به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب : ۳۹۲۸۴
نيمه نهايي لیگ قهرمانان اروپا؛ رئال‌مادريد 1 بایرن‌مونيخ 0

شاگردان پپ برتر بودند، اما «كريم» گل زد

گروه ورزشي: تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در دور رفت مرحله نيمه‌نهايي لیگ قهرمانان اروپا بایرن‌مونیخ را شکست دهد تا در يكقدمي فينال قرار بگيرد.
شاگردان پپ برتر بودند، اما «كريم» گل زد
از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ بود که این بازی با گلزنی بن‌زما در دقیقه 19 با نتیجه یک بر صفر به سود رئال به پایان رسید و اين در حالي بود كه شاگردان گوارديولا 65 درصد مالكيت بازي را در اختيار داشتند و در طول 90 دقيقه، عمدتا تيم برتر ميدان بودند و فقط به گل نرسيدند.

در نیمه اول شاگردان گواردیولا مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این رئالی‌ها بودند که در ضد حمله و بر روی فرصت طلبی کریم بن‌زما در دقیقه 19 به گل رسیدند و برتری خود را در پایان این نیمه حفط کردند. در نیمه دوم باوارایی‌ها به دنبال زدن گل تساوی بودند اما شاگردان آنچلوتی با دفاعی منطقی راه‌های نفوذ را بستند و در ضدحملات هم بسیار خطرناک ظاهر شدند.

در شرایطی که شاگردان گواردیولا در پایان بازی فشار زیادی را روی دروازه رئال به وجود آوردند اما درخشش کاسیاس مانع از باز شدن دروازه رئال شد تا در نهایت بازی با برتری یک گله کهکشانی‌ها به پایان رسید و گواردیولا سرانجام در برنابئو متحمل شکست شد.

رئال هم با این پیروزی یک گام به دسیما و کسب دهمین عنوان قهرمانی اروپا نزدیک شد. مصدومیت پپه مدافع پرتغالی رئال و خروج او از بازی و تعویض کریستیانو رونالدو و حضور گرت بیل در میدان از اتفاقات مهم این بازی بود. دیدار برگشت سه‌شنبه هفته آینده در آلیانس آره‌نا برگزار می‌شود.

معین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۰۲:۲۴
کجا شاگردان پپ برتر بودند؟! موقعیت های گل رئال که بیشتر بود. بایرن فقط 2-1 تا موقعیت نصفه و نیمه داشت.

مالکیت توپ وقتی منجر به ایجاد موقعیت گل نشه، 2 زار نمی ارزه! (220763)
فریاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۰۴:۲۶
این دسیما که نوشتید تو اسپانیایی یعنی دهمین (220765)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۲۱:۰۱
شما هایی که منفی زدید دیگه چه جور آدمهایی هستید که با حقیقت و واقعیت لجاجت می کنید. خوب بنده خدا راست گفته و منتی هم بر شما داره چون بر آگاهی شما افزوده. واژه "دسیما" در اسپانیایی به معنی "دهمین" است. این واژه را با همه چیز میشه بکار برد: دهمین گل..دهمین روز..دهمین خونه. و از واژه لاتین دسیموس decimus مشتق شده به معنی دهمین و یا دهمی. رئالی ها هم با امید به دهمین قهرما نی خود آن را بکار می برند. شما ها که منفی زدید چقدر بی منطقید. (220988)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۰۹:۱۲
به امید شش تایی شدن بایرن (220780)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۰۹:۴۱
دیگه همه تیمها یاد گرفتن چطور جلوی بارسا و بایرن بازی کنن ، دفاع و ضد حمله ، این که نشد بازی، کل بازی رو بایرن کرد ولی رئال گل زد . (220785)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۲۲:۵۰
یه جور میگی کل تیم ها انگار رئال تشتک سازی ورامین هستش. (221004)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۱:۲۸
هفته دیگه معلوم میشه رئال(الرئال) عیارش چقدره...
دیشب که فقط اتوبوس بودن... (220793)
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۲:۰۸
دوستان آخه بایرن چندتا موقعیت گل تونست ایجاد کنه که برتر بازی بوده باشه؟؟؟ تنها موقعیتی که از روی کار گروهی برای بایرن خلق شد ضربه گوتزه بود. شما وسط زمین 1000 تا پاس بهم بدین وقتی نتونید موقعیت گل ایجاد کنید چه فایده؟ موقعیت های گل رئال رو ببینید بعد بگید بایرن سرتر بود. هر بازی تاکتیک خودشو داره رئال هدفش بود تو این بازی گل نخوره و موفق شد اگه این بازی تو فینال بود مطمئن باشید که رئال به شکل دیگه ای بازی می کرده . (220806)