به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۳
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۷۰۶۹۴
پرسپولیس 3 ............. لخویا صفر

پرسپوليس واقعي!

گروه ورزشي: سه گل از شاگردان حميد درخشان نويد از پرسپوليس متفاوتي در ليگ قهرمانان آسيا داد.
پرسپوليس واقعي!
شاگردان حميد درخشان در ورزشگاه آزادي، هواي سرد تهران را با سه گل در اولين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا براي هواداران انبوه خود گرم كردند. قرمزپوشان كه چهره اي متفاوت از ليگ برتر از خود به نمايش گذاشتند، در اولين گام هجومي و با انگيزه ظاهر شدند تا تيم پر مهره قطري با شكست سنگين به خانه برگردد.

پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، حمیدرضا علی‌عسگری، محمد نوری، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، گابریل، امید عالیشاه و هادی نوروزی سرمربی: حمید درخشان

لخویا قطر: احمد یاسر، توزی مورنو، ترائوره، خالد مفتاح، لوئیز مارتین، نان تای هی، کریم زاعد، محمد عبدالله، سباستین سوریا، کلودیو امیر و ولادیمیر وایس

شرح گل:
پرسپولیس یک لخویا صفر ( دقیقه 60 محسن بنگر): ارسال ضربه ایستگاهی گابریل را محسن بنگر با ضربه ای دیدنی وارد دروازه لخویا کرد تا شاگردان درخشان با یک گل پیش بیفتند.

پرسپولیس 2 لخویا صفر (دقیقه 66 هادی نوروزی): یک همکاری فوق العاده توسط دو مهاجم پرسپولیس که در نهایت با پاس پشت پای زیبای طارمی به هادی نوروزی رسید که مهاجم باتجربه پرسپولیس که تنها دروازه بان لخویا را در پیش داشت با ضربه ای فنی دروازه را برای بار دوم باز کند.

پرسپولیس 3 لخویا صفر (دقیقه 84 محمد نوري): محمد نوري با حرکتي فردي موفق شد يک ضربه پنالتي براي تيمش بگيرد و با گل کردن آن تيمش را با 3 گل از حريف پيش بياندازد.

دقایق حساس:
دقیقه 5: حرکت در عمق بازیکنان پرسپولیس توسط مدافعان لخویا قطع شد تا هادی نوروزی صاحب فرصت نشود.
دقیقه 7: روی یک ضد حمله بازیکنان پرسپولیس از جناح چپ صاحب فرصت شدند که سانتر محمد نوری با فاصله اندکی از روی سر مهدی طارمی عبور کرد و مهاجم جوان پرسپولیس نتوانست از این فرصت استفاده کند.
دقیقه 10: سانتر بابک حاتمی از جناح راست با ضربه سر زیبای گابریل همراه بود که با اختلاف کمی از دروازه لخویا به بیرون رفت.
دقیقه 13: شوت راه دور گابریل با اختلاف کمی از دروازه لخویا به بیرون رفت تا هافبک برزیلی پرسپولیس در گلزنی ناکام بماند.
دقیقه 18: بهترین فرصت گلزنی پرسپولیس را فابیو از دست داد. همکاری جالب امید عالیشاه و پاس زیبای او به فابیو را این بازیکن در تک به تک با دروازه بان لخویا از دست داد.
دقیقه 25: ضربه ایستگاهی برای لخویا را تان هی از جناح چپ فرستاد که مدافعان پرسپولیس آن را دفع کردند و لخویا نتوانست از این موقعیت استفاده کنند.
دقیقه 39: سانتر از جناح راست بازیکنان لخویا را سوریا با ضربه سر به سمت دروازه پرسپولیس نواخت که سوشا مکانی به راحتی آن را مهار کرد.
دقیقه 41: ضربه محکم فابیو که به نظر می‌رسید برای گلزنی در این دیدار بی تابی می کرد را کلودیو امیر دفع کرد و موفق شد این فرصت را از هافبک برزیلی سرخ‌پوشان بگیرد.
دقیقه 56: سانتر سوریا از جناح چپ پرسپولیس را مهاجم این تیم با ضربه سر با اختلاف کمی به بیرون زد تا یخ این بازی در نیمه دوم شکسته شود.
دقیقه 70: برخورد هادی نوروزی درون محوطه جریمه با محمد موسی می‌توانست با اعلام ضربه پنالتی همراه باشد که داور این دیدار اعتقادی به خطای مدافع لخویا نداشت.
دقیقه 78: دو موقعیت خطرناک برای لخویا در کمتر از یک دقیقه اتفاق افتاد که توپ راهی به دروازه نیافت. در ابتدا سانتر زمینی مهاجم لخویا را سوشا دفع کرد و در یک رفت و برگشت شوت سر ضرب بازیکن کره‌ای لخویا با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90: گابریل که از او می‌توان به عنوان یکی از بهترین های پرسپولیس در این دیدار یاد کرد با پاسی عمقی و دیدنی امید عالیشاه را به سمت دروازه لخویا روانه کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۰:۴۴
افرین بر این پرسپولیس و حمایت قرمزهای محبوبی مثل کریمی و مهدوی کیا (294382)
هوادار پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۰:۴۹
قرمزته (294384)
تهامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۰:۵۹
هر تیمی که جلوی پرسپلیس دفاعی بازی نکند به همین سرنوشت دچار خواهد شد. (294387)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۱:۱۰
حاجی فیروزه، سالی یه روزه (294392)
بندر ماهشهر
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۲:۰۹
پرسپولیس زلزله همینه همینه (294424)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۲:۲۵
با این همه حاشیه فوق العاده بود
بچه ها ممنون (294428)
علیرضا عظیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۳:۵۹
تبریک تبریک درود بر شرفتان مردان سرخ پوش دمتون گرم عرب ها خواستند با جنگ روانی اعصاب ما را به هم بریزن نتونستن ق.......ر..........م..........ز.......ت.....ه (294454)