به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۴
 
۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۵۴۷۰۰
آتش جدید مایلی‌کهن علیه دایی و فردوسی پور

«کوچولوی میهن و مردم» بیانیه داد

گروه ورزشي: محمد مایلی‌کهن با انتشار بیانیه‌ای كه با عنوان «کوچولوی میهن و مردم» آن را امضا كرده است نسبت به اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس به ویژه تغییر و تحول در کادر مدیریتی و فنی این باشگاه واکنش نشان داد.
«کوچولوی میهن و مردم» بیانیه داد
روز گذشته محمد دایی درباره نحوه برکناری برادرش گفته بود: آن‌هایی که به علی انتقاد می‌کردند یک عده کفترباز بودند که عمرشان روی پشت بام سپری شده بود. این آدم‌ها انتقاد می‌کردند و من اگر جوابشان را نداده‌ام به خاطر بزرگی نام پرسپولیس بود چرا که در آن مقطع پرسپولیس نیاز به آرامش داشت. محمد دایی همچنین افزود: زمانی که من در گرما و سرما کلاس مربیگری می‌رفتم آن‌آقا روی پشت‌بام کفتر هوا می‌کرد. صرف این‌که ۳ -۴ سال در پرسپولیس بودند باشگاه را مال خودشان می‌دانند به خاطر بعضی از مسائل تا الان سکوت کردم و حرفی نزدم و حالا هم قصد ندارم آرامش پرسپولیس را برهم بزنم. بيانيه مايلي كهن را در پاسخ به برادران دايي در زير بخوانيد:

بسمه‌تعالی
با سلام
بدون مقدمه عرض می‌کنم تقریبا در بیشتر دفعات سعی کردم شروع‌کننده نباشم و حتی نمی‌خواستم که جواب بعضی‌ها را بدهم چرا که در مقام و جایگاهی نبوده و نیستند که پاسخی به آنها داده شود اما با توجه به اینکه برای چندمین بار است که پا را از گلیم خود فراتر نهاده و بدون اینکه دارای رزومه‌ای نه تنها در فوتبال بلکه در هیچ رشته‌ای باشد و صرفا به دلیل رانت اَخوی، به کسانی که بیش از یک دهه در تیم پرسپولیس توپ زده‌اند، (البته مثل همه ما دارای اشکالاتی هم هست) با الفاظی همچون کفترباز توهین نموده است، برهمین اساس سکوت را جایز ندانسته و ضمن عذرخواهی از همه عزیزان تدارکاتچی که بیشترین خدمات را به تیم‌ها می‌دهند باید عرض کنم اگر شما از رانت خانوادگی استفاده نمی‌کردی، می‌توانستی حتی تدارکاتچی پرسپولیس هم باشی؟!

مگر با استفاده از رانت‌های مختلف، سوار ماشین شاسی بلند شدن، عینک دودی هنگام شب بر چشم زدن (به قولی نمی‌داند براد پیت هم عینک دودی را هم شب نمی‌زند. هرچند خود را خوش‌تیپ‌تر و مشهورتر از براد پیت می‌داند!!!) واقعا می‌خواهی بگویی کسی هستی؟ مدام عنوان می‌کنی من مدرک مربیگری گرفته‌ام و چه و چه. مگر کم هستند قهرمانان نامی و بزرگی که مدرک مربیگری دارند. تو که حداقل بازیکن هم نبوده‌ای که به یکباره به عنوان مربی از باشگاه محبوب و مردمی پرسپولیس سردرآوردی.

