به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۸۵۷۰۶
خطوط قرمز را خود شورای نگهبان تعیین می‌کند

باید اختلاس‌‌گران ردصلاحیت شوند نه اصلاح‌طلبان

گروه سیاسی: سخنگوی شورای نگهبان ضمن تکذیب ادعای یک نماینده مجلس تاکید کرد: هیچ پیش‌گویی در مورد بررسی صلاحیت‌ها قابل‌قبول نیست.
باید اختلاس‌‌گران ردصلاحیت شوند نه اصلاح‌طلبان
نجات‌اله ابراهیمیان در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به اظهارات كريمي قدوسي مبنی بر اینکه احزاب و چهره‌های اصلاح‌طلب خط قرمز شورای نگهبان هستند، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان اساسا تابع اینگونه تقسیم‌بندی‌ها و داوری‌ها نیست. وی ضمن تکذیب ادعای دیگران در مورد خطوط قرمز شورای نگهبان تاکید کرد: ما در بررسی صلاحیت‌ها پرونده هر شخص را به صورت مستقل مورد رسیدگی قرار می‌دهیم.

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه ما از حالا چنین پیش‌بینی‌هایی را به رسمیت نمی‌شناسیم، عنوان کرد: هیچ پیش‌گویی در مورد بررسی صلاحیت‌ها از هم‌اکنون از سوی هیچ‌فردی قابل قبول نیست.ابراهیمیان در پاسخ به این سوال که چرا برخی تلاش می‌کنند شورای نگهبان را تنها در دایره جناح خود تعریف کنند، عنوان کرد: اعضای شورای نگهبان خودشان خطوط قرمزشان را تعیین می‌کنند نه افراد دیگری.

اختلاس‌کننده‌ها رد صلاحیت شوند نه اصلاح‌طلبان

رئیس کمیته انتخابات شورای‌هماهنگی جبهه‌اصلاحات تصریح کرد: اختلاس‌کننده‌ها و قاچاقچیان باید رد صلاحیت شوند نه اصلاح‌طلبان.
حجت‌الاسلام محسن رهامی در واکنش به صحبت یکی از نمایندگان رادیکال مجلس گفت: این افراد که از پیروزی در انتخابات آینده ناامید هستند آرزوهای خود را به عنوان خبر منتشر می‌کنند. وي با اشاره به اینکه شورای نگهبان سازوکار مشخص و سخنگو دارد و بنا نیست بر اساس گفته‌های دیگران عمل کند گفت: اینکه فردی بگوید اصلاح‌طلبان خط قرمز شورای نگهبان هستند به هیچ عنوان پذیرفته نیست.رهامی گفت: افراطیون و تندروهای نزدیک به احمدی‌نژاد امروز دیگر محبوبیتی ندارند و به‌خصوص بعد از توافق هسته‌ای جایگاه خود را متزلزل می‌بینند سعی دارند با این رفتارها افکار عمومی را مشوش کنند و در حالی که هیچ مسئولیتی در شورای نگهبان ندارند از طرف این نهاد نظارتی سخن می‌گویند.

این حقوقدان و استاد دانشگاه با اشاره به اینکه مبنای رد و تایید صلاحیت در شورای نگهبان قانون است گفت: شورای نگهبان قانون و چارچوب دارد و بر اساس استعلام از منابع چهارگانه نتایج تایید صلاحیت خود را منتشر می‌کند و بنا براین این است که با توجه به این استعلام‌ها اگر فردی در فسادهای اقتصادی، پرونده‌های مربوط به مواد مخدر، پرونده‌های فساد و قاچاق درگیر باشد، باید رد صلاحیت شود.رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: در قانونی که شورای نگهبان نیز ملزم به اجرای آن است هیچ اسمی از اصلاح‌طلب و اصولگرا نیامده است و همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند ملاک رفتار باید فقط قانون باشد. رهامی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای شورای نگهبان نیز نباید با گفتار و رفتار خود به شکلی رفتار کنند که حق کسی پایمال شود انتظار می‌رود اگر کسی که به این مسئله توجه نکرد طبق قانون با وی برخورد شود.

