به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۳
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۶۷۸۶۹

اسراییل: در حمله امروز 2 كشته دادیم

گروه بین الملل: ارتش اسراییل در پی حمله حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی به كشته شدن 2 تن از نیروهای خود اعتراف کرد.
اسراییل: در حمله امروز 2 كشته دادیم
قبلا محافل رسانه ای نزدیك به حزب الله از كشته شدن 17 نفر از نیروهای ارتش اسراییل خبر داده بودند. این رژیم همچنین مجروح شدن 7 نظامی خود را در حمله حزب الله تایید کرده است.  سخنگوی نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل متحد در جنوب لبنان (یونیفیل) نیز اعلام کرد که یکی از نیروهای صلحبان این سازمان در تهاجم صهیونیستی به جنوب لبنان کشته شده است. ارتش اسراییل قبلا اعلام کرده بود که مواضع توپخانه ارتش سوریه را در 'بلندی های جولان' هدف قرار داده است. این حملات در پاسخ به اصابت دو موشک از خاک سوریه به منطقه اشغالی جولان در روز سه شنبه صورت گرفته است.

حزب‌الله در بیانیه خود اعلام کرد که در ساعت 11:35 صبح امروز (چهارشنبه) به وقت محلی گروه "شهدای قنیطره" خودروهای نظامی دشمن را هدف قرار داد. در این بیانیه حزب‌الله آمده است که در این عملیات تعدادی از خودروهای صهیونیست‌ها منهدم و چندین تن از نیروهای دشمن نیز کشته و زخمی شدند. پیش از این رسانه‌های عبری زبان از شلیک راکت‌هایی از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی خبر دادند و در مقابل نیز موشک‌هایی از سوی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان شلیک شد. در این عملیات یک خودروی اسرائیلی مورد اصابت یک موشک ضد تانک در نزدیکی روستای الغجر قرار گرفت و حزب‌الله آن را پاسخی به حمله قنیطره دانسته است.