من نمی‌دانم این همه مربی آمدند پرسپولیس و رفتند اما چرا هیچ کس صدایش در نیامد اما این آقایان هم آمدن‌شان فاجعه بود (به دلیل مشکلات عدیده مالی که بر دوش تیم می‌گذارند) و هم رفتن‌شان (با تنشی که با تیم رسانه‌ای قوی که دارند به وجود می‌آورند). چرا این آقایان معتقدند دیگی که برای ما نمی‌جوشد برای سگ باید بجوشد؟

اَخوانی که فکر می‌کنم معادل تمامی تاریخ تیم و باشگاه پرسپولیس و بیشتر از همه پیشکسوتان این باشگاه عزیز و مردمی صاحب پول، امکانات و … شده‌اند اما باز هم به هنگام رفتن چنان فضا را آلوده و مسموم می‌کنند که گویی همه رقمه به آنها اجحاف و ظلم شده است و آنها از مظلومان تاریخ فوتبال و ورزش هستند. متاسفانه برخی از کارشناسان در این باره مدیحه سرایی کرده و عرصه را بر گروه جدید سخت و حتی غیرممکن می‌کنند، (مانند استیلی، گل‌محمدی و حالا درخشان). اَخوانی که بیشترین بهره را از پرسپولیس بردند، همیشه بیشترین ضربه را چه در زمان حضور و چه در زمان رفتن‌شان به این تیم مردمی و ریشه‌دار زده‌اند.

واقعا باید از محمد پنجعلی کاپیتان تیم منتخب آسیا و پرسپولیس تشکر کرد که وقتی او را برداشتند و محمودخان خوردبین را به خانه خود برگرداندند چقدر با بزرگی صحبت کرد. واقعا درود بر پیشکسوتانی همچون طاووسی، جاسمیان، برادران وطنخواه، آشتیانی، کلانی، قره‌خانلو، الله‌وردی، دادکان، فاطمی‌مقدم، زادمهر، رزمجو، عاشوری، محرمی، پیوس، محمدخانی، سلطانی، سیدعلیخانی، کاشی‌نژاد، کارگر، قلیچ، عربشاهی، یوسفی، فنونی‌زاده، حسن‌زاده، کرمانی‌مقام، عزیزی (با پوزش اگر نام برخی از پیشکسوتان جا افتاده است) و … که بعضا به اندازه یک ماه شما اَخوان از پرسپولیس درآمد نداشته‌اند اما معرفت و مرام داشته‌اند و وقتی در مواقعی خیلی مظلومانه از تیم جدا شده‌اند بدون سروصدا این کار انجام داده‌اند. خیلی از آنها ممکن است در شرایط فعلی حتی مشکلات عدیده‌ای از نظر اقتصادی و زندگی داشته باشند اما هیچگاه خم به ابرو نیاورده و مردانه با زندگی و مشکلات آن مبارزه می‌کنند اما در مقابل، این اَخوان چطور؟!

شما نه تنها پول‌های میلیاردی به ناحق دریافت کرده و بعدا هم می‌کنید و آن هم به واسطه بی‌لیاقتی برخی مدیران غیرمتخصص و بی‌درایت است (وای به حال جاهای دیگر که این آقایان قبل از پرسپولیس به عنوان مدیر در آنجا مشغول به کار بوده‌اند) تازه این رقم‌های میلیاردی روآبی‌هاست که نمایان است و مشخص و آن هم جدای از رانت‌های مختلفی است که شما از طریق دفتر بیمه، تغییر کاربری برخی زمین‌ها (ولنجک)، تجارت برنج، تغییر کاربری زمین‌های چیلک نوشهر، شرط‌بندی‌ها، کارت به کارت کردن‌ها و … به دست آورده و می‌آورید. وقتی هم که اخراج می‌شوید با تیم رسانه‌ای قوی که دارید عرصه را بر دیگران تنگ می‌کنید و خیلی راحت هم این کار را انجام می‌دهید. تیم رسانه‌ای شما بلافاصله خبری را منتشر می‌کند که مثلا نام شما در کتاب گینس ثبت شده است، آن هم در گینس 2015! واقعا چه فکر کرده‌اید یعنی شما تصور می‌کنید که فقط شما هستید که از آسمان این مملکت به زمین افتاده‌اید. واقعا شما قهرمان ملی هستید یا قهرمان مالی؟!

