به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : ۳۹۳۴۷

زیباترین فرد سال ۲۰۱۴ معرفي شد+عكس

گروه جامعه: هفته نامه آمریکایی پیپل (People) لوپیتا نیونگو، بازیگر ۳۱ ساله کنیایی برنده اسکار، را زیباترین فرد سال ۲۰۱۴ معرفی کرد.
زیباترین فرد سال ۲۰۱۴ معرفي شد+عكس
لوپیتا نیونگو گفته است که هیچ گاه در خواب هم نمی دیده که بابت چهره اش تحسین شود و خود را روی جلد این هفته‌نامه آمریکایی ببیند. نیونگو با بازی در فیلم ۱۲ سال بردگی به کارگردانی استیو مک‌کوئین به شهرت رسید و ماه گذشته جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای بازی در نقش پتسی را برد. او اکنون چهره جدید تبلیغاتی شرکت لوازم آرایشی فرانسوی لانکوم پاریس شده است. نیونگو به مجله پیپل گفته است که "برای همه دخترهایی که مرا روی جلد دیده‌اند و احساس مي‌کنند که کمی بیشتر دیده شده اند، خیلی خوشحالم."

لوپیتا نیونگو در مکزیک به دنیا آمده و در کنیا بزرگ شده است. مادرش دوروتی مدیر عامل و رئیس روابط عمومی بنیاد سرطان آمریکاست و لوپیتا مي‌گوید:‌ "مادرم همیشه به من مي‌گفت که من زیبا هستم و سرانجام یک جا حرفش را باور کردم." این شماره از هفته‌نامه پیپل در روزهای آینده منتشر مي‌شود ولی فهرست ۱۰ چهره اول از فهرست ۴۰ نفره این مجموعه در فضای آنلاین منتشر شده است.

کری راسل، جنا دیوان تاتوم، میندی کیلینگ، گبریل یونیون، مالی سیمز، استیسی کیبلر،‌ کری واشینگتن، پینک و امبر هرد از دیگر چهره‌هایی‌اند که هفته‌نامه پیپل به عنوان شخصیت‌هاي زیبای ۲۰۱۴ برگزیده است. انتخاب زیباترین چهره زن روی جلد این هفته‌نامه سابقه‌ای طولانی دارد. نخستین برنده این عنوان میشل فایفر بود که عکسش در سال ۱۹۹۰ روی جلد رفت.

از سال ۱۹۹۰ تاکنون برنده زیباترین فرد سال همواره زن بوده است، جز سه سال که در آنها لئوناردو دی کاپریو، تام کروز و مل گیبسون برنده این عنوان شدند. گوئینت پالترو در سال ۲۰۱۳ و بیانسه در سال ۲۰۱۲ زیباترین چهره سال معرفی شده بودند. جولیا رابرتز تاکنون چهار بار برنده این عنوان شده است. کریستینا اپلگیت، کیت هیودسن، درو بریمور، آنجلینا جولی، کارترین زتا جونز و نیکول کیدمن از دیگر چهره‌هاي برگزیده سال‌هاي پیش بوده‌اند.
مرجع : بي بي سي