به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۷۵۰۲۲
معاون سازمان حج و زيارت:

عربستان از زائران ايراني خالي مي‌شود

گروه سیاسی: معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت با بيان اينکه هم‌اکنون ۱۰ هزار عمره‌گزار ايراني در مکه هستند، گفت: تا سوم ارديبهشت عربستان از زائران ايراني خالي مي‌شود.
عربستان از زائران ايراني خالي مي‌شود
ناصر خدرنژاد در رابطه با آخرين وضعيت عمره‌گزاران ايراني حاضر در کشور عربستان گفت: سازمان حج و زيارت تا 24 فروردين اعزام داشت بنابراين تا سوم ارديبهشت عمره‌گزاران ايراني در کشور عربستان حضور دارند. معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت افزود: هم‌اکنون در مدينه منوره هيچ زائر ايراني حضور ندارد و حدود 10 هزار عمره‌گزار ايراني در شهر مکه هستند که تا سوم اردبهشت تمام آنها به کشور بازخواهند گشت.

وي با بيان اينکه رايزني جديدي در رابطه با حادثه فرودگاه جده و از سرگيري اعزام عمره‌ها نداشتيم، بيان کرد: تمام افرادي که اعزام آنها بعد از تاريخ 24 فروردين بود به نوعي انصرافي محسوب مي‌شوند. اين در صورتي است که متقاضيان عمره مي‌توانند فيش‌هاي خود را نگه‌ دارند تا اگر زماني اعزام‌ها از سرگرفته شد به زيارت خانه خدا بروند.

خدرنژاد با اشاره به اينکه اعزام به حج واجب تعليق نشده است، افزود: زائراني که مي‌خواهند انصراف خود را از سفر به عمره اعلام کنند مي‌توانند از طريق سايت اينترنتي سازمان حج و زيارت اعلام کنند و بعد از انصراف تمام مبالغ دريافتي از آنها به حسابشان بازخواهد گشت. معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت در خاتمه گفت: آمار دقيقي از انصرافي‌ها ندارم.
مرجع : فارس