تلاش اصولگرایان برای رد صلاحیت اصلاح‌طلبان

دبیر کل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، با اشاره به انتخابات آینده مجلس از احتمال تلاش اصولگرایان برای رد صلاحیت اصلاح‌طلبان خبر داد.
آیت الله سیدحسین موسوی تبریزی، در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به اظهار نظر برخی از افراد اصولگرا برای فشار به شورای نگهبان در انتخابات آینده مجلس مبنی بر این که اصلاح‌طلبان خط قرمز شورای نگهبان هستند، گفت: معتقدم این آقایانی که این مطالب را مطرح می‌کنند، همه‌ اصولگرایان نیستند. وی افزود: افرادی که چنین اظهاراتی را مطرح می‌کنند، کسانی هستند که در میدان آزاد انتخابات که همه چهره‌ها از تمام گروه‌های مورد قبول نظام جمهوری اسلامی در آن باشند، از همین الان مأیوس و ناامید هستند. وی اضافه کرد: این افراد، برگزیده شدن خودشان را تنها در میدانی می بینند که فقط خودشان در آن میدان بازی کنند و بازیگر دیگری در آن نباشد.
آیت‌الله موسوی تبریزی با ادعای اینکه احتمال رایزنی اصولگرایان در پشت پرده برای رد صلاحیت اصلاح‌طلبان دور از ذهن نیست، تصریح کرد: افرادی که این اظهارنظرها را می‌کنند، پشت پرده هم، ممکن است با برخی بتوانند لابی کنند، بروند و صحبت کنند و سعی کنند آنها را تحریک کنند؛ حالا برخی از اعضای شورای نگهبان هم ممکن است هم عقیده اینها باشند یا نباشند، ما به اینها کار نداریم؛ اما آنچه مسلم است این است که آنها، تنها هراسشان این است که با وجود یک میدان رقابت سالم بین گروه‌های مختلف، برنده آن میدان نباشند که نیستند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد از این جهت تلاش می‌کنند که از راه غیرقانونی و غیرصحیح، خود را در انتخابات آینده و در جامعه تحمیل کنند وگرنه مجتهدان عادل ، هیچ وقت نمی‌گویند اصلاح طلبان خط قرمز ما هستند و عادل بودن خود را فدای مسائل سیاسی و جناحی کنند؛ مگر به 14 میلیون نفری که لااقل خود شورای نگهبان اعلام کرده که به نخست وزیر دوران جنگ رأی داده‌اند؛ مگر می‌توانند بگویند اینها هیچ کدام حق کاندیدا شدن ندارند؟
مرجع : ایلنا

قلیدون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۰:۲۱
نزدیک به چهار دهه است که سرنوشت یک کشور بزرگ با جمعیتی عظیم در دست دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب دست به دست می شود و خداییش روز به روز وضع کشور خرابتر شده است . آیا این دو گروه به این نتیجه نرسیده اند که به خاطر خدا و وجدان و ایران ( اگر به این سه تا اعتقاد داشته باشند ) کارها را به دست افرادی غیر از این دو گروه بسپارند ؟ (317323)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۴:۰۸
کشور زمانی دوباره پیشرفت می کند که دوران طلایی خاتمی و مجلس ششم تکرار شود که البته شورای نگهبان دیگر اجازه نخواهد داد....درست است اشتباهات و انتقادات زیادی بود ولی باز هم بهترین دوران بود....ولی مطمن باشید دوره اقای روحانی تغییر خاصی نمی کند چون ایشان یک اصولگرا هستن و محافظکار و برای همین وزارت کشور و اکثر پستها را به اصولگریان دادند و حتی وزارت علوم را به فرهادی مورد حمایت پایداریها...در اقتصاد هم با سیاست جلوی گیری از بالا رفتن ارزش پول ملی و کاهش قیمت دلار توسط دولت گرانی ادامه خواهد داشت... (317407)
میر مهدی رهنورد
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۲:۲۶
