به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۶۱۶۵۸

تکرار مشابه تغییر مدیر ایسنا در دو دولت!

گروه سیاسی: حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی در تصمیمی، سعید پورعلی را از مدیریت ایسنا برداشت و علی متقیان را به جای او منصوب کرد.
تکرار مشابه تغییر مدیر ایسنا در دو دولت!
به گزارش انصاف نیوز، این اتفاق در دولت احمدی نژاد در فروردین ماه سال 89 افتاد، اتفاقی که حالا در آذرماه 93 دقیقا با همین افراد در دولت حسن روحانی تکرار شده است. البته در فاصله ی 89 تا 93، مدیریت جهاد دانشگاهی و مدیریت خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا» بارها تغییراتی به خود دیده است.
در حکم حمیدرضا طیبی آمده است: 'نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند، جنابعالی را به سمت سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منصوب می نمایم. امید است با توکل به عنایات خدای متعال و بهره گیری از تمام توان و همکاری در ارتقاء هرچه بیشتر و بهتر جایگاه رسانه فاخر «ایسنا» و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تبعیت از منویات و رهنمودهای معظم له از جمله حمایت از دولت، قرین توفیق باشید.

بدون تردید، رسانه مهم و تأثیرگذاری چون ایسنا، تحت هدایت های هیأت مدیره و بهره گیری از همکاری و اخذ نظر از مشاوران و جلب مساعدت دست اندرکاران و با همت تلاشگران و عزیزان آن خبرگزاری ارزشی، قادر است در مسیر پیشرفت و بالندگی میهن اسلامی و شکوفایی هرچه بیشتر انقلاب اسلامی در همه عرصه ها به ویژه در حوزه های فرهنگی و علم و فناوری، پشتیبان بسیار مناسبی برای کشور باشد.
برای نیل به این اهداف عالیه، حرکت بر مدار برنامه به منظور روزآمد نمودن سازمان ایسنا و به کارگیری همه امکانات و استفاده از همه ظرفیت های مرتبط موجود در جهاد دانشگاهی و ایسنا مورد اهتمام و توجه جنابعالی قرار گیرد.'