به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۳۹۱۰۳

باران کوثری و پگاه آهنگرانی در يک فيلم

گروه فرهنگ وهنر: باران کوثری و پگاه‌آهنگرانی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته پیوستند.
باران کوثری و پگاه آهنگرانی در يک فيلم
روابط عمومی فیلم اعلام کرد، این دو بازیگر به تازگی با دست‌اندرکاران این پروژه قرارداد امضا کرده‌اند تا بزودی جلوی دوربین بروند. پیش از این حضور حامد بهداد و رعنا آزادی‌ در «خانه دختر» قطعی شده بود. این فیلم که آخرین مراحل پیش‌تولید را سپری می‌کند 15 اردیبهشت ماه کلید می‌خورد. «خانه دختر» چند بازیگر سرشناس دیگر نیز دارد که تا هفته آینده انتخاب خواهند شد. فیلمنامه این فیلم را پرویز شهبازی نوشته که در حال و هوای کارهای قبلی همین نویسنده است.

فیلم داستان مردی به نام مرتضی است که قصد دارد خانه کوچک‌شان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند. این چهارمین فیلم بلند سینمایی شهرام شاه حسینی است که به احتمال فراوان اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود. «خانه دختر» اولین تجربه تهیه‌کنندگی مستقل محمد شایسته است.

فهرست عوامل پشت دوربین این فیلم سینمایی عبارتند از کارگردان: شهرام شاه حسینی، نویسنده: پرویز شهبازی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، صدابردار: منصور شهبازی، طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، جانشین تولید: محمود اتحادی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسین خضوعی، دستیار کارگردان: علیرضا شایسته، دستیار تهیه: فرهاد کابائی، تهیه‌کننده: محمد شایسته.
مرجع : ايسنا