موافقم، روحانی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران بوده و هست، یعنی یک مجموعه کاملا محافظه کار سنتی، اما چند سالیه که به اتفاق ناطق و هاشمی از جناح راست دور شدن و تفکراتشون کمی به اصلاح طلبها نزدیک شده. وگرنه هیچ کدوم از اینها اصلاح طلب نیستن. (317457)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۵:۴۶
اینکه آقای روحانی اصولگرا ست شک نداریم اما چکار باید کرد چاره ای نداشتیم در انتخابات بین بد و بدتر بد و انتخاب کردیم
آقای روحانی کاری برای رفع حصر انجام نداد بلکه آقای سید عزیز ما را هم به حصر انداخت !وقتی نه سخنی و نه تصویری از ایشان ببینیم این یعنی حصر آنوقت ما دل خوش کردیم به مجلس همسو دولت !! خدا کمک کند (317541)
فرشاد خیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۹:۴۶
عمر اصلاح طلبی به دو دهه نمی رسد اصولگرایی نیز کمی بیش از یک دهه کمی مطالعه بد نیست اما اگر شما دوره ای بهتر از اصلاحات سراغ دارید اطلاع رسانی فرمایید نظر سما خیلی شبیه حرف های سال 84 احمدی نژاد می باشد. (317448)
شهلا رهنورد
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۲:۳۱
اصولگرایی بیش از یک دهه!!!!!!!!!!!!!؟
این دیگه از اون حرفا بودا!
اینا همون محافظه کارها و جناح راست هستن دیگه، اما برا خودشون اسم گذاشتن، بیش از یه دهه کجا بود، بگو بیش از سه دهه (317458)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۵:۴۷
انصافا دوره ای بهتر از اصلاحات سراغ نداریم (317542)
دبیر زبان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۳:۰۶
هیچوقت کشور کامل دست اصلاح طلبان نبوده است .اما بیش از دو دهه کامل در دست اصولگرایان بوده است.بروید کارنامه های سفید وسیاه را مطالعه کنید (317465)
خلیل الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۰:۲۶
امیدوارم شورای نگهبان درچارچوب قانون وباعدالت عمل کند (317325)
زهرا میر خاتمی
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۲:۳۷
امید چیز خوبیه، ولی سابقه نشون داده به این شورای نگهبان نمیشه امید داشت، تا وقتی که نظارت استصوابی که به نظر برخی مراجع تقلید، کاملا چیز خلافی هست، وجود داره، برای رد صلاحیتها کاملا دستشون باز هست. ولی با فشار مردم کار نشد نداره. (317459)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۰:۳۵
در صورتی که شورای نگهبان صلاحیت نمایندگانی را که از رحیمی و مرتضوی پول گرفته اند را تأیید کند دیگر مردم بطور کاملا اعتمادشان به شورای نگهبان را از دست خواهند داد. باید اسامی نمایندگان اعلام شود. (317329)
بروجرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۰:۳۸
زنده باد اصلاحات .اقایان دلواپس انتخابات هم شده اند . (317333)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۰:۴۵
آقای روحانی باید از همین الان به همه و شورای نگهبان و وزارت کشور اصولگرا و غیر همسو و احمد نژادی خود هشدار صریح بدهد که باید همه بی طرف باشند و پایبند قانون و اگر کسی بخاطر طرز فکر متفاوتش با اصولگریان رد صلاحیت شود باید آقای روحانی جلوی این بی عدالتی محکم بی ایستد و حقوق مردم و قانون دفاع کند سکوت اقای روحانی مساوی است با رد صلاحیت 90 درصد اصلاح طلبان با بهانه واهی فتنه...و پایمال شدن حقوق مسلم مردم... (317338)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۰:۵۱
ملاک ما فتنه است.هنوز تنورفتنه داغ داغه.اصلا اصلاح طلب یعنی فتنه گر.ضدانقلاب. ضدولایت.آقا9دی88اصلاحات مرد.لیدرشم ممنوع است.شادی شماهم بعدتوافق مثه شادی اصحاب معاویه بعدصلح امام حسن بود ومردان دیپلماسی هم اشباح الرجال.
