به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۸۶۵۷۰

کاستا به دیدار نخست چلسی نمی‌رسد

گروه ورزشی: مهاجم باشگاه چلسی به احتمال زیاد نمی‌تواند در ترکیب تیمش مقابل سوانزی در هفته‌ نخست لیگ برتر انگلیس به میدان برود.
کاستا به دیدار نخست چلسی نمی‌رسد
دیگو کاستا که به خاطر آسیب‌دیدگی‌ دیدار سوپرکاپ فو‌تبا‌ل انگلیس را از دست داد، ممکن است در دیدار نخست آبی‌های لندن در لیگ برتر انگلیس نیز در ترکیب تیمش قرار نگیرد. چلسی در دیدار سوپر کاپ انگلیس مقابل آرسنال با نتیجه‌ یک بر صفر شکست خورد که این نخستین شکست ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی در 13 رویارویی با آرسن ونگر بود. مورینیو در مورد کاستا به ساکرنت گفت: نمی‌دانم کاستا به دیدار با سوانزی می‌رسد یا نه. فکر می‌کنید من دروغ می‌گویم اما به هیچ وجه این کار را انجام نمی‌دهم. دو روز پیش بود که کاستا آماده حضور در ترکیب تیم بود و دیروز هم خیلی خوب تمرین کرد اما در نهایت نتوانستیم او را در ترکیب قرار دهیم.

مورینیو افزود: کاستا از روزی که با بارسلونا در واشنگتن دیدار داشته‌ایم دچار مشکل‌های کوچکی شده که هنوز برطرف نشده‌اند. کاستا مدتی بود در ترکیب تیم به راحتی تمرین می‌کرد اما پس از آن دیگر احساس خوبی در محل آسیب‌دیده‌اش نداشت. آقای خاص در تعطیلات تابستانی به بازیکنانش فرصت بیشتری برای استراحت داد تا آنها را برای فصل پیش‌رو آماده کند. این استراحت طولانی‌تر اما موجب نشده برخی مشکلات تیم او به شکل کامل رفع شوند. دیگو کاستا فصل گذشته 24 بازی برای چلسی انجام داد و رکورد 20 گل زده را نیز از خود بر جای گذاشت. در اواخر فصل گذشته که دچار آسیب‌دیدگی‌های زیادی شد و بازی‌های زیادی را در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا از دست داد اما به نظر می‌رسد برای فصل جاری آمادگی خوبی دارد.
مرجع : ایسنا