به خداوندی خدا من مانده‌ام که چرا برخی‌ها می‌توانند در این کشور سیاه‌نمایی کنند در صورتی که همیشه و همه وقت از همه چیز و همه کس طلبکار هستند!
دیشب وقتی ورود غریبانه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که نایب‌قهرمان کشتی جهان شده بودند را از طریق تلویزیون دیدم واقعا شوکه شدم و دلم برای این قهرمانان نام‌آور شکست و به گریه افتادم. چقدر مظلومانه حتی یک نفر از مسئولان درجه 3 نیز به صورت نمادین به استقبال آنها نیامده بود. مگر نه اینکه اینها باید چند روز دیگر در المپیک آسیایی اینچئون حضور پیدا کنند و رده‌بندی مقام کاروان ما که از اهمیت بسزایی برخوردار است، می‌بایست بر کاکل این عزیزان بچرخد؟

واقعا نایب‌قهرمانی جهان آن هم در کشتی که به اصطلاح می‌گوییم ورزش اول کشور است مقام درخور و شایسته‌ای نیست؟ چرا ما با قهرمانان خود این‌طور برخورد می‌کنیم؟ چرا یکی دارد از سیری می‌ترکد و حالت تهوع دارد و دیگری حتی حق طبیعی‌اش را نمی‌دهند؟ همین امر باعث گردیده که فردی که همه رقمه در همه زمینه‌ها از لطف کشور و مردم بهره‌مند گردیده، اهانت کند و ایراد بگیرد. هستند قهرمانانی که همیشه به معنای واقعی برای ملت و کشور افتخارآفرین بوده‌اند که بعضا آه نداشته‌اند که با ناله سودا کنند!

به راستی اگر بساز‌بفروشی و کارهای تجاری بد است پس چرا شما در این زمینه دست همه را از پشت بسته‌اید؟ مگر همین شما نبودید که در راه‌آهن مبلغی بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان آن هم دو سال پیش دریافت کردید؟ مگر مالک آن باشگاه آقای بابک زنجانی نبودند؟ مگر شما اعلام نکردید که از آقای حسین هدایتی پول‌های هنگفتی دریافت کردید؟

شک ندارم برنامه این هفته آقای کی‌روشی‌پور (به قولی ببخشید فردوسی‌پور) برنامه وسیعی را چون گذشته (مثل جریان اختلاف‌تان با علی پروین، اختلاف‌تان با فدراسیون فوتبال و اختلاف‌تان با حبیب کاشانی) تدارک خواهد دید و نظرسنجی مناسبی در حمایت از شما (نظرسنجی که چه عرض کنم نمایش‌سنجی) روی آنتن خواهد برد، همانگونه که این کار را برای کی‌روش انجام داده است. (آن هم به صورت خودجوش و نه هدایت‌شده!!!)

واقعا نمی‌دانم باید به کجا و به چه کسی پناه برد که اینگونه ثروت مردم و کشور به یغما نرود، البته همانطور که بارها گفته‌ام اینجا که ورزش و فوتبال است و نسبت به جاهای دیگر رقمی ردوبدل و هزینه نمی‌شود. امیدوارم در سایر جاها که این همه تبلیغات و تابلو ندارد و رقم‌ها نجومی و باورنکردنی‌تر است سر مردم و کشور کلاه نرود.
کوچولوی میهن و مردم- محمد مایلی‌کهن

فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۶:۱۹
کوچولو دایی از بیت المال ایران چیزی نصیش نشده همش از بیت المال آلمان آورده (251287)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۲:۲۴
این منفیها برا چیه؟ دایی که همش خارج بازی کرده، درآمدش از لیگهای خارجی بوده. برید سراغ اونایی که همه درآمدشون ار بیت المال هست و حتی مالیاتشونم نمیدن
همه پولشم داخل سرمایه گذاری کرده نه مثل بعضیا برن دبی و جاهای دیگه برا خارجیا اشتغال زایی کنن (251352)
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۱:۱۱
خیلی از بازیکنا از بیت المال آلمان پول آوردن(مهدوی کیا،کریمی،هاشمیان...)اونا چرا اینجور نیستن (همیشه طلبکار،قرارداد میلیاردی با باشگاه داخلی و .......)!!!! (251394)
امیر
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۲:۲۸
نمی دونم چرا با اینکه زیاد از تفکرات مایلی کهن خوشم نمیاد اما حرفاش به دلم میشینه بر عکس علی دایی با اینکه بازیشو دوست داشتم ولی اصلا از کاراش خوشم نمیاد تیریپ شجاعت و ادعا (251401)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۶:۲۷
اگه جای میهن و مردم را عوض می کرد قافیه اش با مایلی کهن بهتر می شد (251288)
کاوه
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۲:۳۰
علی آقا دایی دود اگر بالا نشیند گسر شان شعله نیست زیادی خودتو بالا نبین (251402)
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۶:۴۷
كتاب گينس رو خيلي خوب اومد ... آفرين

