به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۸
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۵۷۹۴۱

صادقیان: خوب كردم با «تتلو» عكس گرفتم

گروه ورزشي: بازیکن جوان پرسپولیس درباره عكس گرفتن با امير تتلو به رئیس هیأت مدیره این باشگاه گفت: دلم خواست که این کار را انجام دادم.
صادقیان: خوب كردم با «تتلو» عكس گرفتم
به گزارش آی اسپورت، شب گذشته حمیدرضا سیاسی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در اردوی سرخ‌پوشان در هتل لاله تهران حاضر شد و با بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار مقابل تیم کارگر بنه‌بندرگز بوشهر دیدار کرد. این دیدار البته باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی هم شد.رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که نشان داده علاقمند است در حوزه‌های گوناگون فعالیت کند دیشب برای بازیکنان پرسپولیس در خصوص مسائل فنی هم صحبت کرد که این صحبت‌های او واکنش‌هایی را به همراه داشت!

سیاسی در جمع بازیکنان در ابتدا از پیام صادقیان انتقاد کرد که چرا با خواننده زیرزمینی که روز سه‌شنبه در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود عکس یادگاری گرفته که بازیکن جوان پرسپولیس به رئیس هیأت مدیره این باشگاه پاسخ داد که دلم خواست که این کار را انجام دادم. اگر او باز هم به تمرین بیاید باز با او عکس می‌گیرم!سیاسی در ادامه صحبت‌هایش از نبودن حسین ماهینی و اینکه دفاع راست پرسپولیس آسیب‌پذیر شده صحبت کرد که این صحبت‌های او که وارد فاز فنی شده بود با واکنش محمدرضا خانزاده روبه‌رو شد.

مدافع جوان پرسپولیس در پاسخ به سیاسی که از پست دفاع راست پرسپولیس اظهار نارضایتی کرده بود گفت که یعنی می‌خواهید بگویید من ضعیفم که دفاع راست مشکل دارد؟!سیاسی وقتی با واکنش‌های این دو بازیکن جوان روبه‌رو شد ترجیح داد که بیشتر از این وارد مسائل فنی نشود. هر چند که او صحبت‌هایی درباره وضعیت خودش هم انجام داد که این صحبت‌ها البته واکنشی در پی نداشت.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز و از ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادی و در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان تیم بندر بنه‌گز بوشهر خواهد بود.

صایب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۸:۵۹
با اینکه استقلالیم ایول صادقیان (256039)
ياسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۱۸
من نه از صادقيان خوشم مياد نه از تتلو
پرسپوليسي هم هستم
ولي واقعا به كسي ربطي داره ما با كي عكس ميندازيم ؟؟؟
بابا بعضي ها از داعش بدترن به خدا (256048)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۲۰
چرا از پاسخ غير اخلاقي اين بازيكن دفاع مي كنيد در مرام ورزشكاري ايرانيان آيا اين ادبيات جايگاهي دارند!!!! (256050)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۱۹:۴۵
پول بیت المال وما الکی رو نخورند!برن با هر کس خواستند عکس بگیرند. (256074)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۰:۰۶
حالا با سر کرده داعش که عکس نگرفته (256091)
کا کا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ۲۱:۳۰
جواب خوبی دادی اما باز هم حاشیه درست می شه (256133)