نخواهیم گذاشت آب خوش از گلویتان پایین برود.شمابروید همون جت اسکیتونو کنید.بروید کیش.رئیس مجلس بعدی محمودخانه.درضمن صدا وسیما وتریبونا دست ماست.شورای نگهبان با ماس. واس ماست.همه تونو ردصلاحیت می کنند. (317339)
نماینده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۷:۴۲
ترمز کن اخوی با هم بریم (317431)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۷:۵۱
بدبخت اگه اصلاحات نباشه که کسی تو انتخابات شرکت نمیکنه یعنی اینو واقعا نمیدونی؟ (317435)
علی
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۵:۴۳
تو انتخابات قبلی مجلس اصلاح طلبان نبودند و 67 درصد شرکت کردند بالاترین رکورد شرکت در انتخابات مجلس (317540)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۷:۵۵
فتنه گران واقعی اقایانی هستند که هشت سال تلاش کردند ارزش پول ملی راکاهش دهند ایران را در جهان منزوی سازند میلیاردها تومان اختلاس کنند موجب خانه نشین شدن نخبگان شدند وبورسیه ها را به افرادی دادند که شایستگی علمی نداشتندتورم را بالای 40درصد کردند موجب افسردگی جوانان ومردم شدند وسرشان را مانند کبک زیر برف کردند وفقط خودشان را دیدند ودر صدا وسیما فقط حرف خودشان راگفتند در حالیکه مولایمان علی همیشه بطور مساوی در قضاوت اجازه صحبت می دادنداکنون هم از معاون اول ودومشان گرفته تا غیره در زندان بسرمی برند (317437)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۸:۲۹
داش اکل (کریم) ملاک رو بزار رو سرقت دستجمعی اموال مردم بدبخت ایران یا شاید شما هم دلواپس داراییهایت هستی (317439)
داش پايداري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۹:۵۴
ايول داش كريم انقلوبي واقعا كه حرف راست و بايد ازداش كريم شنيد وبس داش كريم نوكرتيم (317449)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۷:۵۸
من غلط کنم داش پایدارچی ها باشیم.شما بگیرید مطلبو نوع نوشته من پیام داره جانم.من خاکپای اصلاح طبان راستین ومعتدل هستم. (317569)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۴:۰۲
اگه اصلاحات مرده پس چرا اینقدر از اصلاحات ترس و وحشت دارید ؟؟
چرا از روی کار اومدن حتمی اصلاح طلبان در هراسید ؟؟
آدم از مرده میترسه ؟؟؟
خوشحالی مردم هم از این بود که کاری رو که شماها تو هشت سال نتونستید انجام بدید اصلاح طلبها تو کمتر از دو سال انجام دادند (317491)
ساسان
Spain
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۴:۵۷
باید در جواب کسانیکه برای به حاشیه راندن اکثریت مردم کلمه فتنه را علم میکنند و بهترینها را به همین بهانه در بند میکنند به استناد شعر سعدی علیه الرحمه گفت : عجب بدبخت مردمانند که سنگ را بسته و ... را رها کرده اند (317516)
ات ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۵:۰۶
ملاک ما هم رشوه گرفتن اکثریت فعلی از رحیمی است (317521)
داش کاظم
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۵:۱۴
دوستان داش کریم مزاح می فرمایند.به لحن کامنت توجه کنید. (317525)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۵:۵۱
میدانم چی گفتی ! عاقبت کا اینه شک نداریم (317546)
دریاچه ارومیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۶:۴۵
