به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۶۲۰۸۰

اهانت بی‌سابقه مصباح‌یزدی به ملت ایران!

اهانت بی‌سابقه مصباح‌یزدی به ملت ایران!
گروه سياسي: حجت الاسلام والمسلمین رحمت الله بیگدلی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در واکنش به اظهارات اخیر آیت الله مصباح یزدی، در صفحه ی فیسبوک خود نوشت: [آیت الله] محمدتقی مصباح یزدی در اظهاراتی بی سابقه با اهانت صریح به ملت رشید ایران گفت: «یکی از نعمت‌های بسیار بزرگ برای ما ... رهبر معظم انقلاب است که خدا را شاهد می‌گیرم جامعه ما لیاقت چنین رهبری را ندارد.»! (به نقل از خبرگزاري اصولگراي تسنيم)

● این اهانت صریح و بی سابقه ی مصباح یزدی به ملت ایران در حالی انجام شده است که رهبر فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) در عظمت ملت ایران می گوید: «من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده ی میلیونی آن در عصر حاضر، بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی ـ صلوات الله و سلامه علیهما ـ می باشند.»(صحیفه ی امام، ج 21، ص 410)

● امام خمینی(ره) در ضرورت تبعیت حاکمان از آرای ملت رشید ایران هم می گوید: «ما بنا بر این نداریم که یک تحمیلی به ملتمان بکنیم و اسلام به ما اجازه نداده است که دیکتاتوری بکنیم. ما تابع آرای ملت هستیم. ملت ما هر طوری رأی داد، ما هم از آن ها تبعیت می کنیم. ما حق نداریم، خدای تبارک و تعالی به ما حق نداده است، اسلام به ما حق نداده است که ما به ملت مان یک چیزی را تحمیل بکنیم. بله ممکن است گاهی وقت ها ما یک تقاضایی از آن ها بکنیم، تقاضای متواضعانه، تقاضایی که خادم یک ملت از ملت می کند.» (صحیفه ی امام،ج 11، ص 34)
مرجع : انصاف نيوز