به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۳۷۳۶۷
فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر جوانان شد

اين مدير بي‌حاشيه و مديران پرحاشيه فوتبال‌ ما!

مديري نمونه براي فوتبال از جنس فوتبال
گروه ورزشي: تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان با گلباران کردن ملوان بندر انزلی، قهرمانی زودهنگام لیگ برتر جوانان فوتبال ایران در فصل 93-1392 را جشن گرفت.
دهكردي؛ مديرعامل بي حاشيه فولاد كه اين باشگاه را به باشگاهي مدرن، مقتدر و با زيرساختارهاي مشابه باشگاه‌هاي مطرح جهان تبديل كرده است.
دهكردي؛ مديرعامل بي حاشيه فولاد كه اين باشگاه را به باشگاهي مدرن، مقتدر و با زيرساختارهاي مشابه باشگاه‌هاي مطرح جهان تبديل كرده است.
از هفته نوزدهم لیگ برتر جوانان کشور عصر دوشنبه، تیم جوانان فولاد در زمین خود پذیرای تیم ملوان بندر انزلی بود و با نتیجه پرگل پنج بر صفر موفق شد این تیم را شکست داده و در فاصله سه هفته مانده به پایان این فصل از مسابقات سرود قهرمانی را با اقتدار سر داد. این قهرمانی برای نخستین بار برای باشگاه فولاد خوزستان در رده جوانان به دست آمده است این در حالی است که همگی بازیکنان این تیم آموزش یافته آکادمی فولاد خوزستان هستند.

پیش از این تیم زیر 13 سال فولاد خوزستان با هدایت علی محمد غیبی، نتایج خیره کننده ای کسب کرد و قهرمان لیگ مدارس استان خوزستان شده بود. در لیگ برتر نونهالان ايران نيز که با حضور تیم های مطرح و فعال کشور برگزار شد نونهالان فولاد به مربيگري حمید نادریان فر توانستند با شایستگی هرچه تمامتر برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی این لیگ را از آن فولاد کنند.

در کنار این تیم ها، نوجوانان فولاد خوزستان نیز در میان چهار تیم صعود کننده به مرحله پایانی لیگ برتر نوجوانان قرار دارد و شاگردان موسی سواری در صورت ادامه موفقیت‌های خود می توانند چهارمین قهرمانی تیم‌های پایه فولاد در این فصل را نیز به جمع افتخارات فولاد خوزستان بیاورند.

اسامی بازیکنان تیم جوانان فولاد خوزستان در فصل 1393-1392


محمد برهانی، فرزاد طیبی پور، معین جوانبخت، رضا كرملاچعب، علی هزامی، ساسان جعفری، كمیل حق زاده، محمد یاسینی، سینا مریدی، شاهین عباسیان، علیرضا ناصری فرد، علی شكوهی نسب، محمدرضا شیرزادی، آرمین سبحانی، هادی حبیبی‌نژاد، سجاد خوگر، بهمن جهان‌تیغ، سید‌جمال میرسالاری، ایوب شراكی، میلاد بدرقه، ماجد گنیوری، رضا نعامی، صابر حردانی‌فرد، كیوان مكوندی، علی نوری‌زنیگر، سید‌محمد میرسالاری، مرتضی زهراوی‌زاده و رضا فرجی
كاظم سویلمی (سرپرست)، محمود جادری(سرمربی)، حمید نادریانفر، رحیم حلفی(مربی)،ابراهیم وكیلی (مربی)، منصور جباری (پزشكیار) و علی عقیلی (تداركات)
***********
مديري نمونه براي فوتبال از جنس فوتبال
اما پشت پرده اين همه موفقيت و رشد بي سابقه اين باشگاه كيست؟ تنها مديري كه بالغ بر 5 سال است در اين باشگاه مرد اول است اما هنوز يكبار هم حاضر نشده است در مقابل دوربين‌هاي تلويزيون و رسانه‌ها قرار بگيرد و مثل بسياري از مديران زياده‌گو و همچون شيوه و مدل امروزه مديريت‌هاي اين كشور، از حسنات مديريت خود بگويد.

