به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۳۸۳۳۹

پیر موذن خواستار دفن فری در اصفهان شد

گروه سياسي: نماینده اردبیل در مجلس گفت: فرهنگ دینی و مدنی پیشینه‌دار ایران زمین را به خاطر یک جنازه زیر سؤال نبریم، به وصیت ریچارد فری بها دهیم.
پیر موذن خواستار دفن فری در اصفهان شد
کمال‌الدین پیر موذن در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: امروز حقیقت و حقانیت اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران به همت دولت و ملت بر عموم جهانیان روشن شده که گمان نمی‌رود احد یا کشوری ذره‌ای بتواند چهره نیکوی ایران اسلامی را مخدوش و محق بودن ایرانیان را از دل‌های مردم دنیا بزداید. وی افزود: پیشبرد بیشتر کشور مشروط به رویکردی است که علاوه بر تولید علم و عمل به طور همزمان با تکریم سرمایه‌گذاران، کارگران، کارمندان، کارآفرینان، کشاورزان و ارزش دانستن کار و سرمایه به انسان‌ها به عنوان هدف پیشرفت نگاه می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: پالایش فرهنگ عمومی و رفع موانع فرهنگی و توجه ویژه به جوانان و حاشیه‌نشینان بسیار ضرورت دارد. جوانان نیازمند حمایت و فراهم آوردن فرصت‌های شغلی هستند. پیرموذن خاطر نشان کرد: هموطنان نیک‌سرت دارا با نه گفتن به یارانه‌ها به یاری هم‌میهنان نیازمند ندار بشتابند و همگان بیکاران، بیماران و بزهکاران را دریابیم.

وی افزود: فرهنگ دینی و مدنی پیشینه‌دار ایران زمین را به خاطر یک جنازه زیر سؤال نبریم، به وصیت ریچارد فری بها دهیم. نماینده اردبیل در مجلس اظهار داشت: قوه قضائیه در اسرع وقت پرونده‌های بابک زنجانی و بدهکاران بانکی را به سرانجام برساند و نمایندگان نیز وزرا را به خاطر قصور در مسئولیت مورد سؤال قرار دهند و نه به خاطر عملکرد سوء وزرای پیشین و یا صراحت در اظهارات.
مرجع : فارس