به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۴
 
۱۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۸۵۷۸۸
مقاله وارده

ما اصحاب معاویه نیستیم، شیخ رسایی!

مسعود بزم‌آرا

گروه مقالات: اخیرا جناب رسایی در تازه‌ترین اظهار فضل خویش جمعیت کثیری را که بعد از پیروزی هسته ای به شادی پرداختند را با اصحاب معاویه قیاس نمود! از آنجایی که شوربختانه ایشان به اصطلاح نماینده ما در مجلس می‌باشد و وظیفه ما نظارت بر رفتارهايش است لازم شد افاضه اخیر او بی جواب نماند.
شیخ رسایی!
ملتی را که اصحاب معاویه خطاب کرده ای همان ملتی است که وقتی مرادتان پشت امام (ره) را در مبارزات انقلاب خالی کرد، پدران و پدربزرگانشان جان خود را بر کف دست گذاشته و به خیابان‌ها آمدند تا یار و یاور خمینی باشند.
شیخ رسایی!
ملتی را که اصحاب معاویه خطاب کردی همان ملتی است که برادر و پدر خویش را در هشت سال دفاع مقدس برای پاسداری از نظام و انقلاب از دست داده است.
شیخ رسایی!
ملتی را که اصحاب معاویه خطاب کردی همان ملتی است که وقتی شما سودای سفر به اروپا و افریقا و امریکا را داشتی زیر تحریم های ظالمانه و کمرشکن دشمنان، مقتدرانه ایستاد و بخاطر نظام و انقلاب لب به شکوه نگشود و پشت نظام را خالی نکرد
شیخ رسایی!
ملتی را که اصحاب معاویه خطاب کردی همان ملتی است که مراسم ملي و مذهبي و مناسبتها را با آن شکوه و عظمت برگزار می‌کند تا به جهان و جهانیان نشان دهد همچنان مردانه و با تمام توان پشت انقلاب خواهد ایستاد.
شیخ رسایی!
این ملتی که اصحاب معاویه خطاب کردی همان ملتی است که خمینی کبیر آنها را با احترام یاد می کرد و همه چیز نظام و انقلاب را از آنها می دانستد و کوچکترین بی احترامی نسبت به آنها را روا نمی داشت.
شیخ رسایی!
این ملتی را که اصحاب معاویه خطاب کردی فقط و فقط بخاطر این به جشن و شادی پرداختند که فرزندان انقلابی این ملت توانستند با هوش و درایت خویش در جنگ تمام عیار دیپلماسی مقابل ابر قدرت های جهان بدون صرف اندک هزینه ای پیروز شوند و به بحرانی دوازده ساله که شما و همفکرانتان به آن دامن زده بودید پایان دهند.
و کلام آخر
حجت الاسلام والمسلمین حمیدخان رسایی به یاد داشته باش این توهینت را! این جماعتی که اصحاب معاویه خطابشان کردی جوابت را به زودی خواهند داد. تنها 7 ماه دیگر صبر کن! اسفند همين امسال!