به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب : ۵۲۷۵۸

اظهارنظر نجفی در باره وزيري وزارت علوم

گروه سياسي: سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فناوری در پاسخ به این پرسش که آیا تغییراتی در این وزارتخانه انجام می‌دهید؟ اظهار کرد: اگر لازم باشد تغییراتی در وزارت علوم اعمال می‌شود.
به گزارش ایسنا، محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم ختم پدر اکبر ترکان مشاور رییس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال معرفی شما به عنوان وزیر علوم به مجلس وجود دارد اظهار کرد:‌ در عالم هستی احتمال همه چیز وجود دارد. وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون تغییراتی در وزارت علوم انجام داده‌اید و آیا برنامه‌ای برای اعمال تغییرات در این وزارتخانه دارید گفت: تاکنون تغییراتی در این وزارتخانه اعمال نشده است، چنانچه تغییراتی لازم باشد حتما اعمال می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این تغییرات در راستای مباحث مطرح شده در جلسه استیضاح وزیر علوم است اظهار کرد: من در جریان بحث‌های مطرح شده در مجلس نیستم. سرپرست وزارت علوم همچنین با اشاره به تشکیل کمیته‌ای برای بررسی بورسیه‌های اعطایی با بیان اینکه هنوز گزارشی از این کمیته ارائه نشده است تاکید کرد: یکی از سیاست‌های بنده در وزارت علوم شفاف‌سازی مسائلی است که در گذشته اتفاق افتاده و در آینده نیز اتفاق می‌افتد. هرگاه این کمیته گزارشی ارائه داد توضیحات لازم داده می‌شود.

وی با اشاره به سمت قبلی خود در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت نیز گفت: من دیگر فرصت نمی‌کنم که به عنوان دبیری این ستاد ادامه فعالیت کنم. ان‌شاالله که آقای رییس جمهور گزینه‌ای برای این سمت معرفی کنند. وی در پایان با اشاره به اظهارات اخیر خود مبنی بر اینکه اگر من در آن جلسه (استیضاح وزیر علوم) بودم از کوره درمی‌رفتم خاطرنشان کرد: من در وصف آقای دکتر فرجی دانا این صحبت را مطرح کردم. منظور من از بیان این صحبت تعریف از خصوصیات اخلاقی آقای فرجی دانا در خصوص صبر در مقابل انتقادات و مسائلی بود که بعضا نادرست بود.