ملاک ما اختلاس ها و دزدیها و آمارهای غلط است.معیار ما عوامل بدبختی ملت و جوانان است.معیار ما جدا کردن حساب و کتاب شهدا از مکاران است.ملاک ما رفع حصر آزادمردان است.ملاک ما برگرداندن نشاط و شادی ودورریختن تحجر و بدبختی است.ملاک ما شایسته سالاری است .ملاک ما دفع و دفن ومجازات رانت خواران حاله ای و امنیتی و مجلسی های میلیاردر است.ملاک ما اعلام هرچه سریعتر گیرندگان وام مجلسی است.ملاک ما سربلند در دنیا صحبت کردن است.ملاک ما کره شمالی و لونپنیسم نیست.ملاک ما دموکراسی است.ملاک ما رسانه آزاد است......... (317554)
کروبی
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۷:۳۲
داش کریم، از کامنتت معلومه از خودمونی. شوخی با حالی بود، خوشم اومد (317561)
!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۰:۵۲
یعنی ب-ز واقای میم-ه هم میخواهند مجلسی بشن! (317341)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۰:۵۵
آقای کریمی قدوسی.اول برو سوادیادبگیربعدصحبت کن.شما هنوز فرق MPTوNPT را نمی دونی اونوقت خط قرمز شناس شدی.خط قرمز اونایند که باحرفای پوپولیستی 8سال کشوررابه فلاکت انداختندنه اصلاح طلبان. (317342)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۵:۵۳
داش کریم یکی به میخ می زنی یکی به نعل ! (317548)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۰:۵۹
جناب آقای روحانی رییس جمهور مردمی
با سلام و احترام و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حضرتعالی و تیم مذاکره کننده هسته ای که انصافا با تلاش خستگی ناپذیر سران 5+1 را مجاب نمود به خواسته این ملت تن دردهند. حال که به حول و قوه الهی قرار است تحریمهای ظالمانه برداشته شود و همزمان دارایی های بلوکه شده ایران که مبلغ آن 120 میلیارد دلار است به مملکت باز گردد خواستیم یاد آور شویم که ما ملت ایران میدا نیم از این 120 میلیارد 12 میلیارد مربوط به دارایی های خانواده پهلوی و 35 میلیارد دارایی های بلوکه شده توسط اروپا ... (317345)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۱:۲۸
170نفر که پول از رحیمی گرفتند نباید تایید صلاحیت شوند. (317350)
سینا بهار دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۱:۳۵
مردم ما فقط جرات دارن تو اینترنت نظراتشون رو بگن. این جماعت اختلاصگر هم یک بار (تکرار میکنم فقط یک بار) دنیا اومدن ما رو به باد فنا دادن رفت. خانه از .... (317353)
مقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۱:۳۶
کریمی قدوسی چیزدیگری میگوید.ومن میگویم چندماه دیگر صبرمی کنیم تا تو زحمتو کم کنی بری. (317354)
خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۵:۲۶
تمام نابسامانی های جامعه ما مثل دزدی ارتشا فحشا طلاق و ازدواج ستیزی ناشی از فقر اقتصادی است که آنهم به علت جمع شدن سرمایه مملکت در دست عده ای که با رانت و قاچاق و پارتی بازی وام های میلیاردی گرفتند و به برج سازی و سکه و طلا و ارز رو آوردند و مر دم عادی را از سرمایه محروم کردند در نتیجه کشاورزی و صنایع و معدن .... راکد شد و از میان رفت و فقر در جامعه همه گیر شد و خدا لعنت کند این دزدان یقه سفید را که به صغیر و کبیر رحم نکردند. (317534)
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۱:۴۳
این اصول گراها هم سر مردم رو با اصلاحات کردن !
بیت المال رو غارت میکنن و میگن اصلاح طلبا فتنه گرن ..