دايي از نتيجه نگرفتن پرسپوليس اين روزها شاد ميشه
اين آقا مربي نيست

اينقدر سنگش رو به سينه نزنيد ...

رفيق بابك زنجاني بهتر از اين نميشه نميشه ... (251294)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۱:۰۸
همین کسی که شما می‌گی مربی نیست، پارسال تیم را دوم کرد و اگر نبود مشکلاتِ هر از چندگاه، تیم قهرمان می‌شد.
ضمناً شاید یادتان نمی‌آید که دو بار قهرمانی جام حذفی مربوط به ایشان است.

شاید بد نباشد به یاد آوری که ایشان سایپا را هم قهرمان لیگ کرد. (251332)
یک ایرانی
United States
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۴۰
البته با تیمی که به قول خود پرسپولیسی ها قویترین پرسپولیس تاریخ بود یک جام هم نگرفت . تیمی که اگه خاله شاهدونه مربیش بود شاید یک جام می گرفت (251392)
تو هم ؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۳۲
تو هم به نظر دوست دکتر باشی ! با ریسمون آسمون می بافی ، خسته نشی ؟! (251388)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۶:۵۴
آقای مایلی کهن ما به محمد دایی کاری نداریم اما علی دایی اسطوره ملی و مردمی بوده و هست و ما ایشون رو از یاد نخواهیم برد . شان و مرتبه آقای علی دایی بالاتر از این حرفاست . لطفا به سیاه نمایی های دروغین و الکی بر علیه دایی پایان دهید . (251295)
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۰:۱۵
خیلی از مایلی کهن خوشم نمیاد اما لابلای حرفاش بعضی چیزا رو راست گفته.علی دایی از این فوتبال تا جایی که میشه درآورده و یک ریالو هم از دست نمیده. من ایشونو قهرمان ملی نمی دونم چون شآن قهرمانی ملی بالاتر از زدن گل به مالدیوه. فوتبال ایران در حدی قدرت نداره که بازیکناش بتونن قهرمان ملی باشن و تو جهان کشورمون سربلند کنن. ضمن اینکه اغلب ورزشکاران این رشته شخصیت های اخلاقی مناسبی هم ندارن. (251324)
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۰۹
واقعا ملتی داریم. مربیان بیکار خارجی میان پول مملکتو به جیب میزنن کسی معترض نیست اما......... خوب بلدیم همو بکوبیم
"علی دایی از فوتبال در آورده یه ریالشم از دس نمیده"، "گل زدن به مالدیو" این جملات یعنی چی؟ مگه مسی که اینقد از فوتبال درآورده دیگه مجانی کار میکنه؟ مگه دایی از 109 تا گل ملی چندتاشو به مالدیو زده؟؟ الان هم بزنیم خوب؟؟؟ (251373)
میرمهنا
United States
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۲۵
آقا یا خانم 1 . چرا و به چه دلیلی علی دایی چولشو بده بره ؟ شما پولتو الکی میدی بره ؟ 2ـ قرار نیست شما دایی رو اسطوره بدانی یا ندونی چون اصلا مهم نیست به هر حال هرجا اسم فوتبال ایران میاد همه نام علی دایی رو میشناسند . یه جور میگی گل زدن به مالدیو انگار همه گل هل رو به مالدیو زده . علی دایی واسه ما افتخاره و یادمون نمیره که با گلهای ملیش دلمون شاد و لبمون خندون شده (251379)
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۱:۳۱
اسطوره شماست خانم
ما اسطوره پولكي و كينه اي نميخوايم ! (251341)
alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۱۵
اكثر اونهايى كه با على دايى مشكل دارن از روى حسادته...
زحمت كشيده بازى كرده پول گرفته و سرمايش رو بيشتر كرده... (251374)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۷:۰۰
بجای گریه و زاری و فرافکنی ،به تیم کشتی آیا بهتر نیست خودتان به استقبال می رفتید؟
در ثانی عجب ادبیاتی دارید که ادبیات هرکسی نشان دهنده شخصیت وی و خانواده اش هست (251296)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۳:۴۶
