به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۷۴۷۱۷

داعش دو مرد را در ملأعام گردن زد+ تصاوير

گروه بين‌الملل: ده‌ها نفر از مردم موصل در شمال عراق روز گذشته نظاره گر جنایت جدیدداعشي‌ها بودند.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ دو شهروند عراقی روز گذشته در شهر موصل که گروه تکفیری داعش آن را ولایت نینوا نامیده به دست جلادان این گروه گردن زده شدند. داعش بدون اشاره به جزئیات این جنایت اعلام کرده آنان اقدام به سرقت و قتل کرده‌اند و پس از دستگیر شدن به فرمان «شیخ عبدالهادی»  به اعدام محکوم شدند. جنایتکاران داعش که بسیاری از جنایات خود علیه مردم مناطق تحت سیطره را تحت پوشش اجرای حکم شرعی و با وارد کردن اتهامات مختلف به آنان مرتکب می‌شوند حکم اعدام این دو شهروند عراقی را در ملأعام اجرا کردند.

در تصاویری که این گروه منتشر کرده دو فرد متهم با دست‌ها و چشمانی بسته و در مقابل دیدگان دهها موصلی با شمشیر سر بریده شدند. این جنایت تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد. داعش که به عنوان یک گروه خونریز شهره است از خط مشی و سیاست ایجاد رعب و وحشت بصورت هدفمند در مناطق اشغالی استفاده می‌کند.‌ خط مشی که داعش را ملزم می‌کند، برای ایجاد رعب و وحشت هرچه بیشتر هربار قربانیان جنایتش بیش از گذشته و جنایتی که مرتکب شده‌اند، وحشتناک‌تر و رعب‌انگیز‌تر از قبلی باشد، به همین دلیل از این جنایات تحت عنوان جنایات سازمان یافته یاد می‌شود.

این گروه خونخوار به هنگام اشغال شهر موصل و مناطق شمالی عراق دست به همین جنایات زده و از ایجاد رعب و وحشت به عنوان یک سلاح به نفع خود استفاده کرده است. نکته جالب آن است که داعش نه تنها اخبار مبنی بر جنایاتی را که مرتکب شده رد نکرده است بلکه از آن به عنوان وسیله‌ای برای ایجاد هراس در مردم استفاده می‌کند. طبق گزارشی که رسانه‌های محلی عراق به نقل از مردم الانبار منتشر کرده‌اند داعش ظرف چند روز گذشته ۳۰۰ تن از عشایر البو محل، الکرابلة، السلمان، البو عبید و الراویین را در این استان اعدام کرده است.

 

توضيح ضروري اينكه، بهارنيوز چند تصوير دلخراش اين خبر را از مجموعه تصاوير حذف كرده است.