به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۶ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۸۷۰۸
مدیر مرکز راهبردی «عفاف و حیا»:

ترجیح زنان در غرب خوابیدن با سگ‌ است!

گروه جامعه: مدیر مرکز راهبردی «عفاف و حیا» مدعي شد كه ۶۰ درصد زنان در غرب «هم‌خوابگی با سگ» را به هم‌بستری با مردان ترجیح می‌دهند! و در جامعه‌ای که دیدن موی زن سبب «تحریک» مردان نشود، مرد نمی‌تواند به راحتی از همسر خود لذت ببرد.
ترجیح زنان در غرب خوابیدن با سگ‌ است!
حجت‌الاسلام مهدی بیاتی، در گفتگو با خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت حجاب در اسلام گفت: آن‌قدر که خدای متعال در قرآن کریم وارد ابعاد و جزئیات حجاب شده،‌ وارد جزئیات حکم دیگری نشده است و این نشانی بر حساسیت و اهمیت حجاب است. خدای متعال در قرآن فقط به اصل اقامه نماز تأکید داشته و وارد جزئیات برپایی آن اشاره‌ای نمی‌کند و حال آن‌که در خصوص حجاب، حکم جزئیات حجاب‌های دیداری، گفتاری و شنیداری را بیان می‌دارد.

وی اضافه کرد: در قرآن کریم درباره مقدار پوشش صحیح زن آمده که موی زن به وسیله روسری پوشیده شود و حتی آن روسری به قدری دنباله داشته باشد که گردن و سینه آنان را نیز بپوشاند؛ در جایی دیگر آمده که زنان مراقب راه رفتن خود باشند که مردی صدای خلخال پای آنان را نشنود و نیز در جایی دیگر صحبت کردن زنان را مدنظر گرفته و می‌فرماید، نباید به قدری صدای خود را نازک کنند که مخاطب مرد لذت ببرد.

حجت‌الاسلام بیاتی با بیان این‌که قرآن کریم حتی به نگاه مردان هم توجه دارد که نباید با نگاه خود چشم‌چرانی کنند، تصریح کرد: این‌که کسی درباره اصل حکم حجاب تردید کند و فکر کند حکم آن در قرآن نیامده، نشانه فاصله بسیار او با قرآن است که حتی آیات صریح را نیز مطالعه نکرده و در آنان تدبری نداشته است. بر خلاف عده‌ای که نسبت به اصل حکم حجاب تردید دارند، گروهی این حکم را قبول کرده و در جزئیات آن تردید می‌کنند؛ دلیل آن را می‌توان وجود موارد نقضی در حجاب همچون استثناء شدن پوشش کامل دست و پا نزد زنان روستایی دانست. 

وي اضافه کرد: آمارهایی که از آلمان درباره وضعیت زنان داده می‌شود حاکی است که از هر 3 زن کارمند، به یک نفر آنان تجاوز شده و این جذابیت ایشان و تمایل مردان به آن‌ها را نشان می‌دهد؛‌ مثل این امور بسیار است که همچون مجله‌هایی که عکس زنان زیباروی با آرایش را بر روی جلد خود چاپ می‌کنند، از زیبایی و لطافت زنان برای جذابیت کار استفاده شود.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: در موی زنان اثری در مردها است که آنان را به شهوت می‌کشاند؛‌ این امر شاید در علوم روز ثابت نشده باشد، ولی از زبان کسی برتابیده که سخنش جز واقع نیست و باید دانست که با ترویج و عادی شدن بی حجابی، قوه شهوت آقایان نیز کاهش می‌یابد و این به نفع بانوان نخواهد بود. بیاتی تصریح کرد: اگر این ادعا را قبول کنیم که بی حجابی در غرب به مسأله‌ای عادی تبدیل شده و زنان بی حجاب تحریک‌پذیر دیگر نیستند تا حجاب آنان اجباری باشد، باید بگوییم که این عادی شدن، به نفع زنان غرب تمام نشده است. 

بياتي ادامه داد: این‌که مردهای غرب به زنان رغبتی نداشته باشند و برای تحریک شدن نیاز به شراب، موسیقی و صحنه مستهجن داشته باشند، اتفاق خوبی در غرب نیست؛‌ در جامعه‌ای که دیدن موی زن سبب تحریک مردان نشود، مرد نمی‌تواند به راحتی از همسر خود لذت ببرد. مدیر مرکز راهبردی عفاف و حیا در پایان گفت: رشد فمینیست در غرب و این‌که 60 درصد زنان غرب،‌ سگشان را برای هم‌خوابی به مردها ترجیح می‌دهند، اثر ترویج بی حجابی و کاهش آستانه تحریک پذیری زن است؛ این امور به هیچ‌وجه آثار خوبی نیستند که از بی حجابی عائد زنان و جامعه غربی شده است.