به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۹ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۵۹۵۲۶
گسترش1 - تراکتورسازي3 ؛ برد بزرگ در دربي

سایپا 2پنالتی خراب‌کرد تا راه آهن پیروز شود

گروه ورزشي: دیدار سایپا و راه آهن درحالی با برتری شاگردان استیلی به پایان رسید که تیم کرجی دو پنالتی را از دست داد.
سایپا 2پنالتی خراب‌کرد تا راه آهن پیروز شود
دیدار تیم های سایپا و راه آهن از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال با برتری دو بر یک شاگردان حمید استیلی به پایان رسید. در این دیدار ابتدا علی علیپور در دقیقه سوم راه آهن را پیش انداخت اما پوریا نزهتی در دقیقه 12 کار را به تساوی کشاند. در ادامه این دیدار شاگردان مجید جلالی می‌توانستند از حریف پیش بیفتند. آنها در دقیقه 27 صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما این ضربه را شیری نتوانست به گل تبدیل کند. در نیمه دوم این دیدار بازهم این راه آهنی ها بودند که به گل دست یافتند. رضا خالقی فر در دقیقه 52 برای راه آهن گل دوم را زد اما این پایان کار نبود و صادقی کاپیتان سایپا در دقیقه 88 یک ضربه پنالتی دیگر را از دست داد تا تیمش با حساب دو بر یک مغلوب راه آهن شود.

گسترش1 - تراکتورسازي3 ؛ برد بزرگ در دربي

دو گل از لوسيانو ادينهو و تک گل فرشاد احمدزاده تراکتور را در صدر جدول ليگ برتر نگه داشت. حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم در تبریز بین تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی برگزار شد که شاگردان خطیبی پیروز این میدان بودند.

هفته سیزدهم لیگ برتر، ساعت16:50، ورزشگاه: یادگار امام (ره) تبریز، تماشگر: 12000 نفر
داور:محمدرضا اکبریان، کمک ها:رضا سخندان-مهدی الوندی
اخطار: علیرضا نقی زاده 71 از گسترش فولاد، مهدی کیانی 92 از تراکتور
گل: فرشاد احمدزاده 7، ادینهو (14و88) برای تراکتور، جابر انصاری 27 برای گسترش فولاد

گسترش فولاد: رودریگو، امید نظامی پور(90 حمید جوکار)، میلاد جهانی، مرتضی اسدی، میثم نقی زاده(60 یوسف سیدی)، محمد خمیسی، علیرضا نقی زاده، علی لطیفی، مگنو باتیستا، مهرداد بایرامی، جابر انصاری سرمربی: فراز کمالوند

تراکتورسازی: حامد لک، محمد ایرانپوریان، حبیب گردانی، دیتمار، میرهانی هاشمی، شاهین ثاقبی، مهدی کیانی، فرشاد احمدزاده(90احمد کامدار)، شهریار شیروند، محسن دلیر(48 سامان نریمان جهان) و ادینهو(88 آقایی) سرمربی: رسول خطیبی

شرح گل:
1-0(تراکتور)فرشاد احمدزاده از میانه میدان صاحب توپ شد و نفوذ کرد که مدافعان گسترش را جا گذاشت و با شوت محکمی دروازه را باز کرد.
2-صفر(تراکتورسازی)حبیب گردانی توپ را ارسال کرد و در شلوغی محوطه جریمه به ادینهو رسید که با یک شوت سرضرب توپ را وارد دروازه کرد.
1-2(گسترش):میلاد جهانی از میانه زمین توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد که جابر انصاری با یک ضربه تک ضرب گل زد.
1-3(تراکتورسازی)ایرانپوریان کرنر زد که توپ به نریمان جهان رسید و روی او خطای پنالتی کردند. ادینهو این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 10: ادینهو پا به توپ جلو رفت که ضربه او را دروازه بان گسترش به کرنر فرستاد.
دقیقه 25: اوت میلاد جهانی به به مهرداد بایرامی رسید و او با پا به توپ مدافع تراکتور را پشت سرگذاشت و به انصاری پاس داد که لک توپ را دفع کرد.
دقیقه 38: حبیب گردانی از سمت چپ نفوذ کرد و چند مدافع را پشت سر گذاشت که شوت او از فاصله 25 متری با فاصله کمی به اوت رفت.
دقیقه 51:روی ضربه کرنر علی لطیفی ،علیرضا نقی زاده با یک ضربه سر زیبا دروازه لک را تهدید کرد.
دقیقه 53:شاهین ثاقبی توپ را برای ادینهو ارسال کرد که او در موقغیت تک به تک توپ را به بالای دروازه فرستاد.
دقیقه 68:فرشاد احمدزاده از کنار زمین توپ را سانتر کرد که سامان نریمان جهان صاحب توپ شد و ضربه محکم و چکشی او به بیرون رفت.
دقیقه 76:توپ ارسالی مهدی کیانی به ادینهو رسید که او بعد از پشت سر گذاشتن 3 مدافع گسترش با برخورد با دروازه بان حریف متواقف شد و داور خطا نکرد.
دقیقه 82:ادینهو نفوذ کرد و توپ را به ایرانپوریان رساند که مدافعان گسترش شوت او را برگشت دادند و توپ به گردانی رسید و شوت او از راه دور بیرون رفت.
دقیقه 86:سامان نریمان جهان از میانه میدان پیشروی کرد که شوت محکم او را رودریگو دروازه بان گسترش به خوبی گرفت.

حواشی بازی:
*تمام بازیکنان گسترش فولاد برای رسول خطیبی گل بردند و از سوی تراکتوری ها هم مهدی کیانی، ایرانپوریان، ثاقبی، نوشی صوفیانی و حبیب گردانی برای کمالوند گل بردند.
*بعد از اینکه ادینهو گل زد، توپ را زیر پیراهنش گذاشت و خبر از پدرشدنش را به هواداران داد.