به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۳ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۵۸۸۰۶

اسیدپاشی‌‌ها شايد به دلیل بیکاری باشد!

گروه سیاسی: مشاور رييس‌جمهور در امور روحانيون گفت: اسیدپاشی‌های اخیر یا به دلیل بیکاری یا جهالت است و اقدامی خلاف شرع، قانون، عرف و اخلاق است.
اسیدپاشی‌‌ها شايد به دلیل بیکاری باشد!
حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی با اشاره به اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان اظهار کرد: بهتر است در این زمینه زیادی قلم‌افزایی نکنیم چرا که مطرح کردن این‌گونه قضایا باعث دامن زدن به آن می‌شود. این عضو جامعه روحانیت مبارز، تصریح کرد: دامن زدن به این کار باعث می‌شود که یکی سری افراد سوءاستفاده کنند و از آن تحت عنوان مقوله امر به معروف و نهی از منکر یاد کنند در صورتی که این کارها هرگز ربطی به اسلام ندارد.

اکرمی ادامه داد: متأسفانه بعد از پیروزی انقلاب به دلیل ترورها، توطئه‌ها و جنگ تحمیلی، تحریم و بیکاری و امثال این‌ها نتوانسته‌ایم آن طور که باید و شاید به فرهنگ و اخلاق جامعه بهای لازم بدهیم و روی این مقوله کار کنیم و انسان سازی داشته باشیم. وی افزود: امسال که سال اقتصاد و فرهنگ نام گرفت مطبوعات و رسانه‌های ما چقدر به موضوع فرهنگ پرداخته‌اند؟ فرهنگ به معنای اخلاق، نظم، احترام به حقوق سایرین، نظافت، ادب، دستگیری، تعاون، عفاف و حجاب است. چقدر به این مقوله‌ها در کشور پرداخته شده؟ به دلیل نپرداختن به این کارها این‌گونه ناهنجاری‌ها در جامعه رخ می‌دهد.

این نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: ما در جامعه یاد نگرفته‌ایم که باید به حقوق همدیگر احترام بگذاریم و جامعه‌ای که به حال خودش رها باشد ناهنجاری‌های آن زیاد می‌شود. ما اگر می‌خواهیم ناهنجاری‌های جامعه از بین برود باید برای جوانان ایجاد اشتغال و کار کنیم. بیکاری ام‌الفساد است. کارهایی همچون اسیدپاشی زشت است رسانه‌ها ما که اینقدر به این مقوله می‌پردازند چقدر به پدیده بیکاری توجه می‌کنند؟
مرجع : ایسنا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها