به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۸۶۴۹۹

تاخیر مجدد در انتشار آلبوم پاشایی

گروه فرهنگی: با وجود اطلاع رسانی چند ماه گذشته مبنی بر انتشار تازه ترین آلبوم زنده‌یاد مرتضی پاشایی، اما هواداران این خواننده همچنان در انتظار منتشر شدن اثر طبق وعده های قبلی هستند.
منصور پاشایی عموی زنده‌یاد مرتضی پاشایی با بیان اینکه فعلا درباره زمان انتشار آلبوم برادرزاده درگذشته خود اظهار نظری نمی کند، بیان کرد: بنا ندارم فعلا درباره زمان انتشار آلبوم مرتضی پاشایی اظهار نظری کنم زیرا هم من و هم خانواده پاشایی دوست نداریم شرمنده هواداران شویم. تولید هر آلبومی روالی دارد و این آلبوم هم طبق برنامه ریزی هایی که برای انتشار آن داریم مشغول طی کردن مراحل تکمیلی است.وی در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: من در مصاحبه های قبلی هم تاکید کردم که تمام تلاش ما و گروه اجرایی آلبوم این است که اثر با بهترین کیفیت ممکن در دسترس علاقه مندان قرار گیرد، به همین جهت اگر تاخیری در انتشار آلبوم وجود دارد صرفا به دلیل مسائل فنی است.

منصور پاشایی هفدهم فروردین ماه امسال اعلام کرد تازه ترین آلبوم برادرزاده فقیدش به همراه فیلم مستندی از وی اردیبهشت ماه سال جاری روانه بازار موسیقی خواهد شد.او گفته بود: قرار بود تازه ترین آلبوم مرتضی پاشایی با عنوان «اسمش عشقه» تا اواخر اسفند ماه روانه بازار موسیقی شود اما با توجه به طولانی شدن زمان تنظیم، میکس و مسترینگ آلبوم و اینکه عوامل تولید با دقت و وسواس فراوان اصرار بر انتشار با کیفیت آلبوم دارند، تصمیم گرفته شد که این اثر موسیقایی اردیبهشت ماه امسال منتشر شود. با توجه به جایگاهی که کارهای مرتضی پاشایی در میان مردم دارد و تعداد زیادی از مخاطبان خواهان شنیدن قطعه های او هستند بنابراین تصمیم داریم برای اینکه آلیوم جدید کوچکترین تاثیر منفی روی مردم نداشته باشد برای انتشار آن عجله نکنیم و کاری را ارائه دهیم که مخاطبان مرتضی دوست دارند بشنوند.نماینده تام الاختیار خانواده زنده یاد مرتضی پاشایی ششم خرداد ماه امسال بعد از عملی نشدن وعده انتشار آلبوم در اردیبهشت ماه ضمن تشریح دلایل تاخیر انتشار آلبوم جدید این خواننده فقید از حاشیه های به وجود آمده پیرامون نحوه مالکیت معنوی و مادی آثار این خواننده نیز انتقاد کرد.

پاشایی همان زمان به مهر عنوان کرده بود: همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم قرار بود تازه ترین آلبوم زنده یاد مرتضی پاشایی اواخر اردیبهشت ماه امسال روانه بازار موسیقی شود اما با توجه به اینکه تنظیم‌کنندگان آلبوم وقت بیشتری برای میکس و کیفیت خروجی آلبوم صرف کردند به ما اعلام شده تا چند روز آینده مجموعه نهایی کار تحویل داده خواهد شد تا نسبت به توزیع آن در بازار اقدام کنیم. با این حال از همه طرفداران و هواداران مرتضی عذرخواهی می کنم که انتشار آلبوم کمی به تاخیر افتاده است.
مرجع : مهر