایندگان در صحن از اعلام نام فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم و پیامک‌هایی که جهت تخریب و نوعی جریان سازی بر علیه فرهادی منتشر می‌شود به خبرنگار ایلنا گفت: نه به آن دو دو کردن و نه به این چهار چهار نشان دادن نمایندگان نسبت به گزینه‌هایی که شاید خیلی هم نشناسند. فکر می‌کنم صلوات نمایندگان در آن لحظه بیشتر بابت این بوده که دولت مجبور شد گزینه جدیدی را معرفی کند اما باز پیامک‌هایی که در جهت تخریب ایشان می‌آید دیگر آن حرکت سازمان یافته بیرون از مجلس و در ارتباط و تعامل با برخی از چهره‌های مجلس دیگر وجود ندارد یعنی معلوم است دیگر جریانی با ایشان برخورد نمی‌شود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطرنشان کرد: اینکه دیگر مانند وزرای پیشنهادی قبلی با فرهادی دیگر با پیامک‌های جریانی برخورد نمی‌شود نشان می‌دهد نمایندگان براساس تکلیف وظیفه یا تفکر سیاسی‌شان می‌خواهند به اطمینان خاطری از ایشان برسند که این نه تنها اشکالی ندارد بلکه بسیار هم خوب است تا سوال کنند و حرف بزنند. آن‌چیزی که مطرود است این است که مجلسی که در راس امور قرار گرفته٬ تحت تاثیر جریانات خارج از مجلس قرار نگیرد چیزی که در مورد گزینه‌های قبلی وجود داشت. اما الان احساس می‌کنم ضمن اینکه برای ایشان پیامک‌های تخریبی می‌آید اما جریانی نیست. یعنی یک جریان تخریبی خارج از مجلس در پیوستگی با برخی نمایندگان وجود ندارد و این تفاوت پیامک‌های فرهادی با دیگر گزینه‌های پیشنهادی است.

وی همچنین اظهار داشت: با دوستان شوخی کردیم و گفتیم در هر صورت هم آقای فرهادی شناسنامه‌ای بعد از سال 88 دارد و حتی دستگاههای فتنه سنج هم ارزیابی کرده‌اند و متوجه شدند که ایشان حامی فتنه نیستند و هیچوقت نبوده‌اند.
مرجع : ايلنا

ولی صداو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۰۱:۱۶
فتنه سازان جامع تر است !! الان ما در نیمهء دوم سال 1393 هستیم وفتنهء 88 هم بعد از پایان راهپیمائی خود جوش 88 بود وبه تصور من شاید عده ای از جانب دشمن ویا از طرف نیروهای خودسر به جایی کشانیده شد که نتیجهء مطلوب جناح شکست خورده در انتخابات در آن موضوع بود ! بعد از پایان راهپیمائی چنین جریانی به وجود آمد وتتمهء راه پیمایان فقط حضور داشتند ! اما نتیجه بر وفق مراد افراد پشت پرده بود اعم از عناصر دشمن خارجی ویا نیروهای خودسر! اکنون هم که افرادی با انگ زدن به افراد به فتنه گری یکجور بازی برای نتیجه گیری ... (264226)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۰۶:۳۴
به نظرم در وزارت علوم با آمدن فرهادی و یا حتی خود توفیقی و امثالهم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، چون کامران دانشجو چنان وزارت علوم و دانشگاه ها را با خاک یکسان کرده که تا 10 سال دیگر هم نمی توانند آباد شوند. از بیرون وزارت خانه هم که فقط فشار گروه های مختلف و تندرو هم که هست. (264231)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۳:۴۵
ای هم نام عزیزم که به خاطر شکایت هفته نامه ی بهار ازترس این که توهم شکایت نکنی اسمم رو عوض کردم!(شوخی میکنم داداش)
همین که الان تودانشگاه مجوزبرخی برنامه های خاص داده میشه و بسیج پشت سرهم برنامه نداره و بودجه ی برخی تشکلهای نورچشمی کم شده هم برای ما کافیه!
یادت باشه مصطفی معین که رئیس جمهورنیست!!!! (264318)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۰۷:۲۴
ای به اصطلاح نماینده:خود شما سردمدار فتنه و تنش در جامعه ای... (264232)
ناصر هشترودی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۰:۵۰
علیرضا جان چه زیباست این گفتار شما افرین (264262)
خس و خاشاک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۲۰:۱۵
آقایان دلواپس به جای فتنه فتنه کردن و سنگ اندازی در راه دولت دست از حذف رقبا بردارید به فکر ملت باشید (264384)
جیم
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۰۸:۳۳
این خط وخطوط وسیگنال ها از طرف اقتدار گرایان توسط بعضی افراد شاخص وبعضی خواص به نمایندگان دا ده شده (264233)
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۰۸:۳۸
فکر می کنم اینکارا خیلی به ضر رشونه هر نخبه ایی رو اعلام می کنند تو فتنه بوده اخه این چه فتنه ای بوده که همشون نخبه های مملکت و متفکر ها بودند. (264234)
ناصر هشترودی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۰:۵۴
اقا محسن همه مردم از نظر این اقایان فتنه گرند بغیر از کسانی که به جلیلی رای دادند .درصورتی که از خودشان خبر ندارند مثل کبک سرشان را زیر برف کرده اند تا هیچکس انها را نبیند درصورتی که تمام اعمال این اقایان ریز به ریز مردو واقفند . (264264)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۳:۴۷
چی نتیجه ی خوبی گرفتی محسن جان!!!
