به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۰ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۵۰۹۳۹
با وجود تهديد برخي عناصر افراطي، برگزار شد

کنسرت احسان خواجه‌امیری در اهواز

گروه هنري: با وجود تهديد برخي عناصر افراطي در اهواز، کنسرت احسان خواجه امیری خواننده جوان پاپ با استقبال علاقمندان در اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز، در این کنسرت که ديشب ۱۹ مرداد ماه با حضور علاقمندان موسیقی پاپ برگزار شد، احسان خواجه امیری به دعوت شرکت دل‌آرام جوان در دو سانس ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ قطعاتی از آلبوم «عاشقانه» و آلبوم‌های قبلی‌اش از جمله قطعات «لحظه» و «سلام آخر» را اجرا نمود که با استقبال پرشور حاضران همراه بود. حاضران در ابتدای برنامه بمدت ۳۰ ثانیه به احترام قربانیان حادثه صبح امروز برای مسافران هواپیمای تهران-طبس و نیز قربانیان جنایات اسرائیل در غزه سکوت کردند.

در این برنامه گرچه گروه با تاخیر ۴۵ دقیقه‌ای به روی صحنه آمد اما دوستداران موسیقی احسان خواحه امیری تقریبا تمام صندلی های طبقات همکف و بالایی سینما را پر کرده بودند. خوشبختانه برگزاری کنسرت با اخلاق‌مداری تماشاگران اهوازی و رعایت شئونات از سوی آنان با هیچ مشکلی مواجه نشد.

خواجه امیری در حین برنامه به حاضرین گفت: این روزها برگزاری کنسرت در خوزستان کمی سخت شده و خوشحالم که با وجود برخی مشکلات، با پیگیری مسئولین توانستیم برنامه را به روی صحنه ببریم و شاهد شادی مردم باشیم. گفتنی است کنسرت احسان خواجه امیری امشب نیز در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سینما هلال اهواز برگزار خواهد شد.

ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۰ ۱۶:۱۳
این جوری باید جلوی افراطیون ایستاد (244231)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۲۰ ۱۶:۱۸
اندکی شادی هم برایشان قابل تحمل نیست (244233)
هنرمند خوزستانی
United States
۱۳۹۳/۰۵/۲۰ ۲۲:۲۸
به داشتن همچنین مسئولینی افتخار میکنیم... استاندار معاونینش و مدیر کل عزیزمون (244315)