قربونت حرف دلمو زدی ..این آقا نوحه خونه خوبی میشد ..خیلی خوب گریه میکنه آخه (251370)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۲۶
آخه چه ربطی به اون داره پاشه بره استقبال کشتی گیرا که چی؟! اینو به مسئولین گفته باید می رفتن و گرنه چه ربطی به مربی یک رشته ی دیگه ی ورزشی داره؟!! (251381)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۷:۰۷
آقای مایلی کهن بر کسی پوشیده نیست که شما نسبت به علی دایی کینه ای دیرینه دارید و همیشه در مواقعی اینچنینی با سواستفاده از آب گل آلود ماهی میگیرید ، مگر ما یادمون رفته که لباس مقدس رفته گران رو به تن کردید و اون کارتون هم فقط ریاکاری بود (251298)
داریوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۷:۰۸
آقای مایلی کهن من کاری به دایی و ... ندارم اما همه ما شما رو خوب میشناسیم آقای فرصت طلب (251299)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۷:۲۱
ماشاالله این محمدمایلی کوهن مثل استادش دکتراحمدی نژادخوب حماسه سرایی میکند.
جناب مایل کهن خان مردم شمارا خوب میشناسند .کدخدای بعضی ها هستی .نه مردم ایران .
یاد شهرداری تبریز بخیر که چطور کله پایش کردی یا اون سه تاتیم دیگری . (251301)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۷:۳۹
حرفهای اقای مایلی کهن اگه در سایت کیهان و سایتهای امثالهم چاپ میشد جای نگرانی نبود شما چرا /نکنه شما هم شعار اعتدال اقای روحانی رو باور کردید (251302)
مانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۷:۵۷
حرفاش در مورد برادارن دایی کاملا درسته!الانم اگه دایی گفته قرارداد فصل بعد رو نمیخواد فقط واسه عوام فریبیه والا کسی نیست که از پول بگذره(البته رو میخواد که مدعی 8 میلیارد پول باشه) (251305)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۲۲
اتفاقا باید بگیره . اگه نگیره هم از مردونگیشه !
شما حاضری واسه عوام فریبی از صد هزار تومن گذشت کنی ؟! بیا واسه عوام فریبی یه صد هزار تومن بریز محک ! (251378)
میرمهنا
United States
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۲۸
دایی نیازی به این پولها نداره (251383)
!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۲۸
الان محمد دایی مثلا از درخشان کمتر می فهمه ؟ شما از کجا می دونی می گی کاملا درسته ؟؟؟ حرف زدن که سخت نیست . اصلا مربی هر کی رو که باهاش راحت تره حق داره بیاره سره تیم حتی اگه باباش باشه . (251384)
کلاغ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۳۰
اینهمه بازیکن زیر دست این آدم(محمد دایی) بودن تا حالا یه حرف نزدن از نا بلدیش . حتی اونایی که از تیم رفتن . بعد این آقا از آسمون اومده می گه محمد دایی با پارتی اومده ، شما هم می گی کاملا درسته ؟! (251386)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۸:۱۲
عزیزان خبرنگار وسایت های خبری ، چرا اینقدر نظرات اینو انعکاس می دهید ، همش تقصیر شماست ، اخه مایلی کهن کیه ، که بیانیه می ده وشما هم منتشر میکنید ؟ (251307)
!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۲:۳۷
سارا خانم شما چند سالتونه مطمئنن دهه هشتادی هستی که نمیدونی حاجی مایلی کییه!!!!حاجی مایلی=تیم ملی 98!!!!!!! (251354)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۳۳
