به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۰ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۵۳۱۶۱
احتمال رویارویی ملی پوشان ایران با شاگردان خولیو

ولاسکو: روسیه بخت مسلم قهرمانی است

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین معتقد است روسیه از بخت های مسلم قهرمانی در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان است.
ولاسکو: روسیه بخت مسلم قهرمانی است
به گزارش فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در این باره گفت: برای من روسیه یکی از بخت های مسلم قهرمانی جهان است. اگرچه نمی توان از بخت تیم های برزیل، آمریکا و ایتالیا، با وجود شکستش مقابل ایران به سادگی گذشت. وی تصریح کرد: البته لهستان هم در خانه بازی می کند و تحت فشار روانی قرار دارد. این تیم باید مدال بگیرد و برای این منظور به میدان می رود.

یکی از نکات جالب مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان رویارویی احتمالی ملی پوشان والیبال ایران برابر شاگردان خولیو ولاسکو است. در مرحله دوم هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان چهار تیم برتر گروه اول دور مقدماتی (لهستان، آرژانتین، صربستان، استرالیا، کامرون و ونزوئلا) با چهار تیم برتر گروه چهارم دور مقدماتی (ایران، آمریکا، ایتالیا، فرانسه، بلژیک و پورتوریکو ) در یک گروه به مصاف یکدیگر می روند.

اگر دو تیم ایران و آرژانتین از گروه های خود صعود کنند، در مرحله دوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تقابل ملی پوشان والیبال ایران با شاگردان خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران دیدنی خواهد بود. تیم ملی والیبال ایران فردا سه شنبه در دومین دیدار دور مقدماتی خود به مصاف آمریکا می رود.