به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۵۹۲۰۰

کفاشیان: آب‌مان با تلويزيون به یک جوی نرفت

گروه ورزشي: رییس فدراسیون فوتبال درباره جلسه روز گذشته با عزت‌الله‌ ضرغامی می‌گوید: "آب فدراسیون با صداوسیما به یک جوی نرفت".
علی کفاشیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه شب گذشته با رئیس صدا و سیما در خصوص پیگیری حق پخش گفت: شب گذشته نشست صمیمانه‌ای با آقای ضرغامی داشتیم. آنها شرایط و مشکلات خود را بیان کردند، ما نیز به شرایط موجود فدراسیون و مشکلات آن پرداختیم. وی با بیان اینکه هیچ تصمیم‌گیری خاصی در آن جلسه صورت نگرفت، افزود: ضرغامی یکی از مشکلات فعلی را عدم بودجه می‌دانست اما ما بر دریافت این حق پخش مصر هستیم چرا که حق ماست و ما نمی‌خواهیم با زورگویی حق خودمان را بگیریم.

کفاشیان گفت: در هر صورت ما بر دریافت حق خودمان از حق پخش فوتبال ایستاده‌ایم و صداوسیما نیز باید مشکلات خود را از راه‌های دیگر حل کند. وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری نهایی در خصوص حق پخش فوتبال به دولت واگذار شد گفت: دولت باید کمبود بودجه صداوسیما را جبران کند نه فدرسیون فوتبال و تا زمانی که حق پخش به حساب فدراسیون واریز نشود هیچ تغییری رخ نخواهد داد.

کفاشیان با بیان اینکه اگر نمی خواهید حق پخش ما را پرداخت کنید فوتبال را به حالت آماتور در بیاورید گفت: باشگاه‌های فوتبال ما حرفه ای هستند و یکی از عواملی که آنها را حرفه‌ای کرده پخش فوتبال است و اگر این قطع شود به آماتور تغییر بدهیم.
وی یکی از راه‌های ارتقاء وضعیت فوتبال و تحقق مطالبات و دغدغه‌ها را دریافت این منبع مالی و هزینه کردن آن دانست و گفت: اگر صدوسیما و دولت نمی‌توانند حق په پخش بدهند از حرفه‌ای به آماتور در می‌آییم.

کفاشیان گفت: ضرغامی در جلسه دیشب گفت که بودجه ما 3 هزار میلیارد است که نیمی از آن را دولت و مابقی را خودمان باید تهیه کنیم و نمی‌توانیم در حال حاضر حق پخش بدهیم چرا که بودجه نیست. امیدواریم با تغییر و تحول در مدیریت صدا وسیما مشکلات مرتفع شود. رییس فدراسیون فوتبال در خصوص ماندن و یا رفتن وینگادا از تیم امید اظهار کرد: عملکرد وینگادا مورد قبول نیست و با این وضعیت امیدی برای ماندن او در تیم ملی نیست.

کفاشیان با بیان اینکه در حال حاضر وینگادا برکنار نشده است، گفت: وینگادا همچنان مربی تیم امید است اما روی گزینه های داخلی و خارجی دیگر نیز بحث و تبادل نظر شده است. وی در خصوص انتخاب نهایی مربی تیم امید گفت: طی چند روز آینده و حداکثر آخر هفته تکلیف مربی تیم امید نیز مشخص خواهد شد و تصمیم گیری نهایی خواهیم داشت. کفاشیان همچنین در خصوص درخواست هیات رییسه برای برکناری نبی و آیت اللهی نیز گفت: در حال حاضر پیشنهادها و درخواست‌هایی برای برکناری من هم هست.

کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۱۴:۵۹
کدام حرفه ای آقای کفاشیان ؟ اگر بودجه دولتی نباشد تیمهای اصلی کشور محو میشوند و به چنین تیمهایی هر چه پول ب سد آنرا تلف می کنند در ضمن شما مدیری هستید که با رای هیاتها ی فوتبالی که خودتان دست چین کرده بودید به ناحق و با حمایت باند احمدی نژاد ریس شدید چون اصلا شما فوتبالی نبودید و الان هم در صداقت شما شک وجود دارد و بعید نیست هدفتان خرابکاری و بحران سازی باشد (258562)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۱۵:۰۰
همگان در برنامه دیشب نود ترس و واهمه تلویزیون از مردم را به عینه دیدند مدیران صدا و سیما به خوبی از انزجار و تنفر مردم از صدا و سیما آگاه هستند به همین جهت حاضر نشدند نظر سنجی برنامه دیشب نود را به عملکرد خود اختصاص دهند آنها با نظرسنجی بی ربط نسبت به موضوع روز جامعه عملا به اوج تنفر جامعه از خود اقرار نمودند (258563)
حامد
France
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۱۵:۰۵
حالا فكر كن حق پخش هم دادن به فدراسيون، ميخوان چيكار كنن؟!! باز تو همه رده هاى سنى تو آسيا آبروريزى كنن؟!!
من مخالف حق پخش نيستم. اما حق پخش واسه كشورهايى هست كه خرج فوتبالشون ميكنن نه جايى كه بين خودشون تقسيم ميكنن...!!!! (258564)
حامد
France
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۲۲:۴۹
دوستانى كه منفى زدن، من منظورم اين نبود حق با صدا و سيما هست و فدراسيون نبايد حق پخش نگيره. منظور اين بود همونجورى كه پولى كه از فيفا بابت جام جهانى گرفتن و معلوم نشد كجا گم شد و خرج چى شد، اين حق پخش هم اگه فدراسيون بگيره هيچ جاى فوتبال ما نخواهد خرج كرد و باز هم استاديوم هاى درجه چندم ما بدون سرويس بهداشتى و كوچيكترين خدمات خواهند ماند...از ريشه خرابه همه چى... (258604)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۱۵:۱۵
دیشب که به نظر می رسید آب آقای تاج با صدا و سیما تو یک جوب بود! حرف مشترک آقایان عادل و تاج هم این بود که دولت پول رو پخش فوتبال رو بده! آقا بودجه ندارین، بودجه 20:30 رو کم کنید. 20 میلیارد برای کلاه پهلوی خرج نکنید. هی پول خرج نکنید، برنامه دوزاری بسازید روی اعصاب مردم راه برید (258565)
شهریس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۱۵:۱۶
آقای ضزغامی خیلی زرنگ تشریف دارن، توپ رو انداختن زمین دولت (258566)
سلوکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۱۵:۳۱
فدراسیون باید با این لیگ بی کیفیت نازه باید به صدا وسیما برابرتعرفه تبلیغات چیپس وپفک بابت پخش مسابقات پر حاشیه وبی کیفیت حق الپخش هم بدهد.فوتبال ما با کفاشیان له شد.متعجبم چرا باین همه بی تدبیری وی را برای بار دوم هم انتخاب کردند؟!!!! (258567)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۱۶:۵۵
خدا رو شکر که آبتون تو یک جوی نرفت! اینجوری برنامه نود هم بزودی جمع میشه و دیگه سالی 400 میلیارد تومان به جیب نمیزنه! (258575)
نعیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۱۷:۰۰
3000میلیارد تومان بودجه داره؟!! اونوقت خروجیش اینه و پاسخگو که نیست مدعی هم هست (258576)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۲۰:۰۰
آقای ضرغامی حق پخش را از طریق آقای زنجانی پرداخت کند که افکارش هم به زنجانی خیلی نزدیک است. (258593)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۲۰:۳۳
بهتر
صدا و سیما این سالا هر کار دلش خواسته کرده
خدا کنه سر حرفشون بمونن و جلوش واستن... (258597)