من که دهه 60 ام دایی زننده گل به جلسی میلان بایرن مونیخ اقای گل جهان عضو کمیته فنی فیفا{دایی که فیفا دستمال نکشیده بو}مایلی کهن تبریز یادته گریه کردی نود نشان داد مردم تبریز مرد هستن یادت رفته افتخار داریم دایی اسطوره ملی اقای کل جهان 2تا جام حذفی اورده سال قبل اسیایی کرد امثال کودتای ورزشی نزاشت در ضمن مایلی کهن چندتا تیم دسته یک بردی؟؟؟؟ دایی با سفارش نیومد شما با سفارش مربیگری کردی دایی رو از تیم ملی چه کس اخراج کرد (251389)
!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۲:۴۲
خواهشا متولدین دهه 70 و 80 که یادشون نمیاد حاجی مایلی کی بوده کامنت نزارین نمیمیرین که!!!!!هنوزم ک هنوزه نون تیم 98 رو میخوریم!!!! (251356)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۳:۰۲
شما دوست داری نظرچه کسی را انعکاس بدهند؟!دیوید بکام خوب؟اصلامسی خودمون چطور؟! میخوای اصلا از این به بعد فقط نظر شما را انعکاس بدهند؟!! (251360)
!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۲۸
برا کسایی با ادبیات شما حرفهای مایلی کهن خوش میاد (251385)
!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۲۶
حرف حق زدن به سنه مگه ؟ اگه اینطوری باشه شما خودتونم باس برید با بزرگترتون مشورت کنید !
راست میگه بنده خدا خوب ، تسنیم که تکلیفش معلومه ! شما هم اگه این متن ها می چاپید ، باس واسش جواب هم بزارین . هنوزم هستن کسایی که حرف های دکترشون و یادشون رفته ، نمی رن آب و بریزن اونجا که می سوزه ، میان بیانیه می دن (251380)
پاریو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۸:۲۹
ملانصرالدین فوتبال.
تمام گفته ها و نوشته هایش کتابی شود تیراژش سر به فلک می کشد و درآمدش صدها برابر رونالدو خواهد شد. (251310)
پرسپوليس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۸:۴۹
خوشبختانه با هوشيارى مردم ، دائى جرات نميكنه تمامى رقم قرارداد را مطالبه كنه ، فقط مطمئنا دائى كار را بر كادر جديد تنگ خواهد كرد ،دائى لطفا برو خير از تو نخواستيم شر مرسان (251313)
9770
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۸:۵۴
بابا ممد مایلی جان هر کی دوس داری بسه تو ک خوبی اهل دینی اهل حلال حرومی چرا ب بنده های خدا گیر میدی هر کس تو کفن خودش میپچونن دایی از کجا اورده چرا از کارای خوبش نمی گی از دست گرفتناش بسه بابا (251315)
......
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۱:۳۰
دست گرفتنا واسه رياست ! (251340)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۹:۱۱
من نمیدوتم این آقا چرا انقدر علیه علی دایی حرف میزنه؟؟؟؟؟؟؟دایی کجا شما کجا؟؟؟دلت برا کشتی میسوخت خودت بلند میشدی میرفتی تو که کمترکسی نیستی بالاتر از گینسی هایی،میرفتی. (251317)
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۰:۲۰
چرا دایی کجا و بقیه کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه دایی چه گلی به سرمون زده که همچین میذاریدش لای زرورق 4 تا گل زده به مالدیو و قطرو ... به اندازه ی پول خون تمام آبا و اجدادش از دولت و ملت و فوتبال و لباس ورزشی و... درآورده. علی دایی هرچی داره از این فوتباله که بازیکناش در حد تیم های محلی اروپایی هم بازی نمی کنن و درآمدشون به اندازه ی فوتبالیست های درجه 1 حرفه ای هست. (251326)
میرمهنا
United States
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۳۰
آقای 1 شما سنت قد نمیده که ببینی دایی چه گلی به سرمون زده (251387)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۳۵
