به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۷
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۵۹۴۳۶

همه معترضان اسیدپاشی را بازداشت كرديم

گروه جامعه: ‌دادستان عمومی و انقلاب مشهد، امر به معروف و نهی از منکر را برای زنده نگه داشتن جامعه ضروری دانست و گفت: اگر این فریضه در جامعه‌ای فراموش شود، مقدسات از آن جامعه رخت بر می‌بندد.
همه معترضان اسیدپاشی را بازداشت كرديم
به گزارش ایسنا، غلامعلی صادقی در همایش «امر به معروف و نهی از منکر» که با حضور برادران و خواهران بسیجی در مسجد پارک ملت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تجمعات اعتراض‌آمیز به اسیدپاشی به دعوت دشمنان بوده که همه‌ افراد بازداشت شدند و تنها کسانی که از این کار پشیمان شده بودند، آزاد شده و تعدادی که به اعتراض خود اصرار داشتند، هنوز زندانی‌ هستند.

وی با بیان اینکه در خراسان رضوی و مشهد هیچ مورد اسیدپاشی وجود نداشته و تمام اخبار غلط، شایعاتی است که به پراکندگی این موضوع دامن می‌زند، اظهار کرد: در مشهد یک نفر با پاشیدن آب بر روی خانم‌ها باعث ایجاد رعب و ترس شده بود که دستگیر و زندانی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اینکه ماجرای اسیدپاشی یکی از فعالیت‌های شوم دشمنان برای اغتشاش فکر افراد است، گفت: اسیدپاشی حرکت نامردانه و کاری سبک برای تخریب فریضه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین تخریب بسیجیان بوده است و با این کار می‌خواهند بحث بی‌حجابی و بی‌حرمتی به شهدا را ترویج دهند.

دادستان مشهد با اشاره به اینکه در دفاع مقدس، مردان نقش بیشتری داشتند، تصریح کرد: در فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر نقش زنان جامعه پررنگ‌تر است و باید بدون هیچ ضعفی کار خود را به خوبی انجام دهند. وی جذب افراد را در فریضه‌ امر به معروف و نهی از منکر، اصلی مهم و ضروری دانست و گفت: دشمنان به دنبال بزرگ کردن نقاط ضعف عملکردی هستند پس باید این فریضه با رعایت احترام و محبت و تذکر افراد همجنس به هم، بدون هیچ اشتباهی انجام شود.