تمامی متفکران و نخبگان درهرعرصه ای فتنه گرند...
یعنی تنها کسانی فتنه گرنیستند که...
عالی بود محسن!!!
عالی بود...
البته اگه بهارجون حال بده و منتشرکنه نظرم رو (264320)
فتنه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۲۲:۱۱
هر موجود زنده ای که در سال 88 موجود بوده دو حالت داشته و دارد: یا در کنار آقایان بوده و موافق با ایشان یا فتنه گر! اونایی که بعدا به دنیا آمدن باید به وسیله دستگاه فتنه سنج ایشان سنجیده شوند. حال بشمارید فتنه گران ایرانی را. (264408)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۰۸:۴۲
مخالفت های مغرضانه و البته نوبرانه! افراطی های مجلس کسر شان کابینه روحانی نیست و باید اسباب افتخار باشه (264237)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۰۹:۰۹
افراطی کیست؟
کسی که تا دیروز اهل تفریط بوده و امروز افراط
کسانی که دیروز در مقابل جنگیری و رمالی و هاله نور ساکت بودند در مقابل ظرف خالی غذا سر میز و نماز جماعت بدون امام جماعت!... کسانی که سکوت کردند در مقابل دولت سیب زمینی یارانه ای! و امروز موضع میگیرند در برابر سبد کالا!!
کسانی که هفت برابر شدن نقدینگی و نابودی اقتصاد با لوازم بنجل چینی را مهر ورزی می دیدند....
کسانی که یکبار نپرسیدند چرا سفره ای که قرار بود با پول نفت رونق بگیرد با بی تدبیری عده ای و سکوت عده ای دیگر خالی شد...... (264243)
ناصر هشترودی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۰۹:۱۰
از این کلمه فتنه که اقایان برای پیشبرد اهدافشان به زبان میرانند بهم میخورد.شما میگویید فتنه ما میگوییم اعتراض مدنی که طبق قانون اساسی حق جامعه است ایا تجمعات نیروهای خودسر و طرفداران شما و حمله به سفارتخانه ها و ...فتنه نیست ؟
فتنه گر انهایی هستند که از کلمه فتنه کاسبی میکنند. (264244)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۰۹:۱۶
فتنه سنجی، به قصد تخریب و دروغ بد است. اما فتنه را بی خیال شدن هم، ساده لوحانه است. (264246)
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۰۹:۵۹
یک ویژگی احمدی نژاد این بود که از رفقای خود حمایت میکرد و در برابر فشار مجلس کوتاه نمی آمد، اما روحانی جون ما این طور نیست، و میبینیم وزارت کشور رو سپرده دست دشمنانش
ضمنا بهارجان تو هم سبک رجانیوز و فارس و مهر رو در پیش بگیر و نظرات پایداری ها رو منتشر نکن تا هم اعصاب ما راخت باشه هم این بنده خدا ها اینقدر منفی نخورن (264250)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۰:۵۷
حمایت گسترده اصولگریان حتی افراطیون و همچنین دری نجف آبادی امام جمعه اراک از محمد فرهادی نشان از باز عقب نشینی محض آقای روحانی است...حتی آقای فرهادی حاضر نیستند موضع خود را درباره مسائل مهمی مثل دانشجویان ستاره در بگویند و درباره آن نامه سال 88 هم به زودی توبه خواهند کرد...متاسفانه آقای روحانی یک سال و نیم است که به جای عمل به وعده های خود و الویت دادن به مطالبات مردم یا در مقابل زیادی خواهیهای اصولگریان و افراطیون عقب نشینی و یا برای خوشنودی و رضایت آنها عمل می کنند....متاسفم... (264265)
ناصر هشترودی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۲:۰۲
علی اقا تو بارها کامنت گذاشتی در حمایت از این تندروها همه میدانند این تخریبهای حمایتگونه خللی در عزم مردم در پشتیبانی از حسن روحانی بوجود نخواهد اورد . (264284)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۳:۵۰
دوستان به هوش باشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کسی که تادیروز به اصلاح طلبی و طرفداراش - ازجمله بنده - حمله میکرد و فتنه فتنه میکرد این کامنت رو داده!
حواستون باشه که اینها توچی فکری ان! (264323)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۳:۰۰
ماالان ماندیم چکارکنیم جناب روحانی.از طرفی بین مردمی بد میشیم چونکه این پنجمین نفر است از طرفی هم باز از حلقه فتنه است.دوست سیدخندان و....است وما فتنه فتنه کنان اگه بهش رای بدهیم خواهند گفت از فتنه کوتاه آمدید واین دوگانگی چیست.واز طرفی این دوست شما یک چپ گرای قهار است.واز طرفی هم دولت ومجلس بعدی را ازدست میدیم.شما بگید ماندیم تو2راهی نه راه پیش داریم نه راه پس درهردو صورت چه رای بدیم چه ندیم میسوزیم.ازحاج حسین هم پیام سفت محکمی نرسیده. (264298)
سیدعباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۱۳:۴۴
حلقه بورسیه گرا , مخالف فرهادی هستند. (264317)