به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۳
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۶۷۷۷۹
مگر می‌شود رئیس‌جمهور از تخلفات معاونش بی‌‌خبر باشد؟

مفاسد در دولت احمدی‌نژاد مثل قارچ رویید

گروه سیاسی: وزیر بهداشت دولت اصلاحات درباره تخلفات صورت گرفته اقتصادی در دولت احمدی‌نژاد، گفت: در دولت قبل تخلفات گسترده‌ای صورت گرفت که بخشی از آن منتشر شده است و اینکه احمدی‌نژاد در واکنش به تخلفات رحیمی بگوید به دولت من ربطی ندارد، ساده‌ترین کار است.
مفاسد در دولت احمدی‌نژاد مثل قارچ رویید
دكتر مسعود پزشکیان با اشاره به تخلفات محمدرضا رحیمی و واکنش احمدی‌نژاد به حکم قضایی معاون اولش و اعلام برائتی که از تخلفات او کرده بود، اظهار کرد: احمدی‌نژاد به قول خودش آمده بود تا با مفاسد و تخلفات مبارزه کند و مدعی بود که می‌خواهد اشکالات را برطرف کند؛ اما در دولت خودش تخلفات و مفاسد مثل قارچ رویید.

وی ادامه داد: اینکه احمدی‌نژاد بگوید این تخلفات رحیمی ربطی به دولت من ندارد، ساده‌ترین کار است. مگر می‌شود با وجود اعلام دستگاه قضایی و اعتراض مسئولان و نمایندگان مجلس، رئیس‌جمهور یک کشور اطلاعی از تخلفات کسی که می‌خواست به عنوان معاون اول خود معرفی کند، نداشته باشد. نماینده تبریز در مجلس، تصریح کرد: واقعیت این است که به علت عدم شفافیت و نبود نظارت واقعی که در کشور وجود دارد، رانت‌ها و اختلاس‌های گسترده‌ای در دولت قبل اتفاق افتاده که برخی از آنها نمایان شده و تبعات دیگر آن نیز هنوز پنهان است.
مرجع : آنا