به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۳۸۸۲۵

کلوپ: تمايلي به حضور در بارسلونا ندارم

گروه ورزشي: سرمربي زردپوشان وستفالن با تکذيب خبر پيوستن‌اش به بارسلونا تاکيد کرد هنوز هم عاشق دورتموند است.
کلوپ: تمايلي به حضور در بارسلونا ندارم
به دنبال ناکامي‌هاي اخير بارسلونا در رقابت‌هاي داخلي اسپانيا و همچنين ليگ قهرمانان اروپا که تقريباً هيچ شانسي را براي اين تيم جهت کسب جام در اين فصل باقي نگذاشته است، اخبار فراواني در خصوص احتمال برکناري خراردو مارتينو، سرمربي آرژانتيني کاتالان‌ها و روي کار آمدن يورگن کلوپ به جاي وي منتشر شده است. کلوپ اما اين موضوع را تکذيب کرد و گفت که هيچ برنامه‌اي براي قبول سمت سرمربيگري بارسلونا نداشته است و اصلاً تمايلي به انجام اين کار ندارد.

وي که در نظرسنجي اخير نشريه مارکا مشخص شد محبوب‌ترين گزينه هواداران بارسلونا براي قبول هدايت اين تيم است، به يکي از سايت‌هاي هوادار تيم دورتموند گفت: هواداران (دورتموند) لازم نيست نگران باشند. من هنوز هم کمي عاشق دورتموند هستم و از نحوه پيش رفتن امور در اين تيم راضي‌ام. چندي پيش توماس توشل، سرمربي تيم فوتبال ماينتس، به شوخي گفته بود که کلوپ مي‌تواند يک مجري ‌ايده‌آل براي يکي برنامه‌هاي تلويزيوني در آلمان باشد.

سرمربي 46 ساله دورتموند در خصوص اظهارنظر توشل گفت: دوست دارم مجري اين برنامه شوم اما تنها در صورتي که در بارسلونا برگزار شود! کلوپ در دوران شش ساله حضور خود در ورزشگاه سيگنال ايدونا پارک توانسته دو قهرماني پي‌درپي در بوندس‌ليگا را براي دورتموند به ارمغان بياورد. قهرماني در جام حذفي آلمان در سال 2012 و کسب سوپرجام اين کشور در سال 2013 در کنار عنوان نايب قهرماني ليگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته ديگر موفقيت‌هايي بودند که وي در دورتموند کسب کرده است.