به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۳۸۲۶۸

قلعه‌نويي: بازي فردا مرگ و زندگي است

گروه ورزشي: مير قلعه‌نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال در کنفرانس خبري پيش از ديدار مقابل الشباب عربستان اظهار داشت:‌ همان‌طور که مي‌دانيد بازي فردا مرگ و زندگي است و بايد حتما در اين ديدار به پيروزي برسيم.
قلعه‌نويي: بازي فردا مرگ و زندگي است
به‌ گزارش سايت باشگاه استقلال، امير قلعه‌نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال در کنفرانس خبري پيش از ديدار مقابل الشباب عربستان اظهار داشت:‌ همان‌طور که مي‌دانيد بازي فردا مرگ و زندگي است و بايد حتما در اين ديدار به پيروزي برسيم، ما در دور رفت امتيازات زيادي را از دست داديم و پيروزي در اين ديدار مي‌تواند ما را به جدول برگرداند. البته بازيکنان ما اين مسئله را درک کرده‌اند و با همان انگيزه که مقابل الجزيره امارات بازي کردند در بازي فردا ظاهر خواهند شد.

قلعه‌نويي ادامه داد: اصل مهم اين است که داور فردا اشتباهات بازي رفت را انجام ندهد ما در بازي رفت به اشتباهات داوري بازي را واگذار کرديم و اميدوارم اين اتفاق فردا تکرار نشود. سرمربي استقلال تصريح کرد: تيم الشباب هم در دفاع و هم در حمله بسيار خوب عمل مي‌کند و سريع از دفاع به حمله اضافه مي‌شوند ما بازي اين تيم مقابل الهلال را به طور مستقيم تماشا کرديم و بايد با ارائه يک بازي منطقي و تاکتيکي ارتباط هافبک و فوروارد اين تيم را قطع کنيم چون آنها در 50 متر رو به جلو بسيار خطرناک هستند باز هم تاکيد مي‌کنم اميدوارم اشتباهات داوري فردا به ضرر ما نباشد.

قلعه‌نويي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه استقلال فصل گذشته در ليگ ‌قهرمانان نتايج خوبي گرفت ولي امسال تا حالا در رتبه سوم جدول خود قرار دارد و اين مسئله فشار را بر روي اين مربي بيشتر مي‌کند يا خير گفت: همان‌طور که مستحضر هستيد ما پارسال جزو چهار تيم پاياني بوديم ولي از فصل گذشته تاکنون ياران کليدي و خوب خود را از دست داديم يکي از علل افت ما همين بوده که ناخواسته تغييرات زيادي داشتيم ما دنبال اين هستيم که در بازي فردا پيروز شويم اين بردن بايد با برنامه باشد و اين استرس بايد به صورت مثبت به تيم منتقل شود مانند بازي با الجزيره که باعث پيروزي شد ولي اگر منفي منتقل شود روي کار تاکتيکي ما تاثير مي‌گذارد.