دایی زننده گل به چلسی میلان شالکه ولسبورک هرتابرلین کمه؟؟؟مالدیوم زده دایی از تیم ملی رفت چه کسی پیدا شده 10تا گل بزنه (251390)
ایثارگر
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۱۹:۲۸
از این کارهای کودکانه این اقا واقعا خسنه شدیم (251320)
آریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۱:۳۸
اتفاقا" کارش درسته، تو این دوره که همه به فکر جیبشونن این مرد تا پای زندونم واسه عقایدش ساکت ننشسته... (251397)
رضااکبری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۰:۰۵
بچه ها این بیانیه از طرف کوچولوی مردم و میهن بود53 ساله از تهران (251322)
محسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۰:۰۸
من که متوجه نشدم مشکل مایلیکهن چیه!!
این متن بیشتر نشو دهنده حس حسادت ایشونه تا حس مسئولیت!! (251323)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۳:۴۱
متوجه نشديد حتمآ خيلي وضعتون خوبه. من نميدونم اينجور پولا و امثالش بابت چه كار مفيدي بايد پرداخت بشه. (251369)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۰:۱۷
بیچاره مایلی بالاخره دلش خنک شد (251325)
asad
United States
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۰:۵۱
مشکل شما با دایی چیه برید در بیابان دویل کنید خیال همدیگر را راحت کنید اقای مایلی کهن ایشان عرصه داشته وبه همه جا رسیده ناراحت نباش سکته میکنی (251329)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۱:۳۵
هرچی ما مردم ایران میکشیم از دست این (نوکر) و (کوچولو) هامونه!!! (251342)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۱:۴۲
لطفا اگه مي خواهيد محمد مايلي کهن وصل کنيد به احمدي نژاد بکنيد ولي دايي وصل نکنيد به خاتمي چون دايي به يه قدرت ما فوقي وصل هست کلا کسي دلش براي دايي نسوزه اين پيشنهاد من بود (251343)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۲:۰۱
آقاي دايي يه توهيني كرده كه شامل جناب مايلي كهن هم ميشه. ايشون هم جوابشو داده
چه ربطي به دكتر احمدي نژاد داره (251349)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۱۶
می گیم دیگه کسی به "دتکر" ! شما حرفی نزنه ، خونسردی خودتو حفظ کن (251375)
دیوونه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۲:۲۲
برای فردوسی پور متاسفم و بهش تسلیت میگم چون یکی از رفقا و مهره های مهمشو تو باشگاه پرسپولیس از دست داد (251351)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۲:۵۰
رو نیس که سنگ پای قزوینه ... همین چند وقته پیش تو دادگاه ثابت شد که همه حرفاش بی پایه و اساسه و به زندان محکوم شد .. بازم ول کن این اراجیف نیست... (251358)
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۲:۵۲
ما که نمی فهمیم این کدوم وریه حالا بساز بفروش حمایت می کنه دیروز رفته گرا و فردا دنبال کیه من به عنوان یک استقلالی توصیه می کنم بخاطر کم شدن یکی از این حاشیه سازا یه دوره هم اینو مربی کنید یک عمر راحت میشید (251359)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۳:۰۷
دایی فقط از ایران پول نگرفته است ولی 10ها میلیون دلار هم از تیم های اروپایی گرفته انها پول مفت به کسی نمی دهند راستی شما اقای مایلی کهن بجز ایران از کشور دیگری هم دستمزد گرفته اید؟ (251363)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۳ ۲۳:۱۵