سيف‌الله دهكردي مدير عامل با اخلاق و با شخصيت باشگاه فولاد خوزستان كه يكي از فوتباليست‌ها و مربيان و پيشكسوتان فوتبال خوزستان (بازيكن تيم گمرگ اهواز در دهه 50) و از مديران موفق اين رشته ورزشي مي‌باشد (و سالها رياست هيات فوتبال استان خوزستان را بر عهده داشت) بدون كمترين حاشيه و حتي حضور رسانه‌اي به طور تمام وقت در حال كار زيربنايي و دلسوزانه در اين باشگاه است و فولاد را طي چند سال مديريت آرام و بي سر و صداي خود به يك باشگاه حرفه‌اي تبديل كرده است. ورزشگاه اختصاصي و مدرن فولاد نيز مراحل نهايي احداث خود را پشت سر مي‌گذارد و اولين ورزشگاه داراي سايبان براي جايگاه‌هاي تماشاگران مي‌باشد كه 40 هزار نفر ظرفيت دارد و روزي كه به مرحله بهره برداري برسد (نهايتا تا پايان سال جاري يا اوايل سال 94) همه فوتبالدوستان ايراني را انگشت به دهان خواهد كرد.

به نظر مي‌رسد، مديران پرحاشيه‌ باشگاه‌‌هاي ايران خصوصا تيم‌هاي پرطرفدار پايتخت (استقلال و پرسپوليس) بايد براي برون‌رفت از مشكلات حاد خود قبل از هرچيز يك كلاس آموزشي را در باشگاه فولاد و خصوصا در نزد آقاي دهكردي بگذرانند و به جاي دعواها و جنگ اعصاب‌هاي شبانه‌روزي پيرامون مسائل حاشيه‌اي، دلالي، رسانه‌اي (كافي است فقط يك شب برنامه 90 را تماشا كنيم تا با وضع بلبشوي امروز فوتبال ايران كاملا آشنا شويم!) و خصوصا براي دريافت پول از حساب دولت و پرداخت‌هاي ميلياردي به بازيكنان اسمي، راه و رسم راه‌اندازي آكادمي فوتبال را ياد بگيرند. كاري كه فولاد با دهكردي كرد و حالا نتيجه‌اش را مي‌بيند:
1- دو سال قهرماني ليگ نونهالان ايران
2- در جمع 4 تيم برتر ليگ نوجوانان ايران
3- قهرمان ليگ جوانان ايران
4- رده سوم در ليگ اميدهاي ايران
و عملكرد موفق امور زيربنايي ديگر در اين باشگاه و ...

مدير عامل بي‌حاشيه‌اي كه اين باشگاه را به باشگاهي مدرن، مقتدر و با زيرساختارهاي مشابه باشگاه‌هاي مطرح جهان تبديل كرده است و سالها قبل در زمان رياست هيات فوتبال خوزستان، اين هيات را به مدت چند سال متوالي به عنوان هيات نمونه فوتبال استان‌هاي كشور مبدل ساخته بود. به نظر مي‌رسد در هم ريختگي امروز فوتبال، كه انباشته از نزاع و درگيري‌هاي، تباني، فساد، ريخت و پاش مالي و ... شده است نيازمند مديران پاكدست، توانمند و امتحان پس‌داده‌اي همچون دهكردي‌ها، دادكان‌ها، صفايي‌فراهاني‌‌ها است.

قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۰۸:۴۳
از طرفداران پرسپولیس هستم ولی امیدوارم فولادخوزستان که یک باشگاه واقعی و دارای تیم پایه و زیرساختهای اصولی فوتبال میباشد و بازیکنهای میلیاردی و اسمی پول دوست ندارد قهرمان لیگ شود (216137)
گتند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۰:۳۹
من هم به عنوان یک خوزستانی به مجموعه ی حرفه ای فولاد افتخار می کنم ، از خدا می خوام فولاد رو قهرمان لیگ کنه چون واقعا حقشه (216145)
ahwaz
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۱:۲۴
واقعا حالا خود مردم قضاوت كنند كدوم تيم حقشه قهرمان ليگ برتر بشه. استقلال فقط فقط با شانس اينجاست. بازي با فولاد بايد دو رقمي ميشد. تيم فقط فولاد شهر اهواز. فقط فولاد استان خوزستان (216160)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۲:۱۵
بسيار لذت بردم وقتي با ايشان اشنا شدم،اميدوارم اين تيم محبوب خوزستاني قهرمان ليگ برتر شود. (216186)
خوزستان برزیلته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۲:۵۵
اکادمی فولاد،لاماسیای فوتبال ایران.
با ارزوی سلامتی و موفقیت برای بزرگمرد فوتبال ایران"سیف الله دهکردی و باشگاه بزرگ "فولاد خوزستان"...
انشاالله فولاد قهرمان میشه... (216202)
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۴:۳۷
با صبوري ودرايت فضاي عمومي كشوررا مديريت خواهيم كردواندسته از افراطيون كه درگوشه وكنارخصوصن درشهرداريهاي تهران سازمخالف ميزنند روزي پشيمان خواهند شد اقاي دكترروحاني خيلي دوستت دارم پاينده باشي (216229)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۶:۴۹
درود بر بهارنیوز که داره کاسه کوزه این فوتبال مدیران سیاسی و غیر فوتبال رو رو میکنه...
آقای دهکردی یکی از مدیران هیات دوران دادکان و صفایی فراهانی است و خود او همه رده های فوتبال را طی کرده ... ای کاش امثال ایشان را بیشتر در ایران و ورزش داشتیم و یا بیشتر از دانش و مدیریت ورزشی آنها استفاده می کردیم... (216259)
رجب زاده
United States
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۱۸:۴۳
من هم به نوبه خودم این پیروزی بزرگ رابه آقای دهکردی وسرمربی زحمتکش این تیم جناب آقای جادری وبازیکن سختکوش وزحمتکش این تیم علی شکوهی نسب تبریک عرض نموده واز یکایک بازیکنان و پرسنل زحمتکش تیم فولاد تشکر مینمایم. (216284)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۲۲:۴۵
مردی از جنس معرفت وغیرت خوزستانی انشالله موفق باشند (216353)
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۲۳:۴۸
سیف الله دهکردی (شاه غلام) بازیکن مطرح دهه های 40 و 50 فوتبال خوزستان و مربی که بازیکنانی مثل محمد صادقی و کمال خلیلیان و رضا قفلساز و... را به فوتبال ملی کشور تقدیم کرد وامروز در تیم فولاد تبدیل به بهترین مدیر ورزشی کشور شده است، برای این آشنای قدیمی و دوست عزیزم آرزوی سلامتی و بهروزی دارم (216368)
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۰ ۰۰:۳۹
به عنوان یک خوزستانی بختیاری تبار به این همتبار افتخار می کنم (216383)
علی
United States
۱۳۹۳/۰۱/۲۰ ۱۱:۲۴
من یک استقلالی هستم /ولی انصافا فولاد زیبا .مدرن.و تکنیکی بازی میکند .دورودبه این مدیر کاردان. (216452)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۰ ۱۷:۲۲
درکنار مدیریت شایسته جناب دهکردی نباید از مربی خوب و ارزشمند فولاد غافل شد (216626)
damoon
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۱ ۱۸:۲۴
آره با گرفتن حق5سال بودجه آبادان به اهواز وکسر بودجه باشگاه صنعت نفت آبادان بایدم دوسال یه بار ورزشگاه بسازه درحالی که هیچکس آخرین نتیجه رسمی این دمتیم که برد صنعت نفت بود را به یاد نمیاره (216983)
محمود
United States
۱۳۹۳/۰۱/۲۲ ۰۱:۴۲
ربطش چی بود؟چرا ناراحتی داداش؟ خودتو اذیت نکن ،دهکردی سالهاست مرد شماره یک فوتبال استانه،درسته بعضیا چشم ندارند ببینند ولی این مشکل خودشونه (217084)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۳ ۱۰:۲۷
بله نتیجه ی زحمات ایشون در لیگ امسال رو هم دیدیم
به خوزستانی ها تبریک میگم (217377)
محمد
۱۳۹۳/۰۱/۲۵ ۰۹:۰۲
درود به شرف و غیرت شما دلاور مردان. (218110)