عـــــــــــــــجــــب ... (317358)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۲:۳۴
انشاا... ملاک تایید یا رد صلاحیتها فقط قانون باشد نه رفاقت و ملاحضات سیاسی جناحی و فضای امیدوار کننده ایی برای مشارکت در انتخابات ایجاد شود
براستی که اختلاس گران و رانتخورها هم رد صلاحیت شوند بهتر و قانونی تر است (317366)
دو..ست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۲:۵۰
شکست خورده های نزد ملت، سعی دارند با غوغا و شانتاژ چهره های مردمی و خردمند و اصلاح طلبرا کنار زده و دو باره با ده دوازده هزار رای به مجلس راه پیدا کنند. این 7 درصدی ها اما بدانند که حتی اگر موفق به اینکار شوند باز توسط مردم پس زده خواهند شد (317373)
110
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۳:۲۴
اگه قرار باشه اصلاح طلبان رو سیستماتیک رد صلاحیت کنن .دیگه رای نمی دم (317380)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۲۳:۳۷
بدبختی اینه که اختلاس گران با مجلس میانه ای ندارند اما از سوی آنان حمایت تریلیاردی شدند مثلا" بابک زنجانی و مجلس!و 575 بدهکار بیت المال و یا حمایت از بورسیه ها !!آنهایی که باید رد صلاحیت شوند و رشوه علنی گرفتند ..... پس ما باید بفکر خودمان باشیم و با قدرت کرسی ها را از زیر پای مخالفین دولت و مردم بیرون بکشیم (317382)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۰:۰۲
چون اصلاح طلبان از جنس مردم هستند انشاالله پیروز هر دو مجلس واهند بود (317387)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۰:۰۳
خویب معلومه که رغبت و علاقه مردم به مجلسی با اعضای اصلاح طلب هست و اصلاح طلبان قطعا رای بسیار بالایی نسبت به اصولگرایان خواهند داشت . این اظهار نظرها هم فقط بخاطر این است که اصلاح طلبان نتوانند شرکت کنند چون شرکت کنند صد در صد رای بالایی ی آوردند . امیدواریم فضای انتخابات مجلس 94 فضایی رقابتی از همه جناح ها و احزاب باشه تا مردم به انتخابی که صلاح میدونن رای بدن (317388)
احمدنژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۶:۴۲
اصلاح طلبی یک حزب نیست یک نیروی درونیست که در وجود تک تک ایرانی های غیور وجود دارد. ترور شخصیتی بکنند اصلاح طلبان کوروش کبیر خواهند ساخت/ اصلاح طلبان شهید مدرس خواهند ساخت/ دکترمصدق خواهند ساخت. با یک ملت نمی شود مبارزه کرد. (317423)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۷:۳۵
ایکاش بی سوادان و کسانی که تفاوت ام پی تی و ان پی تی رو نمی دونند و مختلسان و دروغگویان خطوط قرمز باشند (317424)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۷:۴۷
اگه اصلاح طلبان نباشن که من یکی نمیرم رای بدم
تخه به کی رای بدم؟؟؟؟؟ (317432)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۸:۴۲
اصلاً اصولگرایان به خصوص جبهه پایدارای با چه رویی می خواهند وارد انتخابات شوند؟
بهتر نیست بروند به دوستانشان در زندان سر بزنند (317441)
کاش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۸:۴۴
کاش کریم اول کمی توضیح میدادند که از انهمه اختلاس زمان محمودخان ویاران چی گیرش اومده،بعد به فکر رد صلاحیت اصلاح طلبان باشند.خوبه کمی توضیح بدن اون دکل نفتی کجاست؟2700میلیارد دلار پولی که بابک زنجانی بالا کشیدن و....،ازون پولی که رحیمی به 170نماینده دلواپس داد چیزی به ایشان رسیده و.... (317442)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۷:۵۶
جناب من داش کریمم.نه کاش کریم.برای من جز بدبختی وبیچارگی چیزی نداشته. چشمتو بازکن.اسفندماه به پوپولیستا رای ندی تا فسادببارنیاد.اون مطالبی نوشتم از زبان دلواپسان بود جناب.دوزاریت نیفتاده؟اصلاح طلبی تو خون منه داداش جون. (317568)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۰۹:۱۵
قاچاقچيان و اختلاس گران تمامي خون ملت را مكيدند. اما اصلاح طلبان بابت حق خواهي رد صلاحيت خواهند شد. (317445)
حسین جان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۰:۳۷
اختلاس گران فتنه گران واقعی جامعه هستند که با پرروئی تمام اظهار نظر هم میکنند..... (317451)
محمد از بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۲:۵۱
همه امید اصول گرایان شده ردصلاحیت اصلاح طلبان توسط نظارت استصوابی شورای نگهبان- خیلی دلم براشون میسوزه خودشون هم میدونن اونا فقط در اینصورت شاید به جایی برسن (317464)
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۳:۲۲
رای و اقبال مردم به اصلا طلبان است
این رو اصولگرایان میدانند و چون میدونند در رقابت شکست خواهند خورد اینجوری سعی در تخریب حریف دارن (317475)
سبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۵ ۱۴:۳۰
مجلس امسال واس ماست نه اونم یکی هر دوتاش حالا هی رد میکنیم نمیکنیم را بندازن (317507)