کوچولوی عزیز.این ادبیات ناشی ازکینه شخصی است.مسلمانان به تبعیت ازپیامبرشان حتی به دشمن خودهم بدوبیراه نمیگند.عاقلانه وعادلانه مینویسند.عقده گشایی صفت حسودان است.مسلم حسادت ندارد.کسی را به سخره نمیگیرد.دردیانت بردیگران پیشی میگیرد.واحترام خودرابا کلام متین حفظ میکند.خوشابحالشان که به حسن خلق مزین هستند. (251366)
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۰:۰۸
چیزی که در این بین نادیده گرفته میشه، سرنوشت باشگاه پرسپولیس و طرفدارانشه که به دلیل انتصابی و سیاسی بودن مدیران از یک طرف و فساد ربشه دار در فوتبال از طرف دیگر، همیشه باید فریانی بشه. وقتی به فهرست بلند بالای مربیان اخراجی و ناکام در این تیم نگاه کنیم، معلوم میشه که نمیتونیم این همه مربی بد داشته باشیم! و روشنه که مدیریت باشگاه در تمام این سالها مسیر اشتباهی را طی کرده. دعوای مایلی کهن و دایی و طرفداری از هر کدام آنها راه به جایی نمیبره. به امید اصلاح مسیر مدیریت دو باشگاه بزرگ کشور (251372)
محسن ديلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۱:۳۲
آقاى مايلى كهن فقط بلدى بر ضد همه حرف بزنى
خدا وكيلى خودت از فوتبال چى بلدى؟چندتا جام تا حالا آوردى؟براى كشتى نميخواد گريه كنى به حال خودت گريه كن كه ممنوع التصويرى (251395)
سیامک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۱:۳۶
جناب مایلی کهن چرا وازه کفتر باز را بخود گرفته اید مگر شما کفتر باز بوده یا هستید علت دشمنی دیرین تمام نشدنی شما با اسطوره محبوب فوتبال ایران جناب دایی چیست البته دایی انقدر بزرگ جهانی است که در شان لیاقت اش نیست به مطالب تمام مغرضانه جواب دهد دوم چون فردوسی پور شما را به برنامه اش دعوت نمیکند با اوهم بله بابا حتما درر حد اندازه یک کارشناس طاراز اول نیستید یا اطاعات فئتبالی تان کم است یا اینقدر تهمت افترا میزنید صلاحیت حضور در برنامه فردوسی پور را دارید یقین بدانید علی دایی شخصا 20 میلیون هواد (251396)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۱:۴۰
این بنده خدا هرجا که شده چوب لای چرخ باشگاه کرده از ماجرا ی حبیب کاشانی بگیر تا اون کاتوزیان بنده خدا مربی شدن پرسپولیس براش رویا ست. (251398)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۱:۵۷
آقای مایلی کهن لطفا از مردم وبیت المال مسایل احساسی مردم مایه نگذارید.شما جزو معدود افراد دارای حق آزادی پس ازبیان حداقل درورزش هستید که حق هرگونه تهمت وافترای بدون پیگیری قضایی علیه تمام افراد مملکتی رادارید.این حق فقط مختص شماست که دربرنامه زنده تلویزیونی علاقه خود را به خواننده ممنوعه اعلام کنید.لطفا در مورد پسر عزیزتان توضیح دهید که درسال 83 خدمت سربازی را با 20روز غیبت شروع کردوسرموعد ترخیص شد.چون مایلی کهن بود. (251399)
پدرام جهانبازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۲:۲۱
" اسطوره ملی"؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی جالبه!!! یه اقایی با یه جوسازی الکی امد شد مربی
قبلش که یاتون نرفته جام جهانی رو میگم که اقا همه کاره تیم برانکو بود و قدم میزد توی زمین
یادتون رفته برید ببینید
کاری نداریم ممدمایلی چیه و کیه اما این بابا نون به نرخ روز خور خوبیه امروز علیه زنجانیه علیهش حرف بزنه مردم علیه احمدی نژادن به اون فحش بده مگه مربی تیم ملی شد نگفت از ریاست جمهوری گفتن دایی سرمربی شه؟
انقد گنده نکنید بعضی ادمای کوچکو کدوم پول از آلمان اومد؟ (251400)
رضا
۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ۰۷:۵۷
قهرمانان را با معیارهای دیگر و در جای دیگر بجویید. که آن سوخته را جان شد و